delovna knjižica
Spoštovani,
dobili smo novo direktorico, ki je obsedena s kontrolo in nadziranjem. Nabavila je sef in vanj pospravila naše personalne mape z delovnimi knjižicami. Ključ od sefa ima samo ona, dala ga je tudi tajnici, kateri smo pa svetovali naj ji ga vrne, ker s tem tvega, da bo lahko obdolžena možnega izginotja dokumentov. Do personalnih map pa npr. nima dostopa oseba, ki se je dosedaj ukvarjala s kadrovskimi zadevami!
Vsekako pa se mi zdi, da je delovna knjižica last delavca in da bi do nje moral vsak imeti prost dostop. Prosila bi vas za vaše mnenje in morebitne zakonske podlage, na katere se lahko sklicujemo.
Drugače pa smo proračunska inštitucija z manj kot desetimi zaposlenimi.
Hvala za odgovor!
Zakon o delovnih razmerjih, 226. člen:
(obveznosti delavca in delodajalca)
(1) Delavec mora delodajalcu izročiti delovno knjižico ob
sklenitvi pogodbe o zaposlitvi.
(2) Delodajalec mora delavcu izdati pisno potrdilo o prejemu
delovne knjižice.
(3) Delodajalec ima delovno knjižico delavca med trajanjem
delovnega razmerja v hrambi, na izrecno zahtevo delavca pa mu jo
mora proti podpisu o prejemu izročiti.
(4) Delodajalec je dolžan vpisovati podatke v delovno knjižico v
skladu z izvršilnim predpisom iz tretjega odstavka 224. člena
tega zakona.
(5) Delodajalec mora takoj ob prenehanju veljavnosti pogodbe o
zaposlitvi delavcu proti potrdilu o prejemu vrniti delovno
knjižico.
(6) Če delodajalec po prenehanju veljavnosti pogodbe o zaposlitvi
v 30 dneh ne more delavcu vročiti delovne knjižice, jo pošlje
pristojni upravni enoti po stalnem prebivališču delavca, če je
stalno prebivališče delavca neznano, pa upravni enoti, ki je
izdala delovno knjižico.
Lep pozdrav,
Katarina
Forum je zaprt za komentiranje.