Najdi forum

Splash Forum Recepti.Over.Net Prehrana in kulinarika darilni boni zvezdar

darilni boni zvezdar

Lep pozdrav,

za rojstni dan sem dobila darilni bon zvezdar in sicer za večerjo za dve osebi. S partnerjem sva si izbrala gostilno pri Mari v Piranu, ker sva toliko dobrega prebrala o tej gostilnici, dobila pa hladen tuš. Hrana res zelo zelo okusna, ambient resnično prekrasen, postrežba pa kot, da so nama kaj “šenkali”. Ko sva dala bon, sva na hitro dobila povedano kaj bova dobila, potem so pa začeli nositi in odnašati krožnike kot v kakšni kitajski restavraciji.
Moram še enkrat poudariti, da je bila hrana res za dol padet ampak občutek, ki sva ga dobila je bil pa grozen. Znosili so nama na mizo hrano in ko sva pojedla takoj odnesli krožnike in že nosili naprej glavno jed, tako sladico in ko sva pojedla sladico je prišel gospodar, vzel krožnike, vprašal, če nama je bilo všeč in med vrsticami povedal, da je to to za ta denar in da cilj teh bonov je, da še kdaj prideva. Čutila sva, da nam je bilo povedano, da sedaj pa lahko greva.
Že dejstvo, da sva v slabi uri že hodila proti garažni hiši po večerji, ki ima 3 hode sva sklenila, da naslednjič prideva samo zaradi hrane še enkrat in me prav zanima, če bova z gotovino oz. s kartico boljša gosta?

Zanima me, če ima še kdo tako mnenje glede teh bonov, ali so tej tako opevani gostilnici, ki ima kar drago hrano, tej boni bolj breme kot karkoli drugega in da so gostje, ki pač imamo te bone drugorazredni gosti, da so tisti, ki plačujejo z denarjem bolj vredni. Je še kdo koristil takšen darilni bon v tej gostilnici?

Tako jo hvalijo vsepovsod, a je hvala daleč od resnice!

Takšne večerje si resnično nisva predstavljala, sploh če gre za dejstvo, da pridemo iz cele Slovenije na večerjico za katero si želimo, da bi se nam ohranila v lepem spominu in dejstvo, da oseba, ki ti podari ta bon resnično želi dati neko posebno darilo.

Zvezdar je enostavno zanič. Nategovalci da jim ni para. Lahko bi se razpisala na dolgo in široko o tem, kako to podjetje tretira svoje stranke, ki kupijo bone. Dol jim visi, glavno je, da pokasirajo. Sama nikoli več ne bi kupovala njihovih bonov in tudi vsem ostalim toplo odsvetujem.

Sem po naključju naletela na tole stran, ko sem iskala spletno stran Zvezdarja, pa mi je kar sapo zaprlo. Od kod pa vam takšen negativen odziv na Zvezdarja? Meni so ta darila super, jih kupujem že lep čas in tudi prejela sem jih, pa smo imeli resnično pozitivno izkušnjo. Glede Mare ne vem, tale “Poštena” bi pa lahko vsaj napisala, kaj jo je tako zmotilo, namesto, da samo pljuva brez argumentov. Pri Zvezdarju dobiš točno to, kar napišejo, da boš dobil, cene so poštene… Ne tako kot njihova zanič konkurenca. Sem pred kratkim dobila za darilo enega od teh drugih paketov, pa je bilo na njem napisano, da dobiš na izbiro ne vem koliko sto doživetij, ker kao lahko brezplačno menjuješ doživetja med paketi. Ja, brezplačno.. tega pa ne napišejo, da moraš seveda doplačat razliko. Osnovna ponudba paketa je pa resnično uboga, sploh če odšteješ stvari iz Hrvaške in Srbije – mislim halo, kdo se bo pa šel z bonom razvajat na Hrvaško ali v Srbijo? Tako da res toplo priporočam Zvezdarja.. Pri njihovi konkurenci pa si temeljito preberite drobni tisk!

Tudi sam ne priporoča teh bonov. Klical sem na 4 lokacije in vsi so se izmikali preko telefona. Trije so mi storitev opisali drugače kot je bila opisana v priloženi knjigici. Vsi so razvrednotili obljubljeno. Na koncu sem vrgel bon v smeti, ker je ničvreden. Doživetje le obljubljeno in nikoli dostavljeno!

Za vse razočarane se lahko obrnete na portala mojedarilo.com in darilnica.si
kupite bon za točno določeno stvar
številka je vedno dosegljiva za vse informacije, bone tudi podaljšajo itd. kapo dol

Jaz imam tudi slabo izkušnjo z njimi.
Bon sem dobila za darilo. Ko sem želela bon pravočasno zamenjati, sem jih o tem obvestila (najprej po telefonu, potem pa še pisno). Nikoli niso omenjali, da je treba menjavo plačati in sicer v vrednosti 25% bona (10 EUR), čeprav piše v njihovih pogojih poslovanja, da te obvestijo o tem, če se odločiš za menjavo. Če bi me, bi kupon pravočasno koristila in ne bi imela dodatnih stroškov. Kasneje so mi želel računati še več za menjavo bona (15 EUR). Ko sem ju na obe napaki opozorila, so se delali nevedne in skušali preložiti odgovornost name. V 7 sporočilih, kolikor smo jih izmenjali, ni bilo niti enkrat zapisano, da se opravičujejo za napako. So imeli pa čas napisati, da so naredili napako zaradi tega, ker jim jaz nisem odpisala dovolj hitro (odpisala sem jim v skladu s časovnim pogojem, ki so ga postavili).

Imam zelo dobro izkušnjo z njimi. Za darilo dem dobil bona za nočitev z zajtrkom in seveda kopanje v njihovih bazenih za 2 osebi. V ponudbi je pisalo, da če bivanje podaljšava vsaj za en dan, nama (v najinem primeru hotel Radin) podarijo večerjo. Rezerviral sem za 3 dni in prvi dan plačal z bonom Zvezdar, ostala dva dneva pa sem želel poravnati z gotovino. Vendar mi niso želeli podariti tisti dve večerji z izgovorom, da sem dodatna dva dneva rezerviral v času akcije in, da mi v tem primeru ne pripadata večerji. Še isti dan sem pisal mail na sedež Zvezdarja in jim razložil mojo situacijo. Razložili so mi, da v knjižici res zaradi pomanjkanja prostora niso vključili vseh pogojev in, da imajo v Radinu prav. V znak opravičila so mi ponudili brezplačen bon za večerjo za dva v eni od restavraij, ki jih imajo v svoji ponudbi. Res je bon prispel v nekaj dneh in priznam, da je njihovo ravnanje bilo res profesionalno. Tudi večerja v “Treh ribnikih” je bila fantastična. No, za nameček pa so nama v Radinu prav tako tisti dve večerji podarili. Nekaj malega neprijetnosti, pa vendarle se je dobro izšlo. Kakorkoli že, priporočam. Jaz ravno te dni ponovno kupujem darilo v Zvezdarju.

Lp, Dani

A nimate drugega dela? Povsod piše, da ne koristite zadnji trenutek, ker so gužve, vi pa po svoje zadnji trenutek in potem še maltretirate in valite krivdo na druge. Res ste p… Veliko bonov kupim in vsakemu povem, da naj ne gre zadnji moment, ker pač niso vsemogočni. Kdo pa je v gužvi že kaj dobrega dobil? Mal se zamislite sami nad sabo ne pa se skos sam neki prtožvat in blatit druge. Čist preveč časa v lajfu, kot pravijo lublančani. Šimfat je pa najlažje a ne? Bruh.

Joj, joj, joj. Ko tole berem, sem čisto šokirana. Meni je Zvezdar zakon! Še vedno do sedaj smo dobili to, kar smo prebrali v njihovi ponudbi. In smo kupili že res veliko paketov. Tudi njihove restavracije in kmečki turizmi so zakon. Se vidi, da izbirajo samo kvalitetne.
Ne razumem pa tistih, ki se jezite zaradi menjave, ko vam bon poteče. A mleko tudi nesete nazaj v trgovino, ko se vam skisa v hladilniku? Zahtevate novega? In nočete plačati zanj?
Enkrat samkrat smo imeli težave pri koriščenju ampak še to zato, ker smo na bon pozabili in smo ga hoteli izkoristiti v sezoni, ko nikjer ni bilo nič frej. Razumljivo. Pa so nam ga pri Zvezdarju zamenjali. In doplačali smo strošek menjave, ki je bil res zanemarljiv. Dobili pa smo paket, ki je bil veljaven še naslednji dve leti.
Jst mislim, da je tole tukaj le stresanje jeze.
In če vidim prav, še konkurenca pritika svoje prste vmes.

Meni so Zvezdar paketi zakon! Mi jih zagotovo še kupimo!

Očitno sva z Marjanom istega mnenja. Šimfat je najlažje.
Se strinjam z napisanim!

Mi smo tudi bili Pri mari z Zvezdar bonom in je bila hrana super. Je pa res to majhna gostilna in je bilo čisto polno.
Do nas so bili zelo prijazni in so nas povabili, da še kdaj pridemo. In nas opozorili, da naj prej rezerviramo, ker je velikokrat zasedeno.

SE STRINJAM! res …..nedvomno pa služijo velih delež na neunovčenih kuponih, na katere ljudje enostavno pozabijo pač…

Evo, pa sem tukaj še jaz. Želim koristiti kar piše v katalogu, pa mi po telefonu pravijo da tega od marca nimajo več v ponudbi. Moj bon je veljaven dve od januarja, ne od marca !!! Stran ga vržem.

New Report

Close