štedilnik – indukcijski
Zdravo,
Indukcijski štedilnik je še v garanciji in je počilo steklo kjer se kuha po celi širini (brez neke fizične sile ali udarca, kar pa je težko dokazat). Prodajalec je zavrnil uveljavljanje garancije češ, da garancija tega ne krije. Verjetno sklepa, da smo hodili po štedilniku in da smo sami krivi. V resnici je to kar nastalo in še sam ne vem od česa. Kakšen predlog kaj narediti?
Spoštovani,
predlagamo, da prodajalcu pojsnite, da želite veljavljati jamčevalni zahtevek (zamenjava izdelka z novim brezhibnim) iz naslova stvarne napake v skladu s 37. členom in sledečimi Zakona o varstvu potrošnikov.
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Predlagamo tudi, da v primeru, da vašemu zahtevku ne bodo želeli ugoditi, obvestite Tržni inšpektorat RS.
S spoštovanjem!
Forum je zaprt za komentiranje.