računovodje na pomoč!
Upam, da se najde kakšen računovodja na tem forumu. Zanima me namreč, kdaj (pri obračunu plač) zastara kakšna ”terjatev”. Sama sem namreč dobila manjšo plačo (odtegljaj) zato, ker se je rač. pred dvemi leti nekaj zmotila pri računanju moje plače. Ali po 2 letih lahko zahteva vračilo, oz. mi kar odtegne določen znesek (ki ni majhen) od plače? Kaj pa davčna.?
pri nas smo napake poračunavali pri naslednji plači… sicer mislim da je splošni zastaralni rok po obligacijskem zakoniku za terjatve tri leta… ne vem, če je kje opredeljeno prav za to vrsto terjatve… je mogoče v ozadju kak papir (odločba) od uprave da ti to odtegnejo ali je to samo odločitev rač.? … vsaj jaz bi z delavcem najprej kontaktirala pa tudi odobritev vodstva bi hotela imeti (razen če ne prekriva svoje napake…)