Spletna trgovina vidaxl, katastrofa
Je katera ze narocevala kaj preko vidaxl? Jaz ze drugic, in tokrat res zadnjic. Pred 13 dnevi sem narocila nek izdelek, ki ga bomo potrebovali cez 17 dni, ko gremo na morje. Ko sem ga narocila so mi v 24 urah odgovorili, da so pravilno dobili moje narocilo in zraven sifro ozdelka, da lahko sledim. No in ze 13 dni se nic ne premakne. Sem jim poslala mail, ce imajo ta izdelek sploh na zalogi, ker ko sem narocevala ni bilo nikjer oznaceno ali je izdelek pri trgovcu na zalogi ali ne. Niti ni pisalo predvidenega datuma odpreme izdelka.
Ze pred dobrim letom sem izgubljala zivce, ko sem cakala na en izdelek vec kot mesec dni. To je res zadnjic, da sem preko njih kaj narocila. Se kdo s podobnimi izkusnjami?
Tudi jaz imam zelo slabe izkušnje. Naročili smo rastlinjak in čakali paket v več delih zelo dolgo. Letvice za konstrukcijo so prišle skrivljene, navodila zelo slabo natisnjena, se komaj vidi kaj je gor ali pa sploh ne. V navodili so številke letvic zamešane in se potem sam zafrkavaš kaj gre skupaj. En del paketa še vedno čakava, po dveh mesecih.
V glavnem PORAZNO IN NIKOLI VEČ!
Vrtno garnituro smo kupili 6 mesecev nazaj. Danes je že več kot pol uničena, popokana, neuporabna; zato ker material ni UV stabilen. Po oddani reklamaciji so ponudili 10{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} vračilo denarja ali menjavo le do sedaj poškodovanih delov. Ker gre za stvarno napako na izdelku, smo zahtevali zamenjavo celotne garniture ali vračilo celotne kupnine, a kdo bi si mislil, prenehali so se odzivati. Katastrofalna kvaliteta in odnos s kupci! Sramota
Tudi mi imamo zelo zelo slabo izkušnjo. Nikoli več. Maja smo naročili omaro. Prihajala je v več kosih. En kos pa še vedno manjka. Njihov kontakt je samo email in se ta v googlovi slovenščini. Poklicala sem na nizozemsko. Pa nič rešila. Tudi zveza potrošnikov ni nič naredila. Skratka, lopovi so. Nimamo ne omare ne denarja.
Ima kdo kak kontakt od te patetične firme ? Naročil in plačal sem varovalna vrata za stopnice in dobilo – KOTALKE. In nihče se ne odziva na tiste njihove lastne reklamacijske obrazce. samo neka butasta generirana sporočila pridejo nazaj.
Glej, to popizdiš, tu ni govora o zadovoljen/nezadovoljen. To so prvovstna teleta in jih je treba za večno zapreti.
Pa polno je takih posredniških trgovin, ki prodajajo poceni zanič robo s Kitajske, ki bi jo lahko sami za par evrov kupili na Aliexpresu ali Wishu. Samo, da te trgovine nabijejo cene, da zavajajo potrošnike, ki na račun tega mislijo, da je roba kvalitetnejša. Se zgodi, da dobiš kaj z ok kvaliteto ampak tu gre čisto na srečo. Za vsako spletno trgovino je treba raziskat odzive po netu pa povprašat, ker se je toliko razpaslo teh nategovalcev, da je groza. Saj pa tudi že feedbacke za svoje trgovine ponarejajo in kupujejo.
Prvič naročili izdelek, ki je bil katastrofalne kvalitete. Ker smo ga že sestavili in embalažo raztrgali, so nam ponudili popust pri naslednjem naročilu ali cca. 10% vrednosti kupljenega izdelka.
Pri drugem naročilu je pohištvo prihajalo dalj časa po več škatlah (kar pa ti na začetku ne povejo in ugotoviš sproti, ko ti vse deluje pomanjkljivo). Takoj je bilo vidno slabe kvalitete in smo se zato dogovorili za vračilo (pazili smo, da je bila vsa embalaža ok, kosi nedotaknjeni itd.). A s tem vračilom in korespondenco so se začele nove komedije. Nikoli več. Vsem odsvetujem. Raje uporabite druge preverjene trgovce.