slabi vtisi in rotavirus
Kam se lahko obrne izletnik, ki ni zadovoljen z storitvami agencije in ki je po izletu s številnimi udeleženci vred zbolel na prebavi? Agencija je gluha, redke klice dvigne ampak v nič deva?? Je treba pismeno ali kako se pritožit, ne vem. Že kar hudo mi je, ker se pripravlja še en tak izlet pa ljudje ne vejo, v kaj grejo.
Agencija nas ni silila jest, to ne, ampak smo jedli tam kjer so nam pripravili in ni dala časa medtem niti da si kupimo vode ali kruh. Če nismo hoteli od lakote popadat, smo sledili programu.
Nekateri so bili bolani že med potjo, drugi smo pa šele dan ali dva po tem, kar smo doma. Znaki pa so isti, evo.
Mal si preber v splošnih pogojih poslovanja, kjer natančno piše, kakšen je postopek pritožbe (roki, naslovnik – vodič na mestu samem, potem agencija, posnetki in druga dokazila, …) predvsem pa izključitev odgovornosti agencije napram tretjim osebam (hoteli, prevozniki). Več maš tud v zakonu o varstvu potrošnikov. Za prebavne težave boste pa težko kaj dokazal, ker ne gre za neposredno odgovornost agencije. Na nekaterih destinacijah je to skor klasika.