Najdi forum

Splash Forum Politični čvek Kdo bo ustavil morijo ?

Kdo bo ustavil morijo ?

22 mrtvih v nesrečah v mesecu dni, lani 10.. Kaj se dogaja ? Kdo ima toliko moči, da to ustavi ali vsaj zmanjša ? Prepiramo se,kaj je bilo pred Titom in po njem…

Na cestah pa postaja že huje kot na fronti. Vsakič, ko greš na cesto je že tako kot bi špilal Rusko ruleto..

Danes sem gledala, kako so protestirali , ker jim ne uredijo zapornic čez železniški prehod, kljub temu, da je bilo že toliko mrtvih..Kaj sploh protestirajo, kamione in traktorje naj postavijo čez tire in ustavijo vlake. Morda se bodo potem gospodje zganili..ko gre za Rome,je zbrana vsa elita.
Sory, nič nimam proti Ciganom, le dvojnih meril ne prenesem. Ko preštevamo mrtve, lahko samo jokamo, stolček se nikomur ne maje..

Pa še link..kar zgrozila sem se ..

****************** Andreja, zavarovalni zastopnik 051-399-125

Morijo bomo najprej ustavili sami! Ko bomo začeli voziti po predpisih; upoštevali prednost ne pa zakon močnejšega; ko bodo nedeljski vozniki pred vožnjo sami sebe vprašali ali so še sploh sposobni za cesto; ko bodo “razne makine” začele voziti brez meglenk kjerkoli in kadarkoli; in ko bodo policaji začeli opravljat svoje delo, ne pa da me drkajo za 5km/h prehitre vožnje, malo prej me je pa debil z 30km/h prepočasno vožnjo spravil ob živce, da ne rečem, da je idiot zaviral pred vsakim ovinkom, ko da je na dirki formule 1….

Ste pa res čudni. Mlada država potrebuje denar za tanke, predvolilne boje, protikadilske razprave, železničarske zakone, zaščito slovenske čiste vode pred trumo romskih otrok….

Vi bi pa neke urejene prehode čez tire. Za to so potrebni elaborati, primerjave, izbire pravih ponudnikov..

Le kako pridejo osebki mlajši od 25 let do avtomobilov, ki so dražji od letnega dohodka povprečnega slovenskega državljana. Ah, v demokraciji toliko zaslužijo z lastnim delom.

Ja, če bi titovi osebki še vedno imeli oblast, se mladi še z bicikli ne bi vozili.

Mik to ni res, ko je bil še Titej živ, so bili policaji miličniki, če sploh veš kdaj je to bilo!!!
In ti miličniki so ti malce ušesa navili, če nis bil priden!
Dons se pa policaju vsak smeji v obraz češ kaj mi pa moreš, ko pa policaj popizdi in katerega naklesti pol je pa takšna gonja proti njim, da je človeku kr slabo, sam Hajnžek še fali tule…

Pod tole se pa podpišem!
Zakaj nihče ne omeni tega, da je pred nezavarovanim prehodom čez progo treba biti še bolj previden, preveriti, ali prihaja vlak, ne pa kar zdrveti čez … in potem so vsi drugi krivi?! Predvidevam, da je največ žrtev ravno med domačini, ki itak radi vozijo na pamet, približno ocenijo, kdaj gre mimo vlak in hitijo … tako kot množica drugih norcev na naših cestah.
Takim tudi opozorilo, da prihaja vlak, ne bo pomagalo …” dejmo ga hitro stisnit čez, še preden pride …”
Ko gledam tisto ravnino na obeh straneh prehoda čez progo, ko se res na daleč vidi vlak, mi pa sploh nič več ni jasno, razen tega, da smo res narod norcev? samomorilcev? …
Saj ne rečem, da ni treba bolje poskrbeti za varne prehode čez progo, ampak največ pa lahko naredimo le sami.

Speedy je napisala:
“Danes sem gledala, kako so protestirali , ker jim ne uredijo zapornic čez železniški prehod, kljub temu, da je bilo že toliko mrtvih..Kaj sploh protestirajo, kamione in traktorje naj postavijo čez tire in ustavijo vlake.”

Veš slučajano opravljam poklic strojevodje in skoraj vsako službo peljem po tem prehodu zavarovanem s stop znakom in vidim kaj šoferji počnejo ne samo na tem ampak na vseh prehodih brez zapornic.
Naj ti povem, da so pred tem prehodom na vsaki strani na cesti 100 metrov prej postavljeni še ležeči policaji kateri so namenjeni še dodatni varnosti in opozorilu, da cesto prečka železniška proga. Stop znak pa pomeni, da se je treba pred njim ustaviti. Ampak ljudje , predvsem domačini, vozijo kar na pamet in se sploh ne ustavljajo, zato pa pride do tragičnih nesreč. Povrhu vsega, zapreti ni treba železniške proge ampak cesto, saj je cca. 200 vzporedno železniški prehod kateri pa je zavarovan z zapornicami, pa redko kdaj srečaš kakšen avto, saj bi vsak moral do vasi Cirkovci naredit nakaj metrov več.
Povem ti primer, ki sem ga doživel v začetku tedna:
Na prehodu zraven postaje Kidričevo se je ženska z osebim avtomobilom utavila 1 meter pred prehodom do katerega je pripeljala z zelo veliko hitrostjo in se komaj ustavila, v avto pa je imela dva majhna otroka.
Tudi pred tem prehodom je stop znak.
A si predstavljate kako lahko vpliva takša nesreča na strojevodjo kateri je opravljal samo svoje delo in je zaradi nepazljivosti drugih zbil avto v katerem so otroci?
Verjetno ne, vam pa povem da o tem markikateri strojevodja večkrat razmišja.

Veste kaj, sam sem že ene 1000-krat peljal čez enzavarovan železniški prehod..

Je treba pač preveriti, ali morda ne pride vlak, kajne.Jaz se tudi če je zapornica ustavim pred prehodom in preverim, ai morda pride vlak, saj, kaj pa če je zapornica slučajno pokvarjena? Ha!

Tako da so ti, ki so zapeljali pod vlak, čist sami krivi, kaj pa vozijo kot konj s plašnicami…Ni zapornic, na juriš, gremo čez..

So jih v avtošoli tako učili? Dvomim!

_______________ So it goes. - Kurt Vonnegut -

Morija se bo zmanjšala, ko bodo policaji in država končno enkrat začeli skrbet za našo varnost.
Zaenkrat pa opravljajo le službo inkasantov, ki jim je glavna naloga potegniti čim več denarja iz naših žepov, za varnost jim pa ni mar.

Zato jih tudi srečujemo, kako kasirajo za čisto nepomembne prometne prekrške na povsem varnih cestnih odsekih. Postavljajo pasti in upajo, da se bo kakšen voznik ujel vanjo in mu zaračunali. postavljajo nesmiselne omejitve, ki včasih celo ogrožajo prometno varnost, seveda vse v cilju pobrat čimveč kazni.

Večje število nesreč je ponovno postavilo na laž tiste, ki trdijo, da se bo z višjimi kaznimi število nesreč zmanjšalo. No, kazni so se že nekajkrat povečale, nesreč pa ni manj, le denarja v proračunu je več (kar je bil tud pravi namen novega zakona).

Prvak, to ni res. Tudi meni se je pogosto zgodilo, da nisem bil “priden”, pa mi niso miličniki nikoli navili ušes.
So mi pa napisali nekaj mandatnih kazni, ampak to so mi naredili tudi policisti. Še največ zaradi parkiranja na kakšni zelenici, dvakrat pa ker sem divjal 48 oziroma 52, čeprav je bilo dovoljeno samo 40km/h. In to na istem mestu, v obdobju enega meseca. Aja, pa enkrat, ker me je (miličnik)dobil brez ene zavesice, ki sem jo odtrgal pri vzvratnem parkiranju na malo višji pločnik. Temu bi pa najraje kri spil, čeprav si ni on izmislil butastega zakona.
Sicer pa ne vem zakaj toliko besed zaradi nesreč divjakov, pri katerih ne nastradajo nedolžni. Ti ljudje so pač divjali po cestah in predstavljajte si samo, da je namesto vlaka tam pritekel vaš otrok. Mislite da bi voznik ustavil pravočasno? Ne bi!!! Če se ni ustrašil vlaka, se ne bi niti vašega otroka. Je pa le bolje, da je pripeljal vlak. Kruto, a vendar resnično.
Pa še nekaj je. Na cesti umre na leto v Sloveniji manj kot 300 ljudi. Veliko? Da, veliko. Toda v enakem času naredi v tej isti državi samomor več kot 600 ljudi. Malo? Jaz mislim, da ne, pa vendar se o tem veliko manj piše, kot o mrtvih na cestah. Jasno, saj v samomorih menda ljudje ne umirajo po krivdi drugih. Res ne? In, ali ni vsaj malo možnosti, da je med žrtvami prometnih nesreč tudi kakšen samomorilec?

Misliš na tistega, ki ga je strojevodja opozarjal?

New Report

Close