Predsedniški spopad na družbenih omrežjih
Letošnja kampanja je bila drugačna od katere koli pretekle predsedniške kampanje. Od prejšnjih se je razlikovala tudi po tem, da so se kandidati namesto na sporočila s plakatov in brošur osredotočili na nagovarjanje volivcev na družbenih omrežjih.
“Kandidati se vse bolj sami lotevajo teh podvigov. Niso presenečenja, so bolj poznana presenečenja. Borut Pahor se je določil, da bo malce hodil okoli, preostali so se odločili, da bodo večino stvari sami oddelali, predvsem na družbenih omrežjih,” pravi marketinški guru Aljoša Bagola. Dodaja, da so kandidati svoje značaje razkrivali šele v soočenjih, zato je za vsebinske odgovore in rešitve zmanjkalo prostora.
Bagola pričakuje, da bomo v nadaljevanju kampanje videli spopad med kandidatoma: “Mislim, da bo še kar nekaj terenskega dela, selfijev in potem kakšen spopad med enim kandidatom, ki se mora braniti, in drugim, ki lahko brez večjih težav napada.”
Celoten članek lahko preberete na tej povezavi: https://siol.net/novice/predsedniske-volitve/bagola-v-drugem-krogu-je-mogoc-tudi-neposreden-spopad-pahorja-in-sarca-452060
Vam je bila kakšna stvar v letošnji predsedniški kampanji posebej všeč? Ste kaj pogrešali? Vabljeni k razpravi.