Najdi forum

Splash Forum Politični čvek Železniški prehodi v občini Škofljica

Železniški prehodi v občini Škofljica

Kot že mnogi drugi, sem se tudi jaz že večkrat vprašal, kdaj bomo znotraj občine uredili pereč problem nivojskih prehodov, kateri lahko vsak trenutek spet terjajo življenja. Če štejem tudi prehod Kočevske ceste pri novem semaforiziranem dvojnem križišču na Škofljici in tudi tistega na Rudniku pri Viatorju na križišču z avtocesto, jih je skupaj 10. Od teh 10. so opremljeni z zapornicami samo trije (Na Kočevski pri dvojnem križišču pri Špici, na postaji Škofljica pri žagi in na Rudniku pri Viatorju), eden pa ima le rdeče luči. (na Lavrici pri šoli) Ostane šest prehodov, zavarovanih le s stop znakom ali andrejevim križem, brez zapornic in svetlobnih opozoril. Preglednosti so pretežno slabe, da ne govorim o nočnem času in meglenih dnevih, ki jih je v bližini barja veliko. Časopisi so polni nezgod na prehodih brez zapornic. Kaj storiti:
Naloga lokalne skupnosti je v tem, da čim prej v dogovoru z železnicami zreducira število prehodov na minimum, te pa opremi z zapornicami in signalizacijo. Na štajerskem so to rešili na ta način, da so še na drugi strani proge naredili manjšo vzporedno cesto-t.i.zbiralnik in s tem povezali vse zaselke, vmes pa nekaj prehodov ukinili. Pri nas ta cesta večji del že obstaja, treba jo bi bilo le še dopolniti. Začeti bi se morala pri prehodu glavne Kočevske ceste na levo, za železniško postajo ob industrijski coni do žage. Tako bi lahko prehod na postaji ukinili, saj močno ovira železniški promet in je zelo dostikrat zaprt. Od žage do ceste Pod Strahom je že narejena. Ta prehod, se pravi pod gostilno Strah bi opremili z zapornicami in lučmi. Tukaj bi spet vzporedno potegnili približno 200 m nove ceste do naslednje prav tako že zgrajene vzporedne poti. Tukaj je spet en prehod brez zapornic, ki bi ga potem ukinili. (na odseku med Lavrico in Škofljico približno nasproti avtobusnega prevoznika Petrič ( pod daljnovodi) Tukaj se že začenja Lavrica, nadaljnja pot je že zgrajena, le asfaltirati jo bi bilo treba. Ta pot se konča na križišču s cesto na Babno gorico, na desno prečkamo progo na prehodu brez zapornic, ki se nahaja na Lavrici nekje med vulkanizerjem Zajec in trgovino Fortuna. Tudi tega bi zaprli, če bi s progo vzporedno pot potegnili še do prehoda pri šoli mimo steklarja Glasco. (dograditi bi morali 140m ceste) Prehod pri šoli bi potem razširili in dodali še zapornice. Naslednji je zloglasni prehod pri SBSu, ki je posebno nevaren in nepregleden. Tega bi zaprli na podlagi tega, da bi s progo vzporedno cesto podaljšali do zaselka pod Debelim hribom. (pri avtoprevozniku) Tam bi obstoječi prehod spet razširili v takega z zapornicami, naprej ob progi pa imamo cesto že narejeno in bi naredili le rekonstrukcijo, prehod pri koncu Lavrice bi spet zaprli in zasfaltirali vzporedno pot do Industrijske cone Rudnik.
Tako dobimo dolgo stransko pot od Škofljice in čisto do industrijske cone Rudnik, ki jo bi potem z veseljem uporabljali tudi kolesarji in sprehajalci. Seveda bi morala biti ta vzporedna pot ob progi opremljena z grbinami, da je določeni ne bi uporabljali kot dirkališče. Čeprav bi zaprli nekaj nevarnih prehodov, bi bila dostopnost do glavne ceste za vse prebivalce na oni strani proge udobna in varna. Predvsem varna. Nekateri se vsak dan večkrat vozijo prek prehodov brez zapornic in s tem so stalno v smrtni nevarnosti. Tukaj je nujno treba ukrepati, denar naj ne bo pomemben!!!

Bravo – to je pametno razmišljanje.
Edinole povezovalne ceste so rešitev, da se ukine čimveč nivojskih prehodov, ki so zavarovani samo s stop znaki in andrejevim križem.
Varnost udeležencev v prometu pred vsem !

New Report

Close