ZA “lublančanka”
Pri NAPAKAH – SKRITIH NAPAKAH je rok za reklamacijo dooooooooolg.
Preberi Zakon o varstvu potrošnikov in jih vprašaj, če želijo plačati najmaj 3 milijone kazni, če jih prijaviš.
Malo preberi in razišči tole stran (pokliči na brezplačno številko – vprašaj jih kje na njihovi strani najdeš zakon ki ureja probleme kot jih imaš ti):
Sicer ti pa polagam na srce: ne tratit živcev z njimi, prijavi jih na Tržno!!! Izpolni na tej strani ta drugi obrazec, pa počakaj……bi blo pa res res fino, če bi jim prej oddala pisno – priporočeno reklamacijo (čeprav je seveda tudi opcija: ustno)
SPLOH SE NE POGAJAJ. IZDELEK IMA NAPAKO!!!
Mogoče pojdi še enkrat do njih – KO BOŠ RES OBOROŽENA Z INFORMACIJAMI – pa se probaj pogovoriti (pa s šefom, ne s prodajalkami). Če boš šla, nesi PISNO REKLAMACIJO, fotokopijo računa…..pa povej če ti ne podpiše da si oddala reklamacijo, da ni panike, da boš šla takoj na pošto in zadevo priporočeno oddala. Ker povej da pač rabiš neko zagotovilo da si odddala reklamacijo zaradi Tržne inšpekcije.
Povej mu še to da boš zraven še pripisala da se z odgovornim (seveda moraš takoj na začetku vprašati s kom govoriš!!) v trgovini ni dalo dogovoriti.
KER takle šef ma še žvfdbkdfhg šefov, ki ne bodo NIČ VESELI da gredo stvari naprej!
Jaz sem prepričana da te bodo začeli jemati resno in da boš dobila DENAR nazaj!
Pa javi kaj je bilo!