koliko plačali za davčni obračun?
bi vsaj povedala, kakšni papirji, računi, koliko računov in kolikšen znesek.
jaz sem plačala za 150 faktur poknjižit, tudi sortirat, spravit, obračunat potne stroške za vsak mesec (vsak mesec cca 8 poti), sestavit obračun in bilance, ter poslati vse na ajpet in pregledati ter dopolniti dohodninsko napoved…333 eur (80.000).
Moja kolegica pa je za isto stvar, 140 faktur, vse isto izdelano, plačala 130 eur (cca 30.000).
Menim, da je prva cena previsoka, druga pa absolutno prenizka
Ja vsem se zdi račun prevelik. Samo, drage moje, je treba preštudirat kakšen zakon ali dva, ker zakonodaja se menja, pa na kakšen seminar je potrebno iti, da si na tekočem. In knjiženje ni enako štancanju. Ker vmes so še novi računovodski standardi. Sama sem računovodja in vem, da je potrebno kar nekaj študiranja, da stvar narediš prav. Kvaliteto pa vsi radi plačamo, a ne. Sploh če gre za npr. čevlje superfit (bivših 20 KSIT)in gospa vaš račun je točno za 4 otroške čevlje.
wl….ima moja računovodkinja precej strank, tako da predvidevam, da zaradi mojih 7 faktur ni ravno na ne vem koliko seminarjev hodila, da bom pa jaz plačevala za njeno izobraževanje se mi pa tudi ne zdi pošteno….vsaka služba zahteva izobraževanje in jaz tudi ne zaračunavam stroške seminarjev mojim strankam….pač it goes with a job.
jaz ne vem ali je to veliko ali ne, ker je to zame prvič… meni se pač zdi veliko, ker mi je skoz zatrjevala, da z mano ni veliko dela
zato pa sem čisto lepo tukaj vprašala, tiste, ki imajo svoje s.p.je koliko oni/one plačujejo, da znam primerjati…ni se treba razburjati, lahko pa vi poveste koliko računate
plačala bom tako ali tako, samo imam izbiro ostati tu ali najti cenejši servis
LP
Gospa WL
Lepo vas prosim za odgovor.
– prejete fakture – 15
– izdane fakture – 7
– izpiski banke – tuja valuta – 6, tolarski – 32
Zanima me cena za izdelavo davčnega obračuna za leto 2006 in izdelavo bilance stanja in IPIZ za leto 2006
Koliko bi vi ali kakšna druga računovodkinja na tem portalu računala za naslednji primer?
Torej, če bi jaz imela računovodski servis: da bi kdo hotel po računovodski tarifi plačevat je malo verjetno, ker je množica (slabih!!!!, ker lahko to dela čisto vsak kdor hoče) računovodskih servisov delo popolnoma razvrednotila – torej bi si določila svojo ceno, vsekakor bi pa določila tudi nek minimum, ki bi ga moral vsak plačati, pa tudi če bi imel samo 2 fakturi mesečno. Se pa tako kot je že zgoraj ena napisala kvaliteta povsod plača. Če hočeš imeti stvari pošlihtane, se najprej pozanimaj o izobrazbi in delovnih izkušnjah, pa tudi o tem, če hodi na seminarje in sproti spremlja spremembe zakonodaje (ki se na žalost res kar naprej spreminja). Lahko se pa odločiš za kakšno trgovko ali bivšo saldakontistko, ki je odprla servis, ker je izgubila službo ( jih kar nekaj poznam) in dela seveda popolnoma pod ceno.
Saj sem napisala, vsak po svoje. Pri meni je cena odvisna od drugih faktorjev, ne to ali sem en mesec imela tri seminarje, en mesec pa nobenega. Zaslužim pa toliko, da nisem zaradi tega na izgubi, če grem kam na seminar.
Nima veze. Vprašala sem vas čisto nekaj drugega, koliko bi vi zaračunali za toliko faktur oz. koliko ste vi plačali. Zanima me samo ta primerjava, da vem ali bi bilo kaj drugače, če servis zamenjam, ali sem lahko zadovoljna tam kjer sem….
Pika je napisala 80 eur….
Kaj pa kdo drug?