3.r/9 – GLASBA :(((
Imajo tudi vaši tretješolčki težave z glasbo?
Meni se zdi, da je to kar malo “huda”. Tudi jaz pri kakšni skladbi težko naštejem kateri inštumenti so igrali, ampak da otrok zaradi tega NE DOSEGA cilja, ne vem no, kolikor sem slišala jih je kar dosti na enakem mestu, sploh fantje.
To kar so naredili v tej devetletki iz glasbe se mi zdi res žalostno, po moje je otroci sploh ne morejo vzljubiti, če pa jih posiljujejo ne vem s čim.
Priznam, da tale moj odpor dodatno povečuje izkušnja iz osnovnošolskih dni, ko sem pod prisilo (učitelja glasbe) morala hoditi k pevskemu zboru in ko smo imeli obvezen inštrument pri vzgoji glasbe. Če mi ni do igranja, mi pač ni.
kako pa pri vas preverjajo znanje iz glasbe. Pri nas je zgolj ustno izpraševanje, in še to po potrebi večkrat. Če v prvem poskusu nek cilj ne doseže, potem ga naknadno še izpraša za ta isti cilj dokler ga vsaj delno ne doseže.
No pri nas ni glasba šibka , je pa likovna vzgoja bolj na trhlih tleh. Tanki ali debeli čopičje pri nas eno in isto. Pa se ne obremenjujem preveč. Ravno toliko zmore, da je o.k. So pa zato drugi predmeti b.p. in še več.
LP Maja
Otroci so z obiskom glasbene sobe ali pa glasbene šole večkrat seznanjeni z inštrumenti in njihovim zvokom, tako da mislim,da so kar prepoznavni.
Da vam je jasno, jaz sem bila glasbeno totalno neizobražena čeprav sem imela v O.Š ZU. Šele ko je naš starejši pokazal veselje do glasbe sem hočeš nočeš morala ” poglobit ” moje nikakvo znanje.