Ne želim prodati nepr.-stroški
Pozdravljeni, ali kdo ve za kakšno zakonsko podlago in sicer zaradi trenutne psihoze na nepr. trgu stanovanja ne bomo prodali, pač pa se selimo v hišo. Na stanovanjr so seveda vezani nekateri stroški, nekateri pa na št. oseb. Zanima me, ali lahko izsilim, da mi čist skenslajo stroške, ki so vezani na št. oseb kljub temu, da bomo morebitne kupce pa npr. peljali z dvigalom (teh sicer zagotovo v bližnji prihodnosti ne bo).
Hvala in lp.
Mislim da stroške povezane z vzdrževanjem hiše (tudi dvigalo), plačuje lastnik tudi če je stanovanje prazno. Lahko pa odklopiš elektriko in plin ter odjaviš stanovalce pa določenih stroškov ne boš plačeval (voda,smetarina itd.)
Ja, to je jasno, vzdrževanje in taki stroški, ki so vezani na stanovanje. Ampak plačujemo pa skupno po osebah: vodo, elektriko (luči po hodniku, dvigalo), hišnika, čistilko. Ali lahko dosežem, da nič ne plačam, pa vendar bom v prihodnosti kdaj UPAM:)) pripeljala kakšnega kupca in bom seveda prižgala luč in se peljala z dvigalom.
Najbrž je stvar dogovora, se mi zdi..
če plačujete po osebah in oseb v stanovanju ni, pač ne plačaš ničesar.
Saj če nikogar ni, tudi ne koristiš uslug (luči na stopniščih, dvigalo, čiščenje..)
Stanje pisno javite upavniku, to bi moralo zadostovati
V našem bloku v takem primeru plačaš za eno osebo
Vse te stvari morajo biti zapisane v pogodbi o medsebojnih razmerjih – torej pogodbo v roke in brat !
Mi nimamo pogodbe, čeprav bi jo morali imeti, imamo upravnika in imamo “šefico” hišnega sveta. Kar je stroškov po osebi, se vse da zmenit. Nekaj časa je bilo stanovanje prazno (čeprav že v moji lasti) in nisem plačevala nič. Takšen dogovor mi je uspelo doseči celo s komunalo (za smeti). Je pa treba poklicat, razložit situacijo… pa se najde rešitev. Sem pa res takoj, ko je bilo stanovanje vseljeno, spet poklicala, da zdaj pa lahko začnejo normalno pošiljati položnice.
Komunala tega ne sme sama naredit, saj nima nikakršne podlage. Če ni pogodbe, je tudi jasno kaj je podlaga za delitev stroškov in to vsekakor niso osebe.
Zakaj pa boste vozili kupce z dvigalom, če stanovanja ne boste prodali ?
Komunala tega ne sme sama naredit, saj nima nikakršne podlage. Če ni pogodbe, je tudi jasno kaj je podlaga za delitev stroškov in to vsekakor niso osebe.[/quote]
Temveč? Tole je zdaj moja tretja občina in tretje komunalno podjetje in prav vsi so odvoz smeti obračunavali po osebah.
Poglej si stanovanjski zakon.
Ah, mi na kraj pameti ne pade. Če ne znaš v par besedah povedati, kar veš, pa nič.
taki si mi najbolj všeč, ki mislijo da so najbolj pametni…m2
S pogodbo iz 22. člena tega zakona lastniki opredelijo:
– solastniške deleže na skupnih prostorih, delih, objektih in napravah;
– način upravljanja stanovanjske hiše ter skupnih prostorov, delov, objektov in naprav stanovanjske hiše ter način odločanja;
– način uporabe skupnih prostorov, delov, objektov in naprav ter hišniškega stanovanja;
– način uporabe lastnih stanovanj v druge namene;
– delež stroškov upravljanja skupnih prostorov, delov, objektov in naprav v stanovanjski hiši in način plačevanja stroškov, ki gredo v breme lastnikov;
– delež stroškov obratovanja stanovanjske hiše in način plačevanja teh stroškov, ki gredo v breme najemnikov;
– obseg opravil v zvezi z obratovanjem stanovanjske hiše, ki se prepušča najemnikom;
– morebitnega pooblaščenega zastopnika posameznega lastnika, ki je praviloma najemnik v tej hiši.
Zgoraj našteto določa pogodba, ki jo omenjaš. Odvoz smeti opravlja delniška družba, poslovni subjekt, ki ima svoj cenik (plus razne državne in občinske takse). Kaj ima tu zveze pogodba o med… razmerjih, ne vem, ti stroški tudi niso omenjeni v zakonu (sem zgoraj skopirala člen). Ti recimo trdiš, da bi se elektrika namesto po števcu plačevala tako, kot določa stanovanjski zakon… Smeti pač ne zaračunavajo po števcu, ampak drugače, to je vsa razlika.
Če te pa narobe razumem, pa razloži, ne se zdaj ven vlečt z nekimi floskulami.
1. vsaj potrudila si se in poskusila poiskati, čeprav si našla napačen zakon
2. če nimate pogodbe, piše vse o stroških v 30.členu
He he, pa mislim, da je datum celo kasnejši.
V glavnem:
30. člen
(delitev stroškov upravljanja)
(1) Etažni lastniki so odgovorni za plačilo vseh stroškov upravljanja ter drugih stroškov, ki izvirajo iz večstanovanjske stavbe, v skladu s svojimi solastniškimi deleži, če pogodba o medsebojnih razmerjih ne določa drugače.
(2) Za plačilo stroškov, ki so posledica veljavno sprejetih sklepov, odgovarjajo etažni lastniki ne glede na to, ali so glasovali proti predlaganim sklepom.
(3) Etažni lastnik ne odgovarja za stroške iz prvega odstavka tega člena, ki nastanejo po tem, ko je obvestil upravnika o spremembi lastninske pravice v skladu s prvim odstavkom 17. člena tega zakona.
Odvoz smeti ne sodi med stroške upravljanja niti med druge stroške, ki izvirajo iz večstanovanjske stavbe. Osebno dobivam položnice na svoje ime direkt od podjetja. Torej upravnik, niti zgradba, niti pogodba o medsebojnih razmerjih nima nič s tem. To je zadeva med mano in komunalnim podjetjem.
Odvoz smeti seveda sodi med druge stroške večstanovanjske stavbe, saj ga ni mogoče deliti individualno oziroma ne pripada vsakemu stanovanju posebej – razen če imate individualno sklenejne pogodbe s komunalnim podjetjem in vsak svoj smetnjak (da dobivaš položnice na svoje ime je samo stvar dogovora z dobaviteljem storitve in nima ničesar s samo delitvijo kot je predvidena po zakonu).
V nasprotnem primeru veljajo določila stanovanjskega zakona, saj bi vsak lastnik lahko zahteval, da se zakon spoštuje (očitno da nekateri, ki imate večjo površino in manj oseb igrate na karto nevednosti ostalih…)
Meni položnice pošilja komunalno podjetje direkt na moje ime. Torej sklepam, da imava sklenjeno pogodbo o storitvah. In to podjetje se je samo odločilo, da bo svojo storitev obračunavalo po osebah. Očitno se vsi ali pa vsaj večina s tem strinjamo, ker bi sicer upravnik najbrž moral poskrbeti za drugačno ureditev (v skladu s stan. zakonom). Močno dvomim, da bi bilo kaj drugače, če bi primahala s pogodbo o medsebojnih razmerjih na komunalo in rekla, mi smo pa sklenili drugače.
Če imaš pogodbo ali ne boš vedela ti, jaz pač ne vem. Dejstvo je, da v kolikor ni pogodbe o medsebojnih razmerjih, je osnova za določitev delitve posameznega stroška (sem spadajo vsi skupni/obratovalni stroški – torej vse kar ni natančno merljivo s posebnimi števci – npr. vzdrževanje, čiščenje, skupna elektrika, smeti, tudi voda, če ni števcev,….) solastniški delež.
Upravniku ni treba za nič poskrbeti razen za kar je v zakonu točno določeno.
Brez skrbi, zakon je nad komunalo in takimi primerki kot si ti, čeprav imam občutek, da pri vas radi jemljete pravico v svoje roke.
Kaj ti ni jasno? Ja, jaz in z mano cela občina si jemljemo pravico v svoje roke. Vsi dobivamo položnice na svoje ime. Vseh toliko in toliko tisoč občanov. In to sem dosegla jaz in nihče drug… Ko sem se preselila v to občino, sem naredila raztur, klicala na komunalno podjetje in rekla, da poslej, zdaj, ko sem tu jaz s svojimi skromnimi kvadrati, zahtevam, da se odvoz smeti obračunava po osebi.
Imaš ta prav nick, res si ta pameten.
Evo Odlok o ravnanju z odpadki v občini Sevnica, glej 27. člen. Ceno za odvoz za gospodinjstva določajo glede na št. oseb.
Evo Odlok o ravnanju z odpadki v občini Sevnica, glej 27. člen. Ceno za odvoz za gospodinjstva določajo glede na št. oseb.
Imaš mogoče še kak odlok iz 18 stoletja ?
Draga moja, to da ti komunala pošilja račun direktno na tvoje ime ni v ničemer sporno, kot tudi jaz nikoli nesem tega trdil…če ne znaš brati pojdi v šolo.
Sporen je samo način delitve, ki pač ni v skladu z zakonom. Ker pa ga nobeden ali ne pozna ali ga ne moti, zadeve očitno tako tečejo, nekateri so na boljšem, nekateri so na slabšem.
Draga moja, to da ti komunala pošilja račun direktno na tvoje ime ni v ničemer sporno, kot tudi jaz nikoli nesem tega trdil…če ne znaš brati pojdi v šolo.
Sporen je samo način delitve, ki pač ni v skladu z zakonom. Ker pa ga nobeden ali ne pozna ali ga ne moti, zadeve očitno tako tečejo, nekateri so na boljšem, nekateri so na slabšem.[/quote]
Ne, ti zgoraj pišeš, da tako zadeve tečejo, ker sem JAZ in meni podobni primerki vzeli pravico v svoje roke.
No, pa še Odlok o ravnanju s komunalnimi odpadki v občini Sevnica, objavljen v uradnem listu 3. 4. 2009.
http://www.uradni-list.si/1/content?id=91525
38. člen
Cena storitve za stanovanjske prostore je določena na število članov, ki v gospodinjstvu stalno ali začasno prebivajo.
Cena storitve za poslovne površine do 500 m2 je določena glede na m2 površine poslovnega prostora.
Cena storitve za poslovne prostore, ki presegajo 500 m2, je določena glede na dejansko količino (m3) odpeljanih odpadkov in je predmet posebne pogodbe.
Za poslovne površine se štejejo vse koristne površine poslovnih ter drugih objektov in površin, kjer dokazljivo nastajajo odpadki.
Cene storitve za počitniške stavbe ter vikende in zidanice, je določena po mesečnem pavšalu (0,2 m3) za posamezen objekt v primerih, ko lastnik objekta te vrste ni občan Občine Sevnica.
Forum je zaprt za komentiranje.