A podpirate stavke v decembru?
V času mojega šolanja je na naši OŠ za cc 500 učencev delovalo 48, učiteljev, ravnatelj, tajnica, računovodkinja in to je bilo to. Poklic učitelja je bil spoštovan, je pa bilo co pred malo več kot 20 leti. Stari so se brigali za vzgojo, učitelji za znanje, imeli smo kakaih5 posebnežev na generacijo ( vzgojni problemi).
Danes je na isti šoli cc 100 učencev manj, 103 učitelji, socialna delavka, 2 pedagoginji, specialna pedagoginja, računovodja, administratorka in še 1 ženska. Starši učimo otroke doma, razen mogoče 2 primerov, ki sta izrazito slušna tipa. Zaradi vzgojno problematičnih učencev so uvedli MUS-e, v katerih imajo učence razvrščene po “znanju”, beri po priljubljenosti in pomembnosti staršev, v katerem 3 MUS vedno pre pisnimi preizkusi dobi za vajo podobne naloge kot so v kontrolni, drugi MUS vadi, malo manj podobne naloge, kot so v kontrolni, tretji MUS pa vadi osnove……in še in še bi lahko pisala o tem zakaj nikakor ne podpiram te stavke, ker so ravno šolniki s svojim vzgledom in ravnanjem generatorji sistema razlikovanja, ki tako zelo dobro služi sistemu. Janšišem oz delitev na take in drugačne se prične že v šoli dragi moji, in ne ne podpiram ljudi, ki apatično podpirajo tak sistem, borijo se pa za večje plače. Taki si jih ne zaslužijo in tudi spoštovanja mojega nimajo.
Zanimivi podatki. Realni, na žalost. Sicer teh šolskih zadev točno ne poznam, bolj okvirno, ampak se kar strinjam, da je to, kar pišeš res.
Jaz sicer sem v enem od sindikatov, ki bodo stavkali, ampak osebno nisem za, ker gre samo za višjo plačo, ne gre pa za večjo kakovost dela, vsebine.
Recimo nič ni na temo, da se boljše nagradi, lenuhe pa načevlja.
Veš, da se strinjam s tabo. Pa sem v JU.
Kar se pa učiteljev tiče pa eni so odlični, jim privoščim večjo plačo. Se pa iz svojih časov spominjam, da je bilo veliko takih učiteljev, da si niti pol plače niso zasužili. Verjetno je še sedaj tudi veliko takih. Podobno lahko rečem za recimo tudi nas razne uradnike. Ne vlečem sebe nič ven.
Vse stavke bi podpiral, če bi prinesle sistemske rešitve,
npr. v šolstvu zreduciranje UN, ukinitev NPZ, vprašanja bolniških odsotnosti in ustreznih nadomeščanj z ustreznim kadrom in ne le zgolj na način, da se zavede uro kot realizirano, napredovanja večnih začetnikov-nadomestnih učiteljev, obvezno kroženje učiteljev po različnih šolah v občini, zaposlovanje in odpuščanje, ipd.
V zdravstvu prav tako: izboljšanje organizacije dela – predvsem pri medicinskem osebju, obvezno registracijo opravljenih ur na delovnem mestu, problem čakalnih dob, problem provizij in javna naročanja, zaposlovanje po vezah in poznanstvih, dodatno zaposlovanje oz. odpuščanje, kjer je to potrebno, idr.
Ker gre pa zgolj in samo za plače, jih ne podpiram.