nategovanje-reklamacija
pozdravljeni
preko spletne trgovine (slovenske) sem naročila omaro. omara je bila pripeljana v oktobru. prispela je s poškodovanimi policami. še isti dan sem oddala reklamacijski zapisnik in zahtevala nove police. po informacijah, ki sem jih prejela od trgovine naj bi police prispele v roku 30ih dni. to se ni zgodilo. sem klicala in so mi jih obljubili v mesecu decembru. ko se to ponovno ni zgodilo sem ponovno kontaktirala podjetje in so mi zagotovili da bodo police takoj po novem letu pri meni. prvi teden v januarju sem ponovno klicala in so mi odgovorili da je dobavitelj iz poljske in zato traja da dobijo omenjene police. naj poudarim, da je njihov dobavni rok (tako je napisano na internetni strani) za celotno omaro od 4-6 tednov, reklamacije naj bi seveda razlešili v krajšem času. torej polic še vedno nimam. klicala sem spet prejšnji četrtek. direktor mi je zagotovil da bodo police pri meni v enem tednu. prejšnji teden sem zaman čakala police. sedaj nevem več kaj storiti. občutek imam da teh polic nebom nikoli videla. prosim če mi lahko svetujete kako naprej.
hvala za vaš odgovor
lp
Spoštovani,
v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznosti, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.
Še vedno pa imate na voljo jamčevalne zahtevke, predvidene v zgoraj navedenem zakonu.
S spoštovanjem!
Forum je zaprt za komentiranje.