Reklamacija otroškega računalnika
Danes sem zelooooooo jezna……ker ne morem verjeti, da nisem mogla vrniti otroškega računalnika, ki je v bistvu neuporaben.
V soboto je moja mama našemu petletniku za rojstni dan kupila Lap top Maxi Afna, saj naj bi bil (po mnenju prodajalke) dober za učenje iz področja logike….. in podoben Malemu vediju. Ko smo prišli domov je mali ves navdušen odprl škatlo, odlepili smo vse “selotejpe”, odstranili žice s katerimi je bil pritrjen računalnik… A na naše veliko razočaranje so bile črke presvetle, miška ne deluje kot bi morala, ikonice in igre pa so na zaslonu tako majhne, da jih še jaz komaj vidim in razločim.
Danes sem odšla v trgovino, kjer sem želela računalnik reklamirati oziroma zamenjati za drugo igračo, vendar je bil njihov odgovor NEMOGOČE brez škatle….!!!! Ne morem verjeti, da ne morem reklamirati računalnika, ker nimam originalne in cele embalaže. Sploh pa ga ne bi kupila, če bi mi prodajalka v prodajalni lahko pokazala kako deluje igrača – vendar je ni ker je bila zapakirana.
Torej ali igrač, ki so tako zapakirane (s selotejpi, žicami, v vrečki) sploh ni mogoče reklamirati?
Hvala vama. Poleg tega nisem dobila niti garancijskega lista. Ali je res reklamacijski rok le 8 dni?
Kajti prodajalka mi je rekla, da po 8 dneh ne morem več uveljavljati reklamacije. No, jutri pokličem tega proizvajalca, če mi bodo lahko oni pomagali – če ne druga, da mi pošljejo tisto k***** škatlo!!!!!!
Lep večer, Ines
Hvala lepa. Sem pregledala kar nekaj strani na katerih pišejo o stvarni napaki in grem jutri v trgovino. Piše pa nikjer ne o tem, da moram vrniti v originalni embalaži, tako, da mislim da velja samo v primeru, če si premisliš in brez razloga vrneš. pa tudi rok za vrnitev pri stvarni napaki je od 2 mesecev do 2 let in ne 8 dni, tako kot mi je rekla prodajalka.
Najlepša vam hvala za pomoč,
Ines