Ne kupujte v Ažur mobil (v Supernovi v Lj)!
Živjo!
Nekaj dni nazaj mi je crknil mobitel. Malo sem pregledala SiMobilovo spletno stran, tuje strani in nato poklicala v Ažur mobil v Supernovo. Vprašala sem jih o telefonu Samsung star II. Povedali so mi, da je to identičen telefon kot Samsung star, le da ima dodan WLAN. Ker mi je bil Samsung star v redu (izgubila sem ga), sem rekla, da bom kupila Samsung star II. “Koliko pa stane v mojem paketu?” me je zanimalo. Izvem, da 30€. Super, torej je zmenjeno. Ko sem prišla tja, mi rečejo, da stane 10€. Še boljše, a kako to, da tega nekaj ur prej niso vedeli? Malce čudno, a naj bo, saj je še boljše zame. Ko sem telefon prinesla domov, sem ga napolnila in vklopila. Telefon je bil popolnoma drugačen od Samsung star. Bila sem šokirana. Poleg tega je bil pokvarjen. Poklicala sem nazaj v trgovino in so mi rekli, naj ga prinesem nazaj. Povedala sem jim tudi, da je popolnoma drugačen in da bi rada kupila drug aparat in namreč Samsung Galaxy mini. Ne, to ni možno, so mi rekli. Če je ta pokvarjen, dobite takega enakega. Ko sem čez eno uro govorila z njimi, so mi rekli, da ga bom lahko zamenjala za drug aparat, namreč za Minija. Super, sem bila zadovoljna. Povedali so mi, da moram pokvarjeni aparat vrniti v 24 urah. Kasneje mi je drugi prodajalec rekel, da imam 48 ur časa, da ga vrnem. Nič več nisem razumela. Vsak je govoril po svoje. Ko sem telefon prinesla nazaj pa je prodajalec rekel, da ne vidi okvare na njemu, da mi ga ne bo zamenjal, naj ga nesem na servis. Kaj?! Prodali so mi pokvarjen telefon, potem pa rečejo, da ni vidne okvare.
In tako sem domov prišla s pokvarjenim telefonom, ki ga sploh nisem hotela imeti.
Torej, če nočete izguljati časa, predvsem pa živcev zaradi telefonov (saj tega res niso vredni), potem ne kupujte v Ažur mobilu. Njihovi prodajalci so nesposobni, sploh ne vejo kaj prodajajo, kakšna imajo pravila poslovanja in niso prijazni.
Ko se mi je pred leti na Mobitelu zgodilo podobno, so mi vzeli telefon, ga oni poslali na servis, mi medtem dali nadomestni telefon. Ko je bilo dokazano, da je res pokvarjen, sem dobila novega. Tega v Ažur mobilu niso naredili. Samo zavrnili so me…
Živjo,
Jaz osebno sem pa z Simobilom v Suprnovi izredno zadovoljen. Pred meescem so mi prodali telefon Samsung galaxy sII, mi izredno svetovali plus kasneje so mi pomagali pri razlagi samega telefona. res pohvalno, da so si vzeli čas.
Ha, to pa zveni kot da si njihov prodajalec (eden izmed njih). :))))
Tudi jaz imam zelo slabo izkušnjo z njimi in tja za živo glavo več ne grem.
Forum je zaprt za komentiranje.