Cena računovodskih storitev
Naša računovodkinja se bo upokojila. Zdaj pa ne vemo ali naj zaposlimo novo, ali naj damo delo računovodskemu servisu.
Firma: 8 zaposlenih
– cca. 100 prejetih računov na mesec
– cca. 50 izdanih računov na mesec
– plače
– ddv
– register OS
– vsa knjiženja v glavno knjigo (izpiski, …)
– vodenje saldakontov
– vodenje TRR
– zaključna poročila (bilance, IPI, poročila Ajpesu)
Skratka, če mi lahko katera odgovori koliko bi to prišlo pri računovodskem servisu…
Hvala!
za tak obseg dela, kot ga imate vi, imamo mi mesečni strošek cca 1.100 EUR plus cca 1.000 EUR dodatno za bilance konec leta. definitivno manj, kot bi prišel letni strošek računovodje.
postavlja se mi pa vprašanje, kako si je vaša računovodkinja zapolnila 8 ur vsak dan. ker pri nas je to dva tedna dela mesečno….
imate materialno knjigovodstvo tudi?
vsekakor pridobite ponudbe, in kar je manj, kot 2000 mesečno, je ugodneje, kot zaposlit računovodjo. pravzaprav je meja celo više, 2500…
Pozdravljeni,
smo računovodski servis, ki posluje že več kot 20 let. Nahajamo se v Kranju in smo vaše podjetje pripravljeni prevzeti pod bolj ugodnimi pogoji kot ji navaja ¨”mi tako”. Prednos zunanjega računovodstva je v strokovni podprtosti, saj združujemo znanje večih sodelavcev in zunanjih svetovalcev.
V kolikor vas zanima sodelovanje nas kontaktirajte na 04 236 60 62 in se dogovorite za sestanek.
Zgornje odgovore je pisala oseba, ki najbrž niti od blizu ni videla računovodstva. Opisali ste samo gola dejstva. In dejansko se strinjam: če ste do sedaj računovodkinji v pisarno dostavili po vrsti zložene dokumente z vsemi prilogami na mizo, potem nima 8 ur dela. Če pa gospa nadomešča tudi tajnico, kurirja, kadrovika, svetovalca direktorju, davčnega svetovalca, analitika, komercialista pa mogoče še koga, ki se ga zdaj ne spomnim, potem je to druga pesem.
Resnično se vprašajte, katera dela je do sedaj opravljala, ker servis bo poknjižil samo tisto, kar jim boste dostavili. Zunanji servis ne išče dokumentov po predalih, ne sklepajo pogodb in praviloma predlagajo rešiteve samo tedaj, ko jih za to posebej prosite in to tudi plačate. Samo potem so to dodatne storitve, vi pa ste konec meseca lahko tudi na bruto bruto strošku zaposlene računovodkinje.
Hm, jaz pa razmišljam drugače glede servisa (odvisno je seveda tudi od tega, če imate mateialno knjigovodstvo ali ne). Jaz nikoli ne bi imela servisa, veliko boljše se mi zdi, da vsi dokumenti ostajajo v hiši, da se dela v skladu s potrebami firme (seveda zakonito), da se z denarjem tudi upravlja iz firme in da to nekdo, ki zna, tudi spremlja. Saj, če za računovodstvo ni dovolj dela, se da pa skombinirati še s kakšno zadolžitvijo.
ne moreš verjet, kake bedarije berem…
kot sem napisala, smo podobna firma, ki imamo strošek računovodsva mesečno cca 1.000 EUR + letno bilanco, za kar nikoli ne bi dobili kvalitetne računovodje.
in ne moreš verjet, imamo evidence toliko poštimane, da nam uspe vse prejete/izdane račune/plačila/druge dokumente dostavit pravočasno v servis in ni potrebe, da nam oni kaj iščejo po predalih. (ne vem, v kaki firmi ste vi, da imate tako prakso)
da ne govorim o tem, da so na servisu zaposlene usposobljene osebe, ki redno spremljajo zakonodajo in ki tudi odgovarjajo za bilanco in da nismo odvisni od eventuelnih bolnišk/porodnišk/dopustov ipd….
bruto bruto strošek dobre računovodje pride na letni ravni vsaj 30.000 EUR, pa sem bila relativno skromna. preračunaj, koliko mi privarčujemo
ps
pa smo revidirana firma, če ti to kaj pove.
o paranoji glede tega, kako morajo dokumenti ostati v firmi, pa raje ne bi… saj v resnici ni treba, da se niti en meter ne premaknejo s firme…
pss
naša računovodkinja je dostopna tudi za kako vprašanje, brez, da nam to dodatno zaračuna…
Priporočam http://www.semafor.si
So strokovni in hitri, mi smo zelo zadovoljni.
Jaz sem kar nekaj let delala v podjetju s 50-timi zaposlenimi.
Opravljala sem vsa finančno-računovodska dela, torej vse kar opisuješ zgoraj, bilo je tudi materialno knjigovodstvo. Delala nisem edino bilanc. Za to smo imeli pogodbo z računovodskim servisom. Gospa iz servisa je cca. enkrat na dva meseca prišla v podjetje, da sva malo pregledali in “predebatirali” kakšne nove oz. bolj komplicirane zadeve. Tako je bilo v bistvu ob zaključku leta že vse urejeno in so zadeve “štimale” kot morajo. Delala je izključno zaključni račun in bilance za banke. Pa dogovorjeni smo bili tudi za svetovanje, kar pomeni, da če sem bila v dilemi glede neke odločitve, katero sem morala sprejet takoj in ni moglo čakat na njen obisk, sem poklicala in so mi pomagali z nasvetom oz. mnenjem.
Dokumenti so bili tako vsi v podjetju, za direktorja sem mesečno dela še posebej preglede poslovanja v exelu, nekakšen kontroling. Sva se skupaj dogovorila, kakšne podatke naj bi vsebovali, da bo imel res pregled nad poslovanjem in hkrati primerjavo s preteklimi meseci oz. leti.
Moje delo je bilo tudi, da sem kontrolirala vse prejete račune in za vsak račun vedela, zakaj smo ga prejeli, to je vsebinska in vrednostna kontrola. Poleg računovodskih del sem delala še naloge tajnice, kadrovska dela, komercialo, vso ostalo administracijo. V bistvu sem bila edini administrativni delavec, zaposlen v podjetju. Moja plača je bila cca 1.200 eur bruto, torej na letni ravni z regresom in malico, prevoza minimalno, okrog 20.000 eur. Bolniških nisem imela, če je bil kakšen pregled, sem pač uskladila z delom, prav tako dopust. V bistvu nisem imela nadomeščanja. Računovodkinja je računala za bilance cca 1000 eur, in to je bilo to.
V glavnem, direktor je bil zelo zadovoljen, ker je imel vse “poservisirano”.
In jaz, budala, sem na priporočilo prijateljice menjala službo, kjer pa sploh nisem zadovoljna. Pogrešam razgibano delo, da delaš vse kot celoto, ne samo en del.
Če se odločite za novo zaposlitev v podjetju, sem interesent, doma pa iz Gorenjske.