Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Če nevede kupiš karamboliran avto

Če nevede kupiš karamboliran avto

Prek posrednika. Kaj lahko storiš?

Nam se je zgodilo enako, ker nismo bili poznavalci in nismo opazili napake.
Ko pa enkrat to opaziš in že prevzameš avto, podpišeš pogodbo in plačaš pa tako ali tako nimaš več nobenih pravic.
Ostane ti le, da se sprijazniš s krivico in živiš naprej.

To ni čisto res. Verjetno je šlo za skrito napako.
Ti bo kakšen strokovnjak svetoval, vprašanje pa je, koliko je bil avto sploh vreden, če se splača pravdati.

Po mojem, če ni z avtom nič narobe – se lepo vozite – da mu ne moreš nič. Lahko mu greš težit, in ga zamenjat za drugega, če ti bo ratal.

Če pa je z avtom kaj narobe, da ne dela, kot bi moralo, pa ima vsako rabljeno vozilo, ki ga kupiš preko firme, ki je registrirana za prodajo rabljenih vozil, GARANCIJO. Mislim, da traja 6 mesecev.

Če kupiš avto od podjetja, ki je registrirano za to dejavnost, potem lahko uveljalvjaš skrito napako, ali pa skrivanje informacij. Mislim da je časovni rok za to 6 mesecev. Pozanimaj se!

Pri avtu je bila skrita napaka, katero je opazil šele mehanik.
V avto hiši, kjer smo kupili avto so nam zamolčali, da je bil avto karamboliran, čeprav so za to še kako dobro vedeli, avto je bil pod havbo prebarvan, deli niso bili originalni itd….
Njim je bil interes prodati, kaj prodajajo je pa druga zgodba.

Mi smo ta avto že prodali naprej, za pol cene, se nam ne ljubi prepirati in niti nimamo časa za pravdanje. Saj v naši državi itak bolje živijo goljufi, kot pošteni ljudje. Tudi to nam je jasno.

Sej na pogodbi piše videno- kupljeno.
To je to, vse kar lahko dobiš je prst v rit.

Ne, ni to to. V Sloveniji velja obligacijski zakon, kateri drži “za vrat” prodajalce vozil, da so dolžni v pol leta (če ni nobene spremembe) kriti vse stroške nastale v zvezi z vozilom, katere so kao skrite, prikrite,….

Smo se nasankali, vprašaj na tržno in ti bodo povedali koliko časa imaš čas za reklamirati.

To seveda velja predvsem za motor in ostale dele, kako je z tem, da je bil poškodovan nisem sigurna, ampak kak “keč” je ziher.

je več kečev-, mi tudi prodajamo rabljene avtomobile in na žalost ste stranke zaščitene kot kočevski medvedi-na srečo to malokdo ve- za skrite napake je čas grajanja napake eno leto,…kaj več vam pa ne povem zato ker nekateri to grdo izkoriščate pa še tržna inšpekcija vam daje potuho-žal

Žal:-)
Če bi se sam znašel v vlogi ogoljufane stranke, bi verjetno drugače govoril. Poštenost še vedno nekaj velja.

štos je v tem da ima vsaka medalja dve plati- strankino in trgovčevo in ni nujno da je trgovec “oguljufal” stranko, tudi obratno se pogosto dogaja- če jim je trgovec zagotovil da vozilo ni bilo karambolirano pa se izkaže da je avto bil razbit je treba iti do trgovca , naj zadevo pojasni-kaj točno se je z vozilom dogajalo- če je bil avto poravljen v skladu z standardi proizvajalca in če so bila dela izvedena pravilno se nimaš kaj bati imaš pa pravico da ti zniža kupnino sorazmerno z padcem vrednosti vozila z predpoškodbami po eurotaxu- če dogovor ni mogoč je potrebno dobiti sodnega izvedenca da poda svoje mnenje in če boste šli na sodišče boste zmagali ker se sodišče vedno postavi na stran šibkejšega in to je v tem primeru kupec( govorim iz lastnih izkušenj) , če je pa trgovec pameten ne bo pustil da grejo zadeve tako daleč-to je pa naša praksa-stranki vedno damo zraven zapisnik o stanju vozila ko smo ga vzeli v račun in če so kake sumljive zadeve se jim izognemo na kilometer

Ja, ogoljufani smo bili definitivno. Sicer prodajalec izrecno ni rekel, da avto ni bil karamboliran, nam ga je pa prodal po ceni nekaramboliranega. Smo pa sklenili komisijsko pogodbo. Ali to kaj spremeni? Avto bi mogoče sicer celo obdržali, samo za nižjo ceno. Tako smo ga sigurno preplačali.

nima veze če ste ga kupli preko komisijske pogobe( oz vi ste dobili račun o komisijski prodaji, priložena pa je bila overjena komsijska pogodba)-prodajalec se tako izgovarja da je samo posrednik-dejstvo je da ste vi kupili avto v trgovini in oni s svojim strokovnim znanjem jamčijo za avtomobil- a so oni vedeli za to ali niso ne spremeni ničesar- če ste vi mislili da kupujete nekaramboliran avto nima nobene veze ali vam je trgovec to povedal ali ne( glej mislim da je 35 člen zakona o varstvu potrošnikov)-

Gabriel, živjo. Avto je zdajle pogledal mehanik. Katastrofa. Cel barvan, verjetno je bil tudi na strehi. Vse narobe. Vse propada. A te lahko prosim, da mi pišeš na mail, ker bi stvar rada izpeljala tako, kot je treba. Včeraj smo ga že klicali, da se vidi, da so bile uničene luči, pa je rekel, da ni vedel. Ja, če verjameš v božička. Prosim.

[email protected]

Poglej si zakon o varstvu potrošnikov, na pamet ne vem, kateri člen, je pa na netu, išči s ključno besedo rabljen….
Za skrite napake je garancijski rok eno leto. Skrita napaka je definitivno nova barva, za katero vam niso povedali. V nekaterih primerih zaleže že odločen pogovor in mahanje s členi ter obisk kakšnega tržnega inšpektorja, drugače pa dopis odvetnika. Komisionar ne more prodati po sistemu videno-kupljeno. Za avto mora dati splošno garancijo (minimalni rok žal ni določen, dati pa jo mora in to se je dobro dogovoriti vnaprej ter napisati v pogodbo), za skrite napake pa pri nakupu rabljenega avta velja enoletni rok, pri nakupu novega dvoletni.
Skratka, nekaj možnosti imate, da zadevo rešite. Jaz bi na vašem mestu avto vrnila.

Če so ga že prodali naprej?

Hm, ne vem, če gre za isto osebo – to je napisala kva.

Ne, mi smo avto kupili šele včeraj. Smo klicali prodajalca, pa je rekel, da ga bo vzel nazaj. Bomo videli. Je pa res svinjarija.

Pa povej še, katera avtohiša ali vsaj točne podatke o avtu, da ne bo naslednji teden podoben post od druge forumovke….
Naslednji avto pa peljite NAJPREJ k svojemu mehaniku, da ga pogleda, in ga šele nato kupite. Pa zmenite se vsaj za trimesečno garancijo.

Metuljčica, v teoriji se zelo lepo sliši, v praksi pa ne moremo voziti avto čez pol Slovenije k svojemu mehaniku. Edina možnost je pregled na AMZS, ki pa stane 20 jurjev. Upravičen strošek? Hja, odvisno od vrednosti vozila, najbrž in pripravljenosti prodajalca na sodelovanje.

V kolikor se ne moreš dogovoriti za znižanje cene kupljenega avta v protivrednosti znižane vrednosti zaradi karamboliranosti, oddaš prijavo na tržni inšpektorat. Vasih že sama grožnja zadostuje, da prodajalec popusti. Preverjeno deluje. Veliko dilerjev (tudi pošteni so, a žal redki), ki imajo s.p., so povezani z avtokleparji, od njih kupujejo popravljene poškodovane avte, potem pa te gledajo v oči in ti lažejo, da avto ni bil ne karamboliran, ne poškodovan. Zato svetujem, da poizkušate stopiti v stik s prodajalcem, oz. uporabnikom, ki je kleparju prodal karamboliran avto. Po navadi povedo kakšna je bila zgodovina avta. Tudi jaz sem na ta način prišla do resnice a žal šele potem, ko sem avto že kupila. V avtohiši, kjer sem dala oceniti vrednost avta so ugotovili mesta poškodbe in skozi koliko rok je že šel avto. V mojem primeri so to bili avtohiša, ki je avto prodala na leasing, prvi lastnik, klepar in dva preprodajalca. Avto je bil registriran enkrat, imel ga je res samo en uporabnik (to je tisto, kar se kot PRVI LASTNIK oglašeuje na avto. netu in drugih oglasih), lastnikov, ki so si podajali neregistriran avto pa je bilo več. In nikakor ne nasedajte prodajalcu, ki vam ponuja sto ali dvesto evrov zato, da si on lahko priredi račun in se izogne davku. Pri uveljavljanju vaših pravic je to lahko usodno.

Vsekakor lahko v tem primeru vrneš avto prodajalcu in ti vrne denar.

New Report

Close