Trnow style
Pozdravljeni,
zanima me , kaksne izkusnje imate s frizerskim salonom Trnow style, namrec jaz sem danes dozivela hladen tus pri njih. Narocila sem se stiri dni v naprej, potem pa so me poklicali dan pred obiskom salona, da pa me ne morejo vzeti, ker imajo vse zasedeno in, da ce se zmeniva za kak drugi dan. 😳😳😳 En dan prej so me obvestili, haloo, seveda sem zavrnila ” zmenek ” , ker uslugo sem rabila prav tisti dan. Se mi zdi popolnoma neprofesionalno in ponizujoce do strank, da imajo tak nacin. Kaksne so vase izkusnje ?
Lp
Tako se s strankami ne dela.
Pritoži se in šefu salona naredi uslugo. Najslabše za posel je, da not dobiš nekega levega delavca, ki ti s svojo neodgovornostjo prikrito uničuje posel. Če stranke ne povedo kaj je narobe se situacija ne bo izboljšala ali pa bo takrat že prepozno.
Prosim vas da naslednjič take stvari poveste. Lahko da se lastnik salona ne zaveda problema. Stane vas nič, v najboljšem primeru vam podarijo zastonj striženje kot opravičilo.
Če se pa situacija vseeno ne izboljša, si pa zaslužijo, da propadejo. Prosim vas, da kot stranke takoj razčistite problem. Imate pravico do tega. Ni vam treba uničevati posla če ste naleteli na zabitega zaposlenega. Šef in ostali v tem primeru niso nič krivi, nasrkali bodo pa vsi.
Zato tam kjer posel jemljejo resno obstaja knjiga pohval in pritožb, ter ankete. Navsezadnje gre za skrb kakovosti storitve in vi kot stranka lahko veliko pomagate s svojo iskrenostjo.
Lp
Forum je zaprt za komentiranje.