Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Slovenske Železnice – Katastrofa

Slovenske Železnice – Katastrofa

Vlak ima ze vec, kot 40 min zamude. Kdo mi bo kril stroske za delo?

Kam lahko prijavim. Prokleti idioti.

Celo življenje (40 let) sem se vozila v službo z vlakom.
Zeeeeelo redko so bili vlaki točni in v službi sem imela enak problem: ko že petstotič pojasniš, da je vlak imel zamudo, te ima delodajalec čez glavo dovolj. Najprej začnejo dvomiti v tvoje trditve, potem zahtevajo, da se voziš z enim vlakom prej (2 uri prej pomeni, da moraš vsak dan nekako zabiti ti 2 uri), potem moraš oddelati zamujen čas, nato pa še nimaš vlaka za domov, kar spet pomeni 1 ali 2 uri čakanja na vlak.
SŽ je res poden od podna, je država v državi, ko smo se osamosvojili, sem upala, da se bodo stvari spremenile na bolje, ampak od tega ni bilo nič.
Mislim, da od l. ’45 niso vlagali v železniško infrastrukturo prav nič, vse je šlo za visoke plače in njihove sindikate.
Hvalabogu sem zdaj v pokoju in se mi ni treba več ukvarjati s tem.

Res je, da je vlak učenje potrpežljivosti. Je pa veliko bolje, kot v avtu stati v gneči in ravno tako zamuditi.

Meni vožnja z vlakom ustreza. Zelo veliko stvari naredim med potjo v službo. Je pa res, da imam strpne delodajalce. No, tudi ostati po zaključku delovnika mi ni težko, če to delo zahteva.

kriv je cesar Ferdinand l., ker ni dal zgradit hitrih prog…


Mene pa zanima zakaj nekdo vztrajaja na nečem slabem 40 let. Ali ni bilo druge alternative?

Sama delam službeno s SZ tovorni promet…in je fuuul prijazen moški, ki nam dostavlja. Z njim nikoli problemov.

Čakaj, do zdaj so dobivali ves denar od cestnega sklada, zdaj so rekli, da jim bodo dali še denar od vseh cestnin, to bomo imeli ekstra moderne železnice.

A maš mogoče avtobus?

Jaz sem bil na potniškem vlaku za LJ iz MB 3 ure 22 minut. Pol pa nazaj 3 ure z EC :((

Ko bi ljudje bureki ugotovili, da je vsenpočasno, in forsirali se pogovarjat med sabo… Nič. Bulimo v praznino ko budale

No vidite. Namesto, da bi prenehali z vožnjo osebnih avtomobilov, bi se lahko večkrat vozili z železnicami. Mislite, da bi tako država več vložila v železnice?
Jaz sem leta imela zamudo vlaka, ampak sem takrat bila še na faksu. Me ni toliko motilo. Potem, ko sem dobila eno službo, pa sem se jim pritožila. In to ne samo enkrat. Od njih pa dobiš odgovor, da se ti opravičujejo. Ja, kaj mi to pomaga, če zamudim v službo zaradi njih?
Lahko bi se Slovenija vsaj enkrat pobrigala za svoje državljane. Vsaj enkrat za okolje. Vsaj enkrat za prostor.
Da ne omenjam, da vožnje predolgo trajajo, tudi če greš z IC si praktično plačal le dražjo karto, minutaža je tam-tam.


Mene pa zanima zakaj nekdo vztrajaja na nečem slabem 40 let. Ali ni bilo druge alternative?

Sama delam službeno s SZ tovorni promet…in je fuuul prijazen moški, ki nam dostavlja. Z njim nikoli problemov.
[/quote]

Če bi se vozila v center Ljubljane, kjer sem imela službo, bi za parkirnine zapravila več, kot je bila moja plača.

Z vlakom z naše postaje prideš prej kot v dvajsetih minutah (če nima zamude), z avtom v dobre pol ure, če ni zastojev, potem pa išči parkirno mesto, ga plačaj itd.itd. Avtobus pa vozi 45 do 50 minut in je drag kot žafran, poleg tega vozi v Lj. samo 2x /dan.

Poleg tega sem se vedno strinjala s tem, da je treba uporabljati javni prevoz, če se le da.

Verjemi, da bi v štiridesetih letih prihranila ogromno časa, če bi lahko sedla na vlak in se odpeljala v službo ali domov; če bi seštela ves čas, ko sem čakala vlake, bogve koliko bi se ga nabralo.

Točno tako, tudi jaz sem se večkrat pritožila, ne na žel. postaji, pač pa v Ljubljani na Kolodvorski.

In vedno, isti odgovor; da se opravičujejo, da dela pač potekajo na tem in tem odseku, enkrat tukaj, drugič tam in da tako pač je.

Kaj pa vem, jaz, če z neko storitvijo nisem zadovoljna, je ne uporabljam in plačujem.

Namesto potrošit 1 miliajrdo za nov obroček okoli Lj, naj raje to vložijo v posodobitev železnic in uredijo javne prevoze. S takim tempom bo čez 10 let potrebno narediti še en nov obroček okoli Lj za novi 2 miliardi Eur. Halo? Banana republjik!

Ne pozabite: Slovenske železnice ima v rokah SDSovska zalega!

to je še najmanj kar je narobe na SŽ
to je eno leglo korupcije in nepotizma, vsi so skorumpirani, še posebej tisti, ki se ukvarjajo z javnimi naročili
ena zadnjih državnih enklav, kjer se da marsikaj pokrast ali pa se na odgovornih mestih obnašat kot da je to tvoja privat firma in basat denar v žep

Res je obup. sem enkrat hotela it na vlak v Ljubljano službeno, ker nisem mogla vozit zaradi poškodbe..Katastrofa, kakšne povezave, da ne govorim o tem, kako dolgo traja vožnja. MB-LJ..
Vmes bi mogla prestopat, na enem delu celo na avtobus, ne vem, ali je to bilo samo začasno, ali je to redna praksa, v glavnem katastrofa. Sem potem našla drug prevoz.
RAzdalja MB-LJ ne b smela trajat dlje kot 1,5 ure..Ne pa eni skoraj 3 ure, pa še to ne z navadnim potniškim, ampak IC.

Ti idioti ti lahko izdajo potrdili o zamudi vlaka 😉. Treba se je malo pozanimati ne….

Ti idioti ti lahko izdajo potrdili o zamudi vlaka 😉. Treba se je malo pozanimati ne….
[/quote]

Lahko mi verjameš, da sem, ne enkrat, ko smo prišli v Lj., odšla na SŽ na Kolodvorski, zahtevala potrdilo o zamudi.
Tam se je najprej treba prebiti mimo vratarja, potem poiskati nekoga, ki ti bo potrdilo napisal, potem ti rečejo, da trenutno ni nikogar, ki bi izdal potrdilo, da se oglasi jutri.
Pridem jutri, dobim potrdilo, na katerem piše, da je imel vlak samo 10 min. zamude, v resnici pa je imel 35.
In tako si s takim “potrdilom” lahko samo nekaj tam zadaj obrišeš.
Delodajalcu pa potrdilo, tudi če bi na njem pisalo, koliko je vlak resnično imel zamude, itak dol visi.Z njim si nima kaj pomagat, če te ni na delovnem mestu.

Toliko o tem za senilneže ki živijo v nekem svojem svetu in pravijo, da se da brez avta iti dlje v službo. Delodajalci se še kako zavedajo, kako je z javnim prevozom in dajo precej pozornosti na to, če imaš lasten prevoz, tudi če si najboljši kandidat.

Če bi se vozila v center Ljubljane, kjer sem imela službo, bi za parkirnine zapravila več, kot je bila moja plača.

Z vlakom z naše postaje prideš prej kot v dvajsetih minutah (če nima zamude), z avtom v dobre pol ure, če ni zastojev, potem pa išči parkirno mesto, ga plačaj itd.itd. Avtobus pa vozi 45 do 50 minut in je drag kot žafran, poleg tega vozi v Lj. samo 2x /dan.

Poleg tega sem se vedno strinjala s tem, da je treba uporabljati javni prevoz, če se le da.

Verjemi, da bi v štiridesetih letih prihranila ogromno časa, če bi lahko sedla na vlak in se odpeljala v službo ali domov; če bi seštela ves čas, ko sem čakala vlake, bogve koliko bi se ga nabralo.
[/quote]

40 in tudi še 20 let nazaj ni bilo nobenega problema s parkingi po Ljubljani. Vedno se je našel brezplačen parking in to na različnih točkah. Mesečni najem v parkirni hiši Kompas v centru je bil vsaj do leta 2007 zelo poceni glede na takratne plače (mislim, da 9 ali 17.000 SIT, malo višja plača pa je bila 400.000 SIT, če se ne motim). Pa kar nekaj podjetij je bilo, ki so ta strošek krila svojim delavcem. Tudi gužve na vpadnicah in obvoznici včasih ni bilo toliko in je bil avto najprimernejša izbira. Sem imela dva kolega, ki sta se nekaj probala vozit z vlakom, a sta oba že po prvem mesecu popotovanj obupala. Ne razumem, da kdo lahko vztraja 40 let in to kljub težavam, ki jih opisuješ.

Če greš z vlakom imej obvezno s seboj drobiž, za doplačilo vlaka, sicer te pošlje z vlaka dol, na potniški vlak. Resno. Razen če ti kdo posodi drobiž. Sprevodnice se imajo za uradne osebe, napram potnikom, in vsa dovolila, ki so napisana na zadnji strani identifikacijske kartice, napisana z 1,5 mm črkami, si   oglejte v zadnjem vagonu  vlaka, to je sedaj na novo.  Ne vem če je berljivo. Rade provocirajo. Še vedno mi ni znano, kakšna dovoljenja imajo.

A niso v Slovenskih železnicah sami SDSovci?

Niso samo SDSovci, kar cela politika ima železnice (in še nekater druge državne firme) za parkirišče kadrov. Spomnimo, da je odstavljena Golobova ministrica Sanja Ajanovič Hovnik zasedla mesto Direktorica za pravne, organizacijske in kadrovske zadeve na Slovenskih železnicah.

New Report

Close