Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Cena menjave pnevmatik

Cena menjave pnevmatik

Koliko ste letos plačali premontažo in za katero velikost?

Ni treba menjat gum, če imaš v prtljažniku verige. Policija te tako ne more kaznovati. Jaz sem deset let na letnih gumah in vse deluje OK.

Globalne otoplitve pa slabe zime brez snega… čemu zimske gume?

Druga opcija je all-seadon gume za vse letn čase.

Barabe vulkanizerske so bogatejše od sodnikov, pravnikov in zdravnikov. In ovce to podpirajo.

Imam dva kompleta koles in partner zamenja kar doma.

Odgovor na objavo uporabnika
vulkanizerska mafija, 15.11.2024 ob 12:58

Ni treba menjat gum, če imaš v prtljažniku verige. Policija te tako ne more kaznovati. Jaz sem deset let na letnih gumah in vse deluje OK.

Globalne otoplitve pa slabe zime brez snega… čemu zimske gume?

Druga opcija je all-seadon gume za vse letn čase.

Barabe vulkanizerske so bogatejše od sodnikov, pravnikov in zdravnikov. In ovce to podpirajo.

 

Zaradi takšnih pa ob prvih centimetrih snega nastajajo zastoji, ker se drajsate po cesti.

So pa cene kar različne. Maš razne špane, …mojstre,… lahko jim pustiš skoraj 80€.

Ali pa se zapelješ malo ven iz Lj, pa prideš pod 50€,

30€

35 eur. Brez računa in čakanja.

Z računom in hranjenjem 45€.

Avto stoji na površini 4 velikih dlani in da imam za tono in pol 3.kvaliteto gum in celoletno pnevmatiko… Pa sem ženska,ampak  moja varnost in varnost drugih na cesti mi je pomembna.

Odgovor na objavo uporabnika
Mangela Erkel, 15.11.2024 ob 13:58

Z računom in hranjenjem 45€.

Avto stoji na površini 4 velikih dlani in da imam za tono in pol 3.kvaliteto gum in celoletno pnevmatiko… Pa sem ženska,ampak  moja varnost in varnost drugih na cesti mi je pomembna.

Celoletne pnevmatike so res praktične.

Ampak pozimi so malo podpovprečne, nikakor ne vrhunske in enako velja za poleti, daleč proč od vrhunskih.

 

Kompromis pri izbiri celoletnih pnevmatikah pomeni, da se odrečemo določenim dobrim lastnostim, ki jih ponujajo letne in/ali zimske pnevmatike, in tako dobimo nekaj vmesnega. Tehnologija neprestano napreduje, zato ima gumarska industrija sedaj na voljo materiale in tehnološke rešitve, ki jih prej ni imela.

Test, ki ga je opravila koalicija evropskih avtoklubov, med njimi nemški ADAC in slovenski AMZS, je dokazal, da so celoletne pnevmatike uporabne zgolj pogojno in da se v vseh razmerah ne zmorejo kosati s specialisti, torej z letnimi oziroma zimskimi pnevmatikami.

 

Prednosti celoletne pnevmatike
+ ni potrebna menjava gum spomladi in jeseni
+ manjši stroški tudi pri nakupu dvojih gum (zimskih in letnih)

Slabosti celoletnih gum
– slabše lastnosti na cesti v primerjavi z letnimi ali zimskimi pnevmatikami
– večja obraba pnevmatik in večja poraba goriva

 

Tebi ne pomaga 10 zimskih gum, če si kilava preplašena voznica.

Od kdaj so celoletne gume nevarne?

Odgovor na objavo uporabnika
kilava voznica, 15.11.2024 ob 16:22

Tebi ne pomaga 10 zimskih gum, če si kilava preplašena voznica.

Od kdaj so celoletne gume nevarne?

Nisem napisala, da so nevarne – napisala sem, da so tako poleti kot pozimi v primerjavi s sezonskimi slabše.

Še posebej, ker je ta, ki sem jo citirala izpostavila, da ji je varnost zelo pomembna.

 

takle je napisal, 35 evrov brez računa, brez čakanja in tudi brez garancije hihihi… Če bo kaj narobe, bo pa jok in stok hihihi…

Al ste baksuzi, ne rečem trgovski potniki po tujini, tukaj v SLO pa samo zimske in gasa. Pri povprečnih hitrostih 35km/h v kolonah bi lahko imel od voza kovinske kolesa gor. Pa ne ne zgražat, ker že 20 let tako vozim brez problema. Pred zimo nove gume, dve zimske sezone in dve letne ter gredo gor nove pnevmatike. Vi pa ravno toliko zapravite za premontažo pa jih drajsate do tistih 3mm, jaz jih vržem stran tudi z 5mm profila. Gume so zastonj v primerjavi z premontažami, hranjenjem…. Poleti ne boš dobil kazni za zimsko gumo, pozimi jo boš za letne gume pozimi. In ne mi o nekih trdotah in podobnih sranjih, ko vozite tiste 165-195mm…valar gor in je tudi na zimski krajša zavorna pot kot na vaši letni.

Odgovor na objavo uporabnika
Tomaž H, 15.11.2024 ob 18:08

takle je napisal, 35 evrov brez računa, brez čakanja in tudi brez garancije hihihi… Če bo kaj narobe, bo pa jok in stok hihihi…

Še nikoli mi ni bilo treba nazaj it. Nobenemu od nas. Pa še nove gume mi zrihtajo s 30 procentnim popustom.

Sto evrov. Menjava in hramba gum, so pa gume večje velikosti.

Odgovor na objavo uporabnika
Vidiš, 15.11.2024 ob 18:27

Al ste baksuzi, ne rečem trgovski potniki po tujini, tukaj v SLO pa samo zimske in gasa. Pri povprečnih hitrostih 35km/h v kolonah bi lahko imel od voza kovinske kolesa gor. Pa ne ne zgražat, ker že 20 let tako vozim brez problema. Pred zimo nove gume, dve zimske sezone in dve letne ter gredo gor nove pnevmatike. Vi pa ravno toliko zapravite za premontažo pa jih drajsate do tistih 3mm, jaz jih vržem stran tudi z 5mm profila. Gume so zastonj v primerjavi z premontažami, hranjenjem…. Poleti ne boš dobil kazni za zimsko gumo, pozimi jo boš za letne gume pozimi. In ne mi o nekih trdotah in podobnih sranjih, ko vozite tiste 165-195mm…valar gor in je tudi na zimski krajša zavorna pot kot na vaši letni.

Evo jaz isto naredim. Letos menjujem, vozim samo z zimskimi.

Zimska guma je v toplejšem vremenu smrtno nevarna. Je težje vodljiva, ima daljšo zauatavno pot in se hitreje obrabi. Kot bi se vozil s čolničkom po cesti.

Zimske gume rabijo samo na Gorenjskem, koroškem, Notranjskem in hribovci nad 600 m.n.v. Ostala raja pa deluje po principu črednega nagona.

Vulkanizerja vidim enkrat na 10-12 let, ko se poletna guma izrabi. Ne povzročam nesreč ali kolon, večinoma vozim po Lj z okolico. Tudi če rukne nekaj snežink, jih zimska služba odstrani.

Če bi pa slučajno zapadlo pol metra snega (to se ne bo zgpodilo) pa ne grem z avtom na cesto in uporabim javni prevoz.

V 12, letih prišparam 4.000 ojroff za jebene komplete gum in bogatenje vulkanizerjev.

Vozim avto D segmenta na 17″. Pod ritjo imam preko milijon km.

Zimske gume sem uporabljal pred desetletji, ko smo imeli prave zime in sem delal redne relacije na Notranjsko.

Tako, zdaj pa offce veselo po zimske gume.

Imam dva para gum na feltnah, pa mož doma zamenja

 

19 col, nič, kolega. Le brez napovedane kave smo bili, ker žene od kolega ni bilo doma, da bi jo napekla.

Ko bom jz pokuru zdejšnje sete gum, bom tud kupil celoletne- snega ni, ne da se mi skladat gum gor pa dol po garaži. Čeu pa zasul, bom pa tista 2 dni dopust vzel.

Sam mors kupit solidne allseason, ne čang šlang. Dobra allseaon guma je boljša od kakršnekoli čangšlang zimske.

Itak pa polet motor poje, izraba gum na avtu ni velika.

Odgovor na objavo uporabnika
ko nepismeni dobivajo vozniške, 15.11.2024 ob 20:27

Zimska guma je v toplejšem vremenu smrtno nevarna. Je težje vodljiva, ima daljšo zauatavno pot in se hitreje obrabi. Kot bi se vozil s čolničkom po cesti.

Zimske gume rabijo samo na Gorenjskem, koroškem, Notranjskem in hribovci nad 600 m.n.v. Ostala raja pa deluje po principu črednega nagona.

Vulkanizerja vidim enkrat na 10-12 let, ko se poletna guma izrabi. Ne povzročam nesreč ali kolon, večinoma vozim po Lj z okolico. Tudi če rukne nekaj snežink, jih zimska služba odstrani.

Če bi pa slučajno zapadlo pol metra snega (to se ne bo zgpodilo) pa ne grem z avtom na cesto in uporabim javni prevoz.

V 12, letih prišparam 4.000 ojroff za jebene komplete gum in bogatenje vulkanizerjev.

Vozim avto D segmenta na 17″. Pod ritjo imam preko milijon km.

Zimske gume sem uporabljal pred desetletji, ko smo imeli prave zime in sem delal redne relacije na Notranjsko.

Tako, zdaj pa offce veselo po zimske gume.

toliko neumnosti kot si ti naklamfal tezko prebavis…pises bedarije ds se boh usmili….idi spat bumbar

Kupite si celoletne, pa ne bo več teh sitnosti.

In dandanes so že RES dobre. Tako poleti kot pozimi.

New Report

Close