Knjiženje znižanih prispevkov za nove s.p.
Nekaj mesecev nazaj sem prvič odprla s.p. in zato plačujem znižane prispevke. Enostavno knjigovodstvo vodim sama, vse ostalo mi je jasno in razumem, kako poteka, le glede knjiženja prispevkov za soc. varnost si nikakor ne morem logično obrazložiti. Verjetno tudi zaradi tega, ker na internetu najdem vse možne različne obrazložitve. 🙂
Skratka, prejšnja oblika subvencije, ki si jo prejel na račun, se je logično štela v prihodek. Kako pa je sedaj, ko je samo nakazilo na račun države nižje? Vpišem pod obveznosti celoten znesek, pod odhodke dejanski plačan znesek in pa potem razliko-subvencijo dodatno vsak mesec kot prihodek?
Najlepša hvala za vsako obrazložitev! 🙂
Tisti del prispevkov, ki ga subvencionira država (delna oprostitev prispevkov) je prihodek in hkrati strošek, zato ga ni potrebno evidentirati. Pod obveznosti vpišete samo tisti znesek, ki ga potem tudi plačate (torej znižan znesek).
Ne vem pa še, kako bo pri normirancih, ki se jim upoštevajo vsi prihodki, stroški pa ne, ker so normirani. Vem, da pri tečajnih razlikah se pozitivne razlike evidentira med prihodke (finančne), negativne razlike pa nikamor, ker se stroškov sploh ne evidentira oz. ne upošteva, ne priznava. Enako je z obrestmi – pozitivne so finančni prihodek, negativnih se pa ne evidentira.
Mogoče bo podobno z oproščenimi prispevki – upoštevalo se jih bo kot prihodek, stroški pa so itak normirani in zajemajo vse stroške, tudi prispevke.
Forum je zaprt za komentiranje.