Ne kupujte pri Halo Orodje in Big Bang
Ker je naš star pretočni grelnik Rade Končar, ki nam je služil več kot 30 let, začel puščati vodo, smo se s sostanovalci odločili, da kupimo nov stenski pretočni grelnik (bojler). Odločili smo se, da ga kupimo pri večjem in znanem ponudniku, ki bi zagotovil hitro dostavo in morebitni hitri servis, če bi bil potreben. Kljub temu, da so na spletu cene grelnikov med 50 in 70 €, smo želeli izbrati lokalnega ponudnika iz Ljubljane, saj smo želeli imeti zagotovljen hiter servis. Tako smo se odločili za podjetje Big Bang, ki je znano v Sloveniji in ima sedež v Ljubljani.
Na njihovi spletni strani https://www.bigbang.si/stenski-pretocni-elektricni-grelnik-vode-5500w-z-lcd-tus-rocka-touch-izdelek-789119/ smo 8. januarja 2024 kupili stenski pretočni grelnik. Cena grelnika je znašala 149,99 €, kar je bila trikrat višja cena od tistih, ki smo jih našli na drugih spletnih straneh. Grelnik je bil dostavljen nekaj dni kasneje, takoj zatem pa smo kontaktirali inštalaterja, ki je grelnik priklopil na vodovodno in električno omrežje.
Grelnik je deloval brez težav do 31. marca 2024, ko je začel puščati vodo in poplavil kopalnico. Poklicali smo Big Bang, vendar so nas obvestili, da so zgolj posrednik in da se moramo obrniti na trgovca Halo Orodje. Pojasnili smo jim, da je bil grelnik kupljen pri njih, vendar so vztrajali, da moramo za garancijo kontaktirati Halo Orodje preko e-pošte info@haloorodje.si. Na ta e-mail smo jim poslali opis napake. V odgovor smo dobili standardni obrazec za garancijo, kjer so sporočili, da moramo izdelek poslati na servis v:
Rok Groznik s.p.
HALOorodje.si PE Straža, Spletna Prodaja,
Na Žago 32
8351 Straža Slovenija
Zgodilo se je točno tisto, čemur smo se želeli izogniti in zaradi česar smo bili pripravljeni plačati trikrat višjo ceno. Pri nakupu smo pričakovali, da bo priznani prodajalec, kot je Big Bang, zagotovil brezhibno storitev, vključno z dostavo, garancijo in morebitnim hitrim servisom. Na žalost smo bili zavedeni, saj je bilo že ob dostavi očitno, da gre za izdelek, ki ga prodaja neki podjetnik, Halo Orodje, česar na Big Bang spletni strani ni bilo navedeno, ampak, kot smo kasneje ugotovili na drugih podstranneh.
Težave so se začele ob dostavi, ko nismo prejeli niti garancijskega lista, računa, navodil za servis, niti seznama pooblaščenih serviserjev, kot to zahteva zakon o varstvu potrošnikov (20. člen ZVPot). Gre za zelo nerazumno situacijo, saj, ko je grelnik odpovedal, smo ugotovili, da moramo sami poklicati in plačati inštalaterja za demontažo naprave, nato izdelek poslati na servis in ob vračilu ponovno plačati za montažo na električno in vodovodno inštalacijo. Ti postopki vključujejo stroške za strokovnega monterja in serviserja, ki so že sami po sebi nesorazmerno visoki glede na vrednost izdelka. Stroški teh postopkov bi nekajkrat presegli vrednost samega grelnika.
Prav zaradi teh razlogov ocenjujemo, da zahteva za demontažo in pošiljanje grelnika na servis ne le da ni smiselna, temveč postavlja potrošnika v nesorazmeren položaj. Zakonodaja o varstvu potrošnikov (20. člen ZVPot) določa, da mora biti popravljanje izdelkov v času garancijskega roka opravljeno brezplačno, ne pa na način, ki bi znatno obremenil potrošnika. V našem primeru to ni zagotovljeno, saj bi nas popravilo finančno obremenilo. Poleg tega bi tudi povzročilo nevšečnosti zaradi dolgega obdobja brez dostopa do tople vode, kar je za gospodinjstvo nesprejemljivo. Tak način reševanja reklamacij je nesorazmeren, povzroča potrošnikom dodatne finančne in praktične obremenitve ter ni v skladu z zakonskimi zahtevami za zagotavljanje učinkovite in dostopne uveljavitve garancije.
Dodatno nas je skrbelo, da prodajalec (Big Bang) in servis (Halo Orodje) nista v zadostni meri dostopna in odzivna. Kljub večkratnim poizkusom komunikacije preko e-pošte nismo prejeli odgovora, kar povzroča dvom o tem, ali bi servis sploh pokril stroške demontaže, pošiljanja in ponovne montaže. Glede na izkušnje in dosedanji odnos lahko upravičeno sklepamo, da bi ti stroški ostali v celoti na naši strani.
Po pojavi napake smo poklicali inštalaterja, ki nam je pomagal pregledati grelnik in posneti dokaz o težavi. Po njegovem strokovnem mnenju je bila okvara posledica konstrukcijske napake – grelec je bil izdelan iz plastike, ki ni zdržal pritiska vodovodnega omrežja, kar je povzročilo puščanje vode. Inštalater je tudi ocenil, da bi strošek popravila presegel ceno novega grelnika vode.
Kot rešitev je obnovil tesnila na našem prejšnjem grelniku znamke Rade Končar, ki je brezhibno deloval več kot 30 let. Ob tem je pojasnil, da tako kakovostnih in robustnih pretočnih grelnikov danes ne izdelujejo več in da bo obstoječi grelnik najverjetneje zdržal še nadaljnjih 30 let.
Ker novega grelnika zaradi njegove okvare nismo več potrebovali, smo se odločili zahtevati vračilo kupnine. Na naša prva dva elektronska sporočila s priloženimi dokazili o napaki nismo prejeli odgovora, zato smo se obrnili na trgovino Big Bang. Po njihovem posredovanju smo prejeli navodila, naj grelnik pošljemo na naslov Na Žago v Stražo, skupaj s fizičnim dopisom in izpolnjenim garancijskim listom. To smo storili 30. julija 2024.
Od takrat dalje nismo prejeli nobenega odgovora ali vračila kupnine, čeprav je v garancijskih pogojih navedeno, da naj bi dobili odgovor v roku do 45 dni.
Zaradi navedenega smo prepričani, da so bile naše pravice kot potrošnikov kršene, saj nismo prejeli nobenih informacij ali vračila kupnine v predpisanem roku 45 dni. Zavedamo se, da imamo kot potrošniki pravico do uveljavljanja garancije, in menimo, da je izdelek neprimeren za uporabo zaradi napak, ki niso bile povzročene z nepravilno uporabo z naše strani. Prav tako smo se trudili v okviru svojih možnosti, da rešimo zadevo neposredno z dobaviteljem, vendar kljub večkratnim poskusom in obvestilom nismo prejeli odgovora ali rešitve.
Sedaj nam ne ostane drugega, kot da podamo prijavo na tržni inšpektorat, zaradi kršitve 20. člena zakona o varstvu potrošnikov.
l.p.
Take stvari se kupijov v Merkurjih in Bauhausih, tudi v štacunah kot so Sam, TopDom ipd.
To je tko, k bi šu v lekarno po batne o obročke.
Sicer pa pogleda se fabrikanta bojlerja, in se ditektno obrneš na pooblaščen servis.
Zgleda, da je za vaš žbljflj bojler pooblaščenc ta halo orodje.
Drugič raje kupiti po imenu proizvoda, ne trgovine; npr Ariston, Gorenje….ker tud če ga kupiš v šparu pri kruhu, veš kdo ima pooblaščen servis.
Julij Cezar, 27.11.2024 ob 21:40
ma ti so debil ki ne locis osnovnih zadev….niti tega ne da big bang kot prodajalec nima nic z servisom in montazo….pritozi se na trzni inspektorat…in kaj bos dosegel?nic…cele litanije za usranih 150 eur
Veš za nekoga ki nima, je ta znesek previsok. Obnasas se kot da si Bog in da imaš vse in da je drugim prav ker nimajo. Big bang bi lahko to drugače speljal. Spusti se ti malo na realna tla.
Pri halo orodje sem jaz dobil odlično krono fi 15cm in poleg vsega drugega prevrtal temelj bajte s 16mm železnimi gradbenimi palicami, da smo potegnili kanalizacijo.
Sicer je bila zaradi tega malo škrbasta potem, a za 35eur odlična. Tadzga orodja drugje pod 200eur ne dobiš; mogoče na ali express.
Sem videl ja noname pretočni grelec. AliExpress roba prodana za zlato.Kaj pa je za pričakovat. Še naziva nima. K una pipa iz topšopa, k kao u treh sekundah topla voda…ja valjda.
Ni zastonj en usran pretočni plinski grelnik Vaillant 1500eur, se vam ne zdi?
Ne verjamem, da vam Big Bang ne bi dal računa.
Sem šla prav gledat, in prodajalec sploh ni Bog Bang, ampak je to njihova tržnica, kjer so izdelki tudi drugih prodajalcev.
Pri opisu jasno piše, da je pogodba med tem prodajalcem in kupcem, ne pa z Big bangom. In pošilja ta prodajalec in vrača se njemu, ne Big bangu.
Sem šel pred letom dni skozi eno tako izkusnjo z bigbangovo spletno trznico, prodajalec je bil nekdo drug sicer ampak treba je imet jeklene zivce ker krivdo valijo drug na drugega. Po 4 mesecih mi je uspelo dobiti kupnino nazaj s pomocjo trznega inspektorata in institucije ki je za to pristojna v drzavi prodajalca. Obup, Nikoli vec!
Zavedeni, 27.11.2024 ob 21:15
Ker je naš star pretočni grelnik Rade Končar, ki nam je služil več kot 30 let, začel puščati vodo, smo se s sostanovalci odločili, da kupimo nov stenski pretočni grelnik (bojler). Odločili smo se, da ga kupimo pri večjem in znanem ponudniku, ki bi zagotovil hitro dostavo in morebitni hitri servis, če bi bil potreben. Kljub temu, da so na spletu cene grelnikov med 50 in 70 €, smo želeli izbrati lokalnega ponudnika iz Ljubljane, saj smo želeli imeti zagotovljen hiter servis. Tako smo se odločili za podjetje Big Bang, ki je znano v Sloveniji in ima sedež v Ljubljani.
Na njihovi spletni strani https://www.bigbang.si/stenski-pretocni-elektricni-grelnik-vode-5500w-z-lcd-tus-rocka-touch-izdelek-789119/ smo 8. januarja 2024 kupili stenski pretočni grelnik. Cena grelnika je znašala 149,99 €, kar je bila trikrat višja cena od tistih, ki smo jih našli na drugih spletnih straneh. Grelnik je bil dostavljen nekaj dni kasneje, takoj zatem pa smo kontaktirali inštalaterja, ki je grelnik priklopil na vodovodno in električno omrežje.
Grelnik je deloval brez težav do 31. marca 2024, ko je začel puščati vodo in poplavil kopalnico. Poklicali smo Big Bang, vendar so nas obvestili, da so zgolj posrednik in da se moramo obrniti na trgovca Halo Orodje. Pojasnili smo jim, da je bil grelnik kupljen pri njih, vendar so vztrajali, da moramo za garancijo kontaktirati Halo Orodje preko e-pošte info@haloorodje.si. Na ta e-mail smo jim poslali opis napake. V odgovor smo dobili standardni obrazec za garancijo, kjer so sporočili, da moramo izdelek poslati na servis v:
Rok Groznik s.p.
HALOorodje.si PE Straža, Spletna Prodaja,
Na Žago 32
8351 Straža Slovenija
Zgodilo se je točno tisto, čemur smo se želeli izogniti in zaradi česar smo bili pripravljeni plačati trikrat višjo ceno. Pri nakupu smo pričakovali, da bo priznani prodajalec, kot je Big Bang, zagotovil brezhibno storitev, vključno z dostavo, garancijo in morebitnim hitrim servisom. Na žalost smo bili zavedeni, saj je bilo že ob dostavi očitno, da gre za izdelek, ki ga prodaja neki podjetnik, Halo Orodje, česar na Big Bang spletni strani ni bilo navedeno, ampak, kot smo kasneje ugotovili na drugih podstranneh.
Težave so se začele ob dostavi, ko nismo prejeli niti garancijskega lista, računa, navodil za servis, niti seznama pooblaščenih serviserjev, kot to zahteva zakon o varstvu potrošnikov (20. člen ZVPot). Gre za zelo nerazumno situacijo, saj, ko je grelnik odpovedal, smo ugotovili, da moramo sami poklicati in plačati inštalaterja za demontažo naprave, nato izdelek poslati na servis in ob vračilu ponovno plačati za montažo na električno in vodovodno inštalacijo. Ti postopki vključujejo stroške za strokovnega monterja in serviserja, ki so že sami po sebi nesorazmerno visoki glede na vrednost izdelka. Stroški teh postopkov bi nekajkrat presegli vrednost samega grelnika.
Prav zaradi teh razlogov ocenjujemo, da zahteva za demontažo in pošiljanje grelnika na servis ne le da ni smiselna, temveč postavlja potrošnika v nesorazmeren položaj. Zakonodaja o varstvu potrošnikov (20. člen ZVPot) določa, da mora biti popravljanje izdelkov v času garancijskega roka opravljeno brezplačno, ne pa na način, ki bi znatno obremenil potrošnika. V našem primeru to ni zagotovljeno, saj bi nas popravilo finančno obremenilo. Poleg tega bi tudi povzročilo nevšečnosti zaradi dolgega obdobja brez dostopa do tople vode, kar je za gospodinjstvo nesprejemljivo. Tak način reševanja reklamacij je nesorazmeren, povzroča potrošnikom dodatne finančne in praktične obremenitve ter ni v skladu z zakonskimi zahtevami za zagotavljanje učinkovite in dostopne uveljavitve garancije.
Dodatno nas je skrbelo, da prodajalec (Big Bang) in servis (Halo Orodje) nista v zadostni meri dostopna in odzivna. Kljub večkratnim poizkusom komunikacije preko e-pošte nismo prejeli odgovora, kar povzroča dvom o tem, ali bi servis sploh pokril stroške demontaže, pošiljanja in ponovne montaže. Glede na izkušnje in dosedanji odnos lahko upravičeno sklepamo, da bi ti stroški ostali v celoti na naši strani.
Po pojavi napake smo poklicali inštalaterja, ki nam je pomagal pregledati grelnik in posneti dokaz o težavi. Po njegovem strokovnem mnenju je bila okvara posledica konstrukcijske napake – grelec je bil izdelan iz plastike, ki ni zdržal pritiska vodovodnega omrežja, kar je povzročilo puščanje vode. Inštalater je tudi ocenil, da bi strošek popravila presegel ceno novega grelnika vode.
Kot rešitev je obnovil tesnila na našem prejšnjem grelniku znamke Rade Končar, ki je brezhibno deloval več kot 30 let. Ob tem je pojasnil, da tako kakovostnih in robustnih pretočnih grelnikov danes ne izdelujejo več in da bo obstoječi grelnik najverjetneje zdržal še nadaljnjih 30 let.
Ker novega grelnika zaradi njegove okvare nismo več potrebovali, smo se odločili zahtevati vračilo kupnine. Na naša prva dva elektronska sporočila s priloženimi dokazili o napaki nismo prejeli odgovora, zato smo se obrnili na trgovino Big Bang. Po njihovem posredovanju smo prejeli navodila, naj grelnik pošljemo na naslov Na Žago v Stražo, skupaj s fizičnim dopisom in izpolnjenim garancijskim listom. To smo storili 30. julija 2024.
Od takrat dalje nismo prejeli nobenega odgovora ali vračila kupnine, čeprav je v garancijskih pogojih navedeno, da naj bi dobili odgovor v roku do 45 dni.
Zaradi navedenega smo prepričani, da so bile naše pravice kot potrošnikov kršene, saj nismo prejeli nobenih informacij ali vračila kupnine v predpisanem roku 45 dni. Zavedamo se, da imamo kot potrošniki pravico do uveljavljanja garancije, in menimo, da je izdelek neprimeren za uporabo zaradi napak, ki niso bile povzročene z nepravilno uporabo z naše strani. Prav tako smo se trudili v okviru svojih možnosti, da rešimo zadevo neposredno z dobaviteljem, vendar kljub večkratnim poskusom in obvestilom nismo prejeli odgovora ali rešitve.
Sedaj nam ne ostane drugega, kot da podamo prijavo na tržni inšpektorat, zaradi kršitve 20. člena zakona o varstvu potrošnikov.
l.p.
pa vidi se da si čudn ko to pišeš, vedno dobim račun od https://www.haloorodje.si/ na mail nikoli problemov, sem siguren da si dobil denar nazaj, saj se tako podjetje ne badalo zaradi tvojega drobiža. fak takega lažnivega folka potem drugi pošteni nasrkamo.