Vračilo izdelka
V trgovino sem vrnila precej drage pohodne čevlje, ki naj bi bile nepremočljive in imajo celo goretex garancijo. Dva meseca sem jih nosila na krajše izlete in po suhem, potem pa sem šla na daljši pohod in v slabem vremenu in so popolnoma premočile.
V trgovini so mi za blago izdali le potrdilo in niso nič želeli slišati o kakem vračilu denarja, saj da je bilo blago kupljeno že pred 4 meseci. Izdelek bodo poslali v tovarno v tujino na testiranje za nepremočljivost saj ne verjamejo moji izjavi.
Kakšne so moje pravice kupca v takšnem primeru?
Spoštovani,
predlagamo vam, da prodajalcu pojasnite, da želite uveljavljati pravice iz naslova jamčevanja za izdelek (ker ne gre za izdelek za katerega bi bilo obvezno izdati garancijo), torej zaradi tega, ker ima izdelek stvarno napako (nima lastnosti, ki so bile izrecno dogovorjene) in ne iz naslova garancije. V tem primeru lahko potrošnik zahteva po lastni izbiri:
– odpravo napake ali
– vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– zamenjavo za nov brezhiben izdelek ali
– vračilo plačanega zneska.
Potrošnik tega ne more zahtevati, če uveljavlja garancijo. V tem primeru lahko potrošnik šele v primeru, če prodajalec v skupnem roku 45 dni ne odpravi napake, zahteva zamenjavo izdelka z novim brezhibnim.
S spoštovanjem!
Forum je zaprt za komentiranje.