ki sigurno ne bo več kupovala v Harvey Normanu
Se opravičujem, če bo tole napisano zmedeno, ker sem še vedno tako jezna, da se mi kadi iz ušes …
Stvar je naslednja ….
V začetku junija smo v Harvey Normanu naročili Marlesovo kuhinjo. Dobavni rok naj bi bil od 6-8 tednov.
Ko smo končali z adaptacijo sem teden dni po dogovorjenem roku, 23. avgusta, klicala v HN, kdaj naj bi dobili kuhinjo. Prodajalec mi je razložil, da naj bi se v Marlesu pokvaril stroj in da bomo zato kuhinjo dobili z malo zamudo, najkasneje v prvem tednu septembra.
Prvega septembra sem jih ponovno klicala, če mogoče že vedo, kaj je s kuhinjo. Tokrat sem govorila z g. Jankovičem, vodjo oddelka kuhinj. Opravičeval se je, da zamujajo, spet naj bi bil kriv Marles, kolektivni dopust je bil vmes itd. Skratka kup enih izgovorov in nakladancije.
Obljubil je, da bo kuhinja sigurno naslednji teden.
V ponedeljek 5. septembra sem spet govorila z g. Jankovičem. Kuhinjo naj bi v HN dobili šele v petek, tako da bi nam jo pripeljali šele 12. septembra. Gospodu sem razložila situacijo, priznam z malo višjim tonom, da je situacija nevzdržna, saj naj bi bili brez kuhinje že skoraj tri mesece. Na koncu sva se dogovorila, da bo našel monterje, ki nam bodo kuhinjo montirali že naslednji dan dobave, to je v soboto.
V petek vsa neučakana, ob 11-tih dopoldne kličem v HN g. Jankoviča. Obljubi, da bo preveril v skladišče, če je kuhinja že prišla in da me pokliče nazaj.
Minila je ura in pol, iz HN nobenega glasu. Ponovno kličem g. Jankoviča. Se opravičuje, da ima toliko dela, ni še uspel poklicati v skladišče. Spet obljubi, da me sigurno pokliče nazaj.
Naivno sem čakala njegov klic do četrte popoldne! Spet sem ga že v tretje klicala.
Po začetnem ovinkarjenju, že prej omenjenega gospoda, sem izvedela, da kuhinje sploh še ni v skladišču. V Marles pa ne more več preverit, ker v petkih delajo samo do enih.
Takrat mi je pa dvignilo pritisk na dvesto.
Pošteno sem se zdrla nanj. In nič ne obžalujem. Tak odnos do strank ni fer, pa pika.
Potem sem celo izvedela, da so kuhinjo naročili z enomesečno zamudo, ker so pozabili oddati naročilo!!!!
Kljub opravičilom z njihove strani, denarnim bonom itd., ostaja grenak priokus.
Danes je ponedeljek 12.9. Točno tri mesece sem brez kuhinje.
Zjutraj sem klicala v Marles in prijazna gospa mi je povedala, da bodo v Ljubljano vozili šele jutri, ko bo poln tovornjak. Omenila mi je tudi, da Lesnina sama pride iskat blago za stranke. V HN so bolj »komot«, ko pride, pride, čeprav z ogromno zamudo.
Ne boste verjeli, v petek so mi v HN obljubili, da me bodo danes zjutraj poklicali, takoj ko začnejo delati. Čakam in čakam ….
Še vedno čakam, ni klica!
Tako, da zaključim, v Harvey Normanu veliko obljubljajo, naredijo pa bolj malo.
razočarana stranka, jaz bi tudi znorela v tvojem primeru. Če še danes nebo nič jih pokliči pa jim zagrozi, da jih boš dala v Večer, pa boš videla, kako bodo spraskali!
Najhuje je, ker se izgovarjajo in ne povedo po pravici, tako kot je . Da bi človek vsaj približno vedel, pri čem je. Brez veze je nekaj obljubjat tja v en dan, samo da se znebiš stranke.
Ja Cicy, točno tako delajo. Obljubljajo in naštevajo tisoč in en izgovor. Potem pa upajo, da ne boš poklical in težil.
Jaz bi jim tudi zagrozila s kakšnimi podobnimi ukrepi kot je napisala Jessica. Vse bi še razumela, ampak odnosa pa ne! Sploh taki časopisi kot sta Večer in Novice, imajo radi take teme.. Seveda, jih potlej še malo napihnejo. Me zanima kako bodo pol reagirali..
Popolnoma enako se je nam zgodilo v RUTARJU,samo,da se je šlo za omaro,smo jo jo čakali 4 mesece,tudi nam so obljubljali,da bo naslednji teden..in ko nam je končno prekipelo,so nam obljubljali 10%popust od cene omare…in da bo omara 1000% čez 14 dni..,no in čez 14dni,nam rečejo,da bo treba še 7 tednov počakat,da so v lastnem skladišču zgubili ogrodje omare…
MISLM HALLLLOOO!!!
Smo takoj vse odpovedali..jim zagrozili z vsemi mediji,in denar (4 odplačane obroke,in zamudne obresti)dobili v 3 dneh!
Tako da mene v rutarju ne vidijo več!!!
To delajo zato, ker dobijo denar ob vašem nakupu ponavadi na kakšen kredit od vas preko kakšne banke, ki jim denar takoj izplača in tako imajo oni denar takoj na razpolago. Tebi mali osebici se to ne zdi tako, ker ti ta denar odplačuješ mesečno banki oziroma ti banka trga od plače. In ti sploh ne opaziš razlike. Medtem ko pa firma, katera dobi ta denar v enem kosu z njim razpolaga še isto minuto ko ga dobi. Z njim nabavijo nove artikle, ga investirajo v razne reklame, v glavnem DENAR SE OBRNE. Zakaj bi oni nekaj takoj vam dali, če pa lahko oni medtem še kaj zaslužijo ane?
Medtem ko vas nategujejo, oni nabavljajo in prodajajo in služijo na veliko. Zdej pa malo matematike: Oni imajo dnevno vsaj 100 takih strank, od teh jih približno 1/3 tako nategujejo, kokr se to dolg da nategovat. Razne kuhinje, razne dnevne sobe. Njihov odgovor je nimamo trenutno na zalogi(zakaj pa pol majo rastavljeno če nimajo na zalogi)(nej pa prodajo tisto kar rastavljajo)
Mal me je zanesl, ker sem tudi sam že bil žrtev takih p%#&….
Na kratko. S tem ko vi čakate, oni služijo, njim “pri vas” ni v interesu da vam čim prej dostavijo blago, ampak da vmes še kaj zaslužijo, zakaj pa mislite da so kakšni popusti, ker so to obresti, ki jih dobijo iz vloženega denarja.
Tako početje je goljufivo s strani stranke. (nas nategujejo, oni pa služijo velike denarce)(Prijavti jih je treba)
TO JE ČISTA RESNICA,prav ima Moris….barabe
jst v rutarju in takih trgovinah najprej vprašam da naj preverijo v skladišče, ce je na zalogi in sele potem kupim. In najraje se tud kr sama za prevoz zmenim oz. nakupljeno odpeljem kar takoj. Je pa res da sva zaenkrat pri njih kupovala samo sedežno, pa mislim da dve mizi.
jaz pa vedno podpišem pogodbo s penali in jih grem tožit in izsiljevat. tako da me potem tista zadeva pride skoraj zastonj.
Svetilnikovi, kdo pa sestavi pogodbo, vi osebno, prodajalec ali mogoče vaš odvetnik. Zaenkrat še nisem srečala trgovskega podjetja, ki bi sestavilo pogodbo njim v škodo.
tudi nam so zamujali pred leti s kuhinjo 2 meseca. Klicala sem velikokrat in ravno tako so imeli nešteto izgovorov. Oa sem jih imela zadosti in sem v Lesnini kupila drugo kuhinjo. že nekaj časa smo imeli zmontirano, ko je končno prispela tista iz Harveya. Šla sem tja, povedala da kuhinjo že imamo ker so oni pač nesposobni. Vrnili so mi aro in od takrat nisem nikoli več nič kupila pri njih.
Na varstvu potrošnikov so mi po telefonu razložili, da imajo kupci pogosto probleme s Harvey Normanom.
Forum je zaprt za komentiranje.