Kako prepoznati agente na socijalnih omrežjih (moderatorji, kaj je to bilo?)
Prvi uzorec.
https://med.over.net/forum5/viewtopic.php?f=151&t=11256078
Drugi uzorec.
https://med.over.net/forum5/viewtopic.php?f=151&t=11255616
Tretji uzorec.
https://med.over.net/forum5/viewtopic.php?f=151&t=11255473
Lahko prebrskate sami še naprej, ogromno je takih podobnih tem.
Odnosi z javnostmi
Prvo bi rad predlagal da pogledate ta dokumentarec od BBC-ja, na youtube kanalčku, kje so same teorije zarot. Hecam se, sej ste dovolj pametni upam da veste “teoretik zarote” le etiketa rugalica za nasprotnike.
Traja 4 ure je pa tudi na parisu, slovenski podnapisi so.
Link – https://www.partis.si/torrent/podrobno/532199
Youtube- https://www.youtube.com/watch?v=eJ3RzGoQC4s
Tu imate eno kratko verzijo kako kaj funkcionira, in lahko že tu na monu opazite iste pacijente (agente).
https://vimeo.com/508338753
Kratek opis dokumentarca The Century of the self
Sigmund Freud , ustanovitelj psihoanalize , je spremenil naše dojemanje uma in njegovega delovanja. Dokumentarni film “Century of Self” raziskuje različne načine, kako so vlade in korporacije uporabljale Freudove teorije. Freud in njegov nečak Edward Bernays , ki je prvi uporabil psihološke tehnike v odnosih z javnostmi , je obravnavan v prvem delu. Njegova hči Anna Freud , pionirka otroške psihologije, je omenjena v drugem delu. Wilhelm Reich , nasprotnik Freudovih teorij, je obravnavan v tretjem delu.
V tej smeri tudi The Century of the Self postavlja globlja vprašanja o koreninah in metodah potrošništva in komodifikacije ter njihovih posledicah. Izprašuje tudi sodoben način, kako se ljudje vidijo, odnos do mode in površnost .
Poslovni in politični svet s psihološkimi tehnikami bere, ustvarja in uresničuje želje javnosti ter svoje izdelke in govore naredi čim bolj všeč potrošnikom in volivcem. Curtis se sprašuje o namenih in izvoru tega razmeroma novega pristopa k vključevanju javnosti.
Stuart Ewen , zgodovinar odnosov z javnostmi, nekdaj, ko se je v političnem procesu ukvarjalo z racionalnimi, zavestnimi mislimi ljudi in jim olajšalo potrebe , trdi, da se politiki zdaj sklicujejo na primitivne impulze, ki malo vplivajo na vprašanja zunaj ozkega interesi potrošniške družbe.
Navajajo se besede Paula Mazurja, vodilnega bankirja z Wall Streeta, ki je leta 1927 delal za družbo Lehman Brothers : »Ameriko moramo preusmeriti iz kulture potreb. Ljudje morajo biti usposobljeni, da si želijo, želijo nove stvari, še preden so bile stare popolnoma izčrpane. […] Človekove želje morajo zasenčiti njegove potrebe. “
V četrtem delu sta glavna predmeta Philip Gould , politični strateg, in Matthew Freud , svetovalec za odnose z javnostmi in pravnuk Sigmunda Freuda. V devetdesetih letih so bili ključni za vrnitev Demokratične stranke v ZDA in Novega laburista v Združenem kraljestvu z uporabo fokusne skupine , ki so jo prvotno izumili psihoanalitiki, zaposleni v ameriških korporacijah, da bi potrošnikom lahko izrazili svoja čustva in potrebe, tako kot pacienti v psihoterapiji. V četrtem delu sta glavna predmeta Philip Gould , politični strateg, in Matthew Freud, PR-svetovalec in pravnuk Sigmunda Freuda. V devetdesetih letih so bili ključni za vrnitev Demokratične stranke v ZDA in Novega laburista v Združenem kraljestvu z uporabo fokusne skupine , ki so jo prvotno izumili psihoanalitiki, zaposleni v ameriških korporacijah, da bi potrošnikom lahko izrazili svoja čustva in potrebe, tako kot pacienti v psihoterapiji.
Curtis konča z besedami: “Čeprav se počutimo svobodni, smo v resnici, tako kot politiki, postali sužnji lastnih želja,” in primerja Britanijo in Ameriko z “Demokratičnostjo”, razstavo v New Yorku leta 1939 Svetovno razstavo, ki jo je ustvaril Edward Bernays.
https://oye.news/documentaries/the-century-of-the-self-full-documentary/
Ne brisati prosim.
https://documentaryheaven.com/the-century-of-the-self/
https://consciousnessminded.com/the-century-of-the-self-full-documentary/
Tehnika se uporablja še danes, zakaj pa ne, če pa deluje!!!
Jelko Bacil…
Pejmo se mal hecat
Vladni načrti za spremljanje in vplivanje na internetno komunikacijo ter prikrito vdiranje v spletne skupnosti, da bi sejali nesoglasje in širili lažne informacije, so že dolgo vir špekulacij. Harvardska profesorica prava Cass Sunstein, tesna Obamina svetovalka in nekdanja vodja urada za informacijske in regulativne zadeve Bele hiše, je leta 2008 napisala kontroverzen dokument, v katerem je predlagala, naj ameriška vlada zaposli skupine prikritih agentov in psevdo- “neodvisnih” zagovornikov za ” kognitivno infiltrirati “v spletne skupine in spletna mesta, pa tudi v druge aktivistične skupine.
Sunstein je predlagal tudi pošiljanje tajnih agentov v “klepetalnice, spletna družbena omrežja”, ki širijo, kar je po njegovem mnenju lažno in škodljivo “teorijo zarote” o vladi. Ironično je, da je istega Sunsteina pred kratkim Obama imenoval za člana nadzornega sveta NSA, ki ga je ustvarila Bela hiša, ki je – medtem ko je izpodbijal ključne trditve NSA – v pristojnosti agencije predlagal številne kozmetične reforme (večina od njih predsednik, ki jih je imenoval, niso upoštevali).
https://www.utopiasilver.com/internet-trolls-government-agents-according-to-leaked-documents/
Ste že kdaj na internetu naleteli na nekoga, za katerega ste sumili, da je plačan vladni trol?
Zahvaljujoč Edwardu Snowdnu imamo zdaj trdne dokaze, da plačani vladni troli uporabljajo “tehnike, ki temeljijo na psihologiji” na spletnih mestih družabnih omrežij, kot so YouTube, Facebook in Twitter. Dokumenti, ki jih je objavil Snowden, prav tako razkrivajo, da so vladni agenti izvajali napade na zavrnitev storitve, preplavili spletna mesta v družabnih omrežjih s tanko zastrto propagando in namerno poskušali uničiti javni diskurz na spletu. Če ne bomo vstali in nasprotovali tovrstnemu orvelovskemu vedenju, bo le še slabše in slabše.
Zelo moteče je misliti, da so nekateri ljudje, s katerimi morda komuniciramo v YouTubu, Facebooku in Twitterju, dejansko plačani vladni agenti, ki nas namerno poskušajo nahraniti s propagando in napačnimi informacijami.