Balenciaga spet šokirala: ponošene superge za 1.700 evrov

Kaja Flisar, 11. maj 2022.

Luksuzna modna hiša Balenciaga je predstavila novo kampanjo, v kateri promovira serijo ponošenih superg z vrtoglavo ceno.

Fotografije raztrganih, poškodovanih in povsem obrabljenih čevljev, ki jih je za blagovno znamko posnel fotograf Leopold Duchemin, so po ponedeljkovi predstavitvi postale viralne na družbenih omrežjih.

Uporabniki TikToka, Instagrama in Twitterja se zgražajo nad njihovo astronomsko ceno, ki je superge pošvedranega videza nikakor niso vredne.

Foto: Balenciaga

“Superge za vse življenje”

Na srečo gre za omejeno kolekcijo obutve. Po podatkih modne hiše bo za 1.753 evrov na voljo le 100 parov ekstra uničenih superg. Njihova originalna, neuničena različica, se sicer na spletu prodaja za 469 in 592 evrov, odvisno od modela.

V sporočilu za javnost so povedali, da portreti “tihožitja” nakazujejo, da so njihove superge namenjene nošenju za vse življenje – vidik, ki je še posebej pomemben med naraščajočimi pogovori o industriji hitre mode in škodljivemu vplivu za naš planet.

Foto: Balenciaga

Dolg spisek neuporabnih modnih kosov

Kreativni direktor Balenciage Demna Gvasalia je sicer znan po svojih kontroverznih kreacijah. Ni se zgodilo prvič, da so njegovi dizajni naleteli na zaprepadene odzive. Leta 2017 je predstavil torbo za dobra dva tisočaka, ki so se ji posmehovali zaradi njene podobnosti z Ikeino nakupovalno vrečo, ki stane 99 centov.

Prah je dvignil tudi s flanelasto srajco za 850 evrov, ki se jo lahko nosi samo okrog pasu in čisto običajnimi črnimi japonkami za 400 evrov, ki jih v prostem času rada obuje Kim Kardashian.

Foto: Balenciaga.com

Je s ponošenimi supergami šel predaleč?

Medtem ko se večina nad ponošenim videzom superg zgraža, pa je vodja uredniške skupine pri reviji GQ Pam Boy nad njimi navdušen. Oglasil je na Instagramu, kjer je dejal, da je sporočilo izdelka jasno: “Kupite jih in jih obdržite za vedno. Demna bo ljudem, ki si lahko privoščijo luksuzne predmete, omogočil, da bodo nosili ponošene superge za 1.753 evrov. Bistvo luksuza je s tem popolnoma obrnil na glavo.”

Je torej njihova zadnja marketinška poteza vredna pohvale ali posmeha? Kakorkoli že, Demna je s pošvedranimi supergami med ljudmi spet sprožil razvnete pogovore in nedvomno mnoge pritegnil k znamki in tako poskrbel za še večjo prepoznavnost njegove Balenciage.

O avtorju

Kaja Flisar

New Report

Close