Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek NPZ in neresnost otrok med pisanjem

NPZ in neresnost otrok med pisanjem

Zakaj sploh je ta NPZ. Danes je bil zadnji dan. Moj sin mi je zaupal, da nekateri od njegovih sošolcev sploh niso stvar resno jemali. Ko jim je učiteljica že pri pouku pokazala, kako zgleda NPZ, so učiteljici direktno povedali, da jim je vseeno za NPZ, saj da so že sprejeti na želeno srednjo šolo in da se z NPZ ne bodo ukvarjali in da jih ne zanima.
Nekateri so zato špricali, niso prišli pisat in so manjkali med pisanjem. Nekaterim so celo starši napisali lažna opravičila, vsaj tako so se hvalili sošolcem, da jim ni bilo treba prit tisti dan pisat. Ne razumem, kako lahko starši kaj takega sploh počnejo. Kaj bi radi dosegli, pokazali, povedali svojemu otroku?
Potem so tu še otroci, ki so prišli in naloge sploh niso reševali. Oddali so prazno polo. Da, v sinovem razredu sta bila kar dva taka.
Tista dva, sta se hvalila, da sta naredila isto, kot je napravil prijatelj lansko leto. To pa zato, da kljubuje sistemu in učiteljem na šoli, saj bodo zaradi njegovih slabih rezultatov tudi oni označeni za neuspešne.
Res me zanima, kaj tem otrokom rečejo doma starši. Ali jim oni to naročijo? Ali jih podpirajo pri tem?
In res se sprašujem, čemu potem ta NPZ služi, saj ne pokaže neke realne slike znanja teh otrok. Davkoplačevalskega denarja pa se vseeno porabi za to. Stvar pa ne služi več svojemu namenu.

Kot si že sama odgovorila, NPZ ne kaže slike znanja in je nepomemben torej zakaj bi ga reševali. ampak tako je razmišljanje vseh otrok še po koncu srednje, na žalost tudi študentje. Problem je ker je sistem tak da se učiš kup nepomembnih stvari. Na elektro srednji smo imeli umetnost. Za koji kur…..izguba časa, vse drugo se je počelo samo tiste dolgočasne ženske se ni poslušalo. Ampak za kaj bi jo nas je zanimala tehnika ne pa nagrobni napisi in podobno sranje ki ga je predavala.

Kot si že sama odgovorila, NPZ ne kaže slike znanja in je nepomemben torej zakaj bi ga reševali. ampak tako je razmišljanje vseh otrok še po koncu srednje, na žalost tudi študentje. Problem je ker je sistem tak da se učiš kup nepomembnih stvari. Na elektro srednji smo imeli umetnost. Za koji kur…..izguba časa, vse drugo se je počelo samo tiste dolgočasne ženske se ni poslušalo. Ampak za kaj bi jo nas je zanimala tehnika ne pa nagrobni napisi in podobno sranje ki ga je predavala.

Popolnoma neprimeren odnos.

Menim, da bi morali rezultati npz vplivati na končno oceno. Če bi bilo dobri, seveda. Slabi pa pač ne. Tako bi verjetno vsaj nekaterim otrokom osmislili ves cirkus.

Druga stvar, ki bi pa mene, kot predstavnika javnosti, zanimala so pa seveda rezultati in intervjuji z učitelji 10 najboljših šol kako delajo z učenci.

Tretja zanimiva stvar pa bi bili tudi intervjuji z najboljšimi 100 učenci.

Učitelji 10 najboljših šol ti bi povedali, da so najslabšim učencem naročili, da naj tisti dan ostanejo doma in da ne pišejo. Saj že vrabci čivkajo.

Marsikaj je nesmiselno. Postavi se v kožo takega učitelja. Je on kriv, ker mora biti zaposlen na taki šoli? Si res zasluži tak odnos? Ženska te je pač poučevala, ker si ti imel to v učnem načrtu.
Pa kaj se tvoj lajf vrti samo okrog štroma? Enkrat se bo končal tudi na nagrobnem napisu:)

Zakaj bi ga pisal če ga ne rabi? Komu na čast?

Res je brez veze, se ga ne rabi, ampak vseeno bi ga otroci lahko sami uporabili, da bi videli, odkrili, koliko znajo. Dobili bi neko povratno informacijo. Ker pa stvar ne jemljejo resno, je brez pomena. Posledično pa so potem določene šole prikazana, kot slabe, ker jim starši govorite, da je brez veze.

Sta pisala oba, 6 in 9 razred…me prav zanima njun dosežek, državno popvrečje žal ne…
Je pa res, da se nekje full pripravljajo, nekje pa nič.

Zakaj je brez veze. Saj so pisali matematiko, slovenščino in stem dobili povratno informacijo, koliko res znajo. A se ni lepo primerjat z ostalimi v Sloveniji? A ni fajn dobit eno povratno informacijo nazaj?
Žal pa če je res tako, da se eni tako hecajo, je to bolj slaba primerjava.

Kako pa ti veš, da se nekje ful pripravljajo in nekje nič? Ali si na dveh šolah? Kako si to primerjala?

Če bi bilo vaše sončece tako pametno kot ve mislite da je, bi bilo odlično v šoli. Ker je neumno in tega učitelji na glas ne smemo rečt, rečemo da je zelo brihtno a leno. Da se ve boljš počutite.

No, druga plat je pa ta, da precejšen odstotek šol samo še drila učence za ta NPZ in čim boljši rejting. Učitelji jih jebejo v glavo, otroci imajo polno psihosomatskih stanj.

Pomembno je, da RIC služi, da kak brezveznjakovič doktorira, ipd.

Po mojem mnenju bi bilo potrebno NPZje ukinit, ker ne služijo ničemur drugem kot temu, da učiteljem zmanjšujejo možnosti samostojnega in avtonomnega odločanja o tem, kako in kaj bodo učili. Kakih novih metod poučevanja (npr. projektno učenje) se niti ne moreš iti, ker potem otroci ne bodo znali vseh “pomembnih podrobnosti” iz predvidene učne snovi. In tak učitelj bi imel na npz zelo slabe rezultate, posledično bo kregan pri ravnateljici in obrekovan na starševskem svetu.

Mi smo v svetu staršev na naši šoli zahtevali, da se nam predstavijo rezultati naše OŠ in primerjavo z drugimi OŠ. Namen tega je bil, da se vidi kvaliteto pouka posameznega predmeta na posamezni šoli. V določeni povezavi tudi kvaliteto posameznega učitelja, saj so recimo učenci po sposobnostih približno enako razporejeni povsod.
odgovor vodstva je bil kategorično proti, da ne bomo rangirali učiteljev in da ne bomo rangirali šol.
Torej je zadeva čista bedarija in v bistvu podpiram vse starše, ki poskrbijo, da otroci ne pišejo. To je namreč edini vzvod, ki ga imajo starši, da pokažejo nestrinjanje s to neumnostjo.
Kot že rečeno, nekje se enim jebe za te teste, drugje, slabšim ne dajo pisat itd….kakšen smisel je potem s temi testi? kaj nam povejo?

Mene pa veseli, da vsaj mularija pokaže zdravo mero pameti in racionalnosti, da se ne ukvarja z nepomembnostmi. Tak pristop je osnova za učinkovitost in produktivnost – da ne izgubljaš časa in energije za nekoristne stvari, ampak se osredotočiš na poglavitne. Seveda Titovi prfoksi, usposobljeni za zablodeli komunistični (šolski) sistem, tega ne razumejo.

Vi slovenceljni bi vsemu samo kontrirali , strinjali se ne bi z ničemur, obenem pa zase zahtevali vse najboljše in kričali ob vsaki stvari, ki se vam zdi najmanjša krivica in kratenje vaših pravic. Da pa je pisanje NPZjev dolžnost otrok in, da bi jih morali vzgajati v osebe, ki se zavedajo DOLŽNOSTI in pravic, pa nihče od vas noče slišati. Jaz kot učiteljica, pa hvalabogu, da nisem, vsem, ki ne bi prišli pisati, ne bi izročila šolskega spričevala ob zaključku šolskega leta.
Ukiniti javno šolstvo, ustanoviti zasebnega in vse drago plačevati – mogoče boste takrat zaželi ceniti izobrazbo, ki jo pridobivajo vaši otroci.

Pri nas so pa ravno to naredili. Povedali, kako so pisali na naši šoli, primerjavo s prejšnjimi leti in primerjava z ostalimi šolami. Je pa res, da je naša šola po teh rezultatih boljša od povprečja in so se očitno želeli pohvaliti.

Predlagam da vsi starši, ki tako zagovarjate NPZ rešite stare ( so objavljeni na netu) npr. za LUM, potem pa pridite ponovno pametovat tu gor. Večina odraslih NPZje ne bi rešila niti 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} pravilno.


Sem pogledala na hitro NPZ za likovno. Veliko tega jaz ne bi rešila, ker se tega nismo nikoli učili. Pa bi mi bilo bolj všeč, da bi bilo pri likovni kaj več teorije in ne samo risanje, kot smo mi imeli. Meni pač risanje ni nikoli šlo.

Pri nas so tudi na svetu starsev zagovarjali slabe rezultate na NPZjih s tem, da so ucenci oddajali prazne pole in podobno, kot avtorica navaja. Potem so nasi otroci zrasli in pisali NPZje, oddali polne pole, rezultati slabi, izgovori sole enaki. Uciteljem se ne ljubi ucit, le frej bi radi bili.

Kaj je letos tretji predmet na NPZ?

Da bi NPZ imel sploh kak pomen, bi ga morali pisat nenapovedano.
Se pravi ne bi se vedelo kateri razredi, kateri dan, kateri predmet.
Pa na ravni cele slo narejeni in objavljeni rezultati.

Eden od otrok je letos pisal. Niti slučajno se niso delali norca iz NPZjev, zelo resno so jih vzeli. Učenci, učitelji IN starši.

Če so vaši oddajali prazne pole, se zamislite, na kakšno šolo ste jih poslali in kakšni starši ste jim. NPZji niso brezveze. So nacionalni preizkus, ki mu bo – če bodo imeli srečo – sledil čez 4 leta nov nacionalni preizkus. NPZji so tudi izkušnja, ki veliko koristi za kasneje.

se strinjam, obup in starši to podpirajo, kar je še večje sra.nje.
Najboljše, da učenci kar vse bojkotirajo, itak je vse brezveze..

New Report

Close