Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Adria odpoveduje lete

Adria odpoveduje lete

Ali kdo morda ve, kaj se v resnici dogaja? Adria zdaj že vsak dan odpove let ali dva, vsaj zadnji teden je bilo tako. Zelo nehvaležno, če imaš čez nekaj dni vezan let preko Preko enega od evropskih letališč.
Hvala za informacije!

Ja, Adria odpoveduje in združuje lete. To je res. Katere lete in kdaj bodo odpovedali, kateri bodo zamujali, katere združili, pa žal nihče ne ve, niti sami, ne.

Ko se zgodi, se zgodi.

Žal je Adria postala totalno nezanesljiv prevoznik. Prejšnji teden bi morala prijateljica leteti iz Aten preko Zuricha v Ljubljano. Pa so let iz Zuricha odpovedali. Je morala prenočiti v Zurichu in potem naslednji dan letela v Amsterdam in od tam v Ljubljano. Prišla je domov več kot 24 ur kasneje kot je bilo po planu.

Pri možu vse lete, kjer so vezani na različne sestanke oz obveznosti v istem dnevu opravljajo iz Zagreba. Ker Adrii enostavno ne moreš zaupati.

No ja, moj mož leti z Adrio službeno z Brnika na Dunaj cca 6x mesečno na sestanke. In niso nikoli odpovedali ali preusmerili te destinacije dosedaj, pa je že kar nekaj časa . Ker je to redna, delovna linija.
verjetno odpovedujejo in združujejo druge, manj frekventne destinacije, tudi počitniške ( čarter varianta), ne pa rednih napr, kot so Dunaj, Frankfurt, Munchen, pa ex Juga ala Skopje, Tirana, Podogorica ( slednje triso bolj delavske linije)

No ja, moj mož leti z Adrio službeno z Brnika na Dunaj cca 6x mesečno na sestanke. In niso nikoli odpovedali ali preusmerili te destinacije dosedaj, pa je že kar nekaj časa . Ker je to redna, delovna linija.
verjetno odpovedujejo in združujejo druge, manj frekventne destinacije, tudi počitniške ( čarter varianta), ne pa rednih napr, kot so Dunaj, Frankfurt, Munchen, pa ex Juga ala Skopje, Tirana, Podogorica ( slednje triso bolj delavske linije)
[/quote]

Odpovedujejo in združujejo redne linije, po vsej Evropi. Čarter je itak čarter, počitniških linij pa oktobra iz Ljubljane res ni. V bistvu je Adria postala nekakšen avtobusni prevoznik, ker nima več linij, ampak vozijo z enim letalom kot da imajo avtobusne postaje na letališčih in krožno pobirajo in odlagajo potnike. Zelo neprijetno.

No ja, moj mož leti z Adrio službeno z Brnika na Dunaj cca 6x mesečno na sestanke. In niso nikoli odpovedali ali preusmerili te destinacije dosedaj, pa je že kar nekaj časa . Ker je to redna, delovna linija.
verjetno odpovedujejo in združujejo druge, manj frekventne destinacije, tudi počitniške ( čarter varianta), ne pa rednih napr, kot so Dunaj, Frankfurt, Munchen, pa ex Juga ala Skopje, Tirana, Podogorica ( slednje triso bolj delavske linije)
[/quote]

Če se mu še ni zgodilo, naj bo zadovoljen. Ravno obratno je, čarterskih linij ne odpovedujejo, saj so letala polna in vnaprej rezervirana.

Vse ostale, tudi delavska in ne vem še kakšne linije, pa so pri Adrii žal trenutno loterija. Ker imajo enostavno premalo letal (kar tudi sami priznavajo).

Moj mož je imel zadnjič 4 ure zamude iz Skopja, zato ker so združili leta Skopje Ljubljana in Priština Ljubljana. Se pravi, da je šlo eno letalo iz Prištine v Skopje in nato v Ljubljano, namesto dveh letal eno iz Prištine v Ljubljano in drugo iz Skopja v Ljubljano, kot je po urniku. In to se redno dogaja.

Tudi linija Zurich- Ljubljana je redna linija in do sedaj načeloma ni bilo težav, pa so prejšnji teden let odpovedali in je prijateljica nabrala več kot dan zamude.

Saj pride kakšen teden, dva, ko vse poteka po urniku, potem pa pride do štale. Načeloma se trudijo, da bi bilo tega čim manj, ampak žal, trenutno se na njih ne moreš zanesti.

Je pa načeloma nekaj več teh združevanj in odpovedi pri letih nazaj v Ljubljano, kot pri letih iz LJubljane (ni pa to pravilo).

Na mesto avtorice prvega posta, bi se vnaprej pozanimala, kakšne so moje pravice in možnosti, če pride do zamude. Ker manjavanje karte tik pred zdajci zna biti kar drag špas.

Meni so odpovedali torkov let iz Prage.
Uradno imajo menda premalo kadra (na spletni strani iščejo pilote, kopilote in stevke), neuradno pa očitno družba tone.

Adria je postala katastrofa. Letim pogosto In vedno so zamude, tehnicne tezave, slabo vreme… Sem ze navelicana izgovorov. Ce se le da da letim z drugimi prevozniki.

In.. Sparajo. Ni denarja. Nihče nima interesa imet tako drag biznis. Sloveniji se ne splača.

Adrija je že 2,5 leta v lasti K4 Invest iz Luksenburga. Načrtovana razširitev z odkupom Darwina (Etihadove ekspanzijske posledice, ki si še liže rane iz evropskega trga) pa je šla malce narobe.
Adrija Švica (ex Darwin) je bankrotiral in za seboj letala potegnil v stečajno maso.
Posledično so Saabi bili priklenjeni na stečajne postopke.. (ATRji so itak bili vrnjeni lizingodajlcem) in so jih šele sedaj uspeli uporabiti zase.
A je problem, ker je težko dobiti posadko za letala, ki jih pretežno nihče ne želi več uporabljati (Saab 2000 je odkaj nezašeljeno letalo zaradi visokih operativnih stroškov).
Vsega sklupaj so jih naredili le 64, v operativnem stanju jih je le še 24.. od tega 6 (torej 1/4 vseh) v Adriji.

Glej: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Adria_Airways
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Saab_2000

K4 Invest (ki prej ni imel še nikoli opravka z letalskimi podjetji), vse skupaj počne zato, da bi podjetje stabiliziralo, razširilo in prodalo naprej.. seveda z dobičkom.
Šušlja se, da to počne v imenu Lufhanse, ki pa je po zmagi v bitki z Etihadom, tudi na domačem pragu Berlinu.. sedaj v spopadu s preostalimi glavnimi igralci v Evropi, EUB3 – EUrope Big 3, ki so:
Lufthansa (Austrian, Brussels, CityLine, Eurowings, Edelweiss, Swiss..)
IAG – British Airways / Iberia (še: Aer Lingus, Vueling in Level ter zunanji sodalujoči: Ryanaira;
Air France/KLM (še: HOP!, Joon, Transavia in zunanji sodelujoči EasyJet)

Zunanji igralci pa so:
Air Italy/Qatar
Wizzair (izza katerega stoji ameriški kapital Indigo Partners – naJvečji lastnik ameriška banka JP Morgan.. Indigo Partners pa ima še: ameriški Frontier, mehiški in costariški Volaris, čileanski JetSmart) in trenutno kupuje Voloteo..
Ameriški lasnik TAP Portugal in Aigle Azure-a (ki ima doma še Jet Blue, West Jet in Azul Brazilian Airlines.. ustvarja pa še novo, za ameriško tržišče: Moxy).
Etihad, kot rečeno se je na evropskem tržišču v direktnem spopadu v Nemčiji z Lufthanso preko Air Berlina hudo opekel.. in še liže rane.

Vmešava se seveda tudi Turkish.

Bitka se zaostuje sedaj na Dunaju po propadu in prevzemu FlyNiki-ja, kot tudi boj za Austrian. Najprej je izgledalo, da bo Nikijs prevzela Lufthansa, nato je to izvedl Ryanair (s podporo IAG).. Niki Lauda pa že n-tič ustvarja novo podjetje: Laudamotion (izgleda še ni vseh dovoljkrat “nategnil” :).
Lufthansa sicer toži Laudamotion.. kaj se bo zgodilo bomo izvedeli 19 novembra (gre za najem 9. letal, še dveh od skupaj 11 željenih, Lufhansa noče izročiti).

Podobno se za AirItalio borijo: Lufthansa, Wizzair in EasyJet (v navezavi Air France/KLM in Delte).

Tudi Norwegian je na udaru, kjer so sovražno prevzeli del delnic IAG (British in Iberija)..

Manjši igralci ravnajo različno.. Flybe igra vlogo feederja za SAS, Delto, Virgin Atlantic in celo Air France..
Aegean je kupil Olympica. LOT se zanima za Croatio.. za katero se zanima tudi K4 invest (latnik Adrije).

Združujeta se CityJet in AirNostrum..

V zadnjih nekaj letih pa so bankrotirali: BiH Airlines, MALEV, Olympic, Air Berlin, NIKI, Cyprus, Etonian, Bmi, Spanair, Aerosvit, Transaero, Darwin, Monarch, Centralwings, Belle Air, SkyEurope in še desetine drugih..

Skratka ni dolgčas.. in z malo miceno Adrio, Croatio airlines, Montenegro.. se navidezno nihče ne ukvarja.. čeprav se špekulira, da bosta drugi dve šli po linij Adrije.. Adrija pa je takoj po prevzemu s strani K4 šla v napad na Montenegro in ga krepko oslabila.

AirSerbia je pa itak v lasti Etihada.. v bistvu edino, kar je še zadržal v Evropi.

Tako to gre..

De omnibus disputandum..

Aja, lirvanski Germanjet (drugače originalno: Small Planet Airlines) ima v povprečju zamudo od 24 – 50 ur.. vključujoč rekordno 70 urno.. v letošnjem letu.

Glej: https://de.m.wikipedia.org/wiki/Small_Planet_Airlines_(Deutschland)

De omnibus disputandum..

Popravek: Litvanski

De omnibus disputandum..

Adria je pemajhna družba, da bi imela večinoma polne lete. Zato mora lete zdruežvati. Za tiste, ki mislite, da je kar tako zastonj dvigniti eno letalo in ga peljati od A do B, če je letalo prazno, pa nič hudega. Ne morejo si privoščiti praznih letal. Slovenci, ki večinoma potujejo z Adrio, pa enostavno nimajo toliko denarja, da bi družbo držali kot potniki pokonci.

To pri Adrii ni nič novega. Nas so že pred mnogimi leti na dveh različnih letih peljali v Zagreb namesto na Brnik.

Če so peljali v Zagreb pomeni, da je bila na Brniku takšna megla, da ni bilo moč pristati..

Tudi sicer vreme vpliva na zamude, ne zgolj megla, tudi nevihte, vetrovi..

Zaradi vetra se to dogaja tudi Splitu, Dubrovniku in Puli.. kjer letala potem pristajajo v Zagrebu.

Drugače pa je pogosteje v teh časih, da je letalo prezasedeno – overbooked.. kar je tudi postalo redna praksa letalskih prevoznikov.

Drugače pa imamo kot potniki svoje pravice, zavedajte se jih in predvsem UVELJALJAJTE JIH:
https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_en.htm

De omnibus disputandum..

Ni bilo zaradi megle, ampak obakrat zaradi premajhnega števila potnikov in so zato združevali lete. Enkrat so nam na letališču povedali, naj se vrnemo čez nekaj ur, ker smo bili za Brnik samo 3 potniki. Zato nas bodo dali na letalo za v Zagreb. Jaz sem karto kupila 2 meseca prej in v tem času niso bili zmožni oceniti, da s samo 3 potniki ne bo leta in nas o tem obvestiti? Drugič nas je bil več, a so prav tako združili leta. Ne v prvem, ne v drugem primeru ni bilo zaradi megle.

A ti misliš, da je to kot gledališki abonma, da je že prej jasno, koliko kart bo prodanih? Poglej karte je možno kupiti do razprodaje mest oz. do skoraj zadnejga trenutka, če je prosto. Nismo več v socializmu, ampak v zahodnem kapitalizmu, kjer je potrebno služiti.

In še to. Takrat ko smo bili samo 3 potniki, so nam plaali prevoz na železniško postajo v Zagrebu in nam plačali prevoz zvlakom do Ljubljane.

A ti misliš, da je to kot gledališki abonma, da je že prej jasno, koliko kart bo prodanih? Poglej karte je možno kupiti do razprodaje mest oz. do skoraj zadnejga trenutka, če je prosto. Nismo več v socializmu, ampak v zahodnem kapitalizmu, kjer je potrebno služiti.
[/quote]

Zahodni kapitalizem se bolj kot socializem zaveda, da bodo stranke šle h konkurenci, če ne bo dober do njih. Pri Adrii so v obeh primerih delali po socialistično, če že moraš tudi v tako temo vlačiti politiko.


Če vas niso obvestili o spremembi v 14 dneh ali več, ste opravičeni do kompenzacije. Poglejte povezavo, ki sem jo podal višje.

De omnibus disputandum..


To firmo bi že savnah morali spokat iz tega sveta.

Kadar ne gre za visjo silo (vreme, zaprto letalisce ipd. ) ste upraviceni do 250eur odskodnine. Samo zahtevati je treba.

Hvala za uporabne informacije! Ravno Zürich je bil ta teden večkrat odpovedan in če je odpovedan večerni let v Ljubljano, si res v frki. Žal sr moram vnaprej pozanimati tudi o takih možnoastih, saj je glede na dogajanje v tem tednu možnost odpovedi leta precejšnja 🙁

Eden od večjih razlogov za večje število odpovedi letov je spremenjena poslovna politika AA. Gre za najem letala in posadke drugi letalski družbi (ACMI).
Seveda pa je pri tem v igri vedno rang letalske družbe. :-))
Lufthansa ima namreč premalo letal za opravljanje mnogih rednih linij v Evropi. Zato najema veliko letal in posadk od Austrian Airlines. Austrian Airlines najema letala in posadke pri Adriji, da pokrije svoje redne linije. Adrija to rešuje delno z nalemom letal in posadk pri nekaterih drugih prevoznikih (Carpatair, Go2Sky…) delno pa kar z odpovedjo letov.

Torej včasih je za odpoved leta krivo lahko dejstvo, da niso uspeli najeti nobenega letala in posadke pravočasno… včasih pa to, da so dejanski stroški najema pri tujem operaterju višji (premalo prodanih vozovnic za let…), kot je strošek, če vse skupaj odpovedo.

Le za upati je, da bo dovolj potnikov AA vedelo in poznalo svoje pravice in od prevoznika zahtevalo odškodnino, če jim odpovedo let… drugače bo še nekaj časa ostalo tako kot trenutno je. Kupiš vozovnico… potem pa lahko upaš na srečo, da bo letalo tudi dejansko letelo na tvoji liniji. :-)))

Vaš link

-------------------------------------------------------------------------------------------------------- There are only five things we need in life: - good friends, good job, good food, good sleep & good _UCK (whatever you thinking is right) Great minds discuss Ideas; Average minds discuss Events; Small minds discuss People.

Ma jooooooj…. to res ni dobro…

https://zurnal24.si/slovenija/namesto-leta-na-brnik-adria-potnike-iz-pariza-castila-se-z-ogledom-amsterdama-317143

Pač z Adrio ne bomo več leteli. Ali pa iz ZG, namesto z Brnika.

New Report

Close