Bivši asistent deli najpogostejše napake pacientov

M. V., 25. november 2021.
Avtor: Profimedia

Bivši zaposleni na recepciji v zdravniški ambulanti je delil, kako je v resnici delati v tem poklicu in zakaj pogosto izpadejo nesramni, čeprav niso.

Že tako si je težko izboriti pregled pri zdravniku, odkar obstaja korona, pa je situacija še slabša. Z virtualnimi posveti, telefonskimi klici, katerim pa se pridružujejo še pacienti v živo, imajo sestre in asistenti veliko dela, čakalni čas za paciente pa se tako še podaljšuje.

Zaradi tega se pogosto zgodi, da ljudje svoje frustracije znašajo nad asistenti, ali pa mislijo, da so ti nesramni, ko so v resnici le zaposleni.

Bivši asistent v zdravniški ambulanti razkriva, kako je pravzaprav opravljati delo v tej vlogi in deli, kakšne so največje napake, ki jih pacienti lahko storijo.

Za Fabolous je Richard Hellow, ki sedaj opravlja delo hipnoterapevta, povedal, da je delo neprestano skozi celoten dan, ter da asistenti počnejo veliko več, kot le odgovarjajo na klice.

Avtor. Pexels

“Bilo je non-stop od trenutka, ko smo zjutraj prižgali telefone. In tudi knjiženje pregledov, morali smo še pisati napotnice in vse zabeležiti, od enega specialista k drugemu,” je povedal.

Bili smo odgovorni tudi za kurirje, ki so pobirali vzorce krvi in urina, nato spisali vse recepte in še skrbeli za čistočo čakalnice.”

Prav tako pa se je moral ukvarjati z zahtevami pacientov, ki so želeli videti zdravnika prej in so bili mnenja, da jih asistent sili čakati le za zabavo.

Včasih se pacienti počutijo, kot da jim nismo želeli dovoliti videti zdravnika – kot da je to naša izbira, če bodo dobili zdravniško pomoč ali bodo samo čakali, ker nas zabava,” se spominja Richard. “V resnici bi bilo naše življenje veliko lažje, če bi lahko šli skozi vse paciente hitro in gladko.”

Razložil je še, da je bil najtežji del službe ukvarjati se z jeznimi pacienti, saj ljudje, ki so pod stresom, pogosto ne želijo slišati logičnih in smiselnih stvari.

Tako pa so imeli pogosto posamezniki nesramne pripombe – vključno z osebnimi komentarji glede izgleda asistentov, naročanja, neprihajanja na preglede in zahtevanja, da vidijo zdravnika takoj. Richard opozarja, da so to največje napake, ki jih pacient lahko stori, poleg tega, da predvideva, da je asistent nesramen, ko le opravlja svoje delo.

Zapomnite si, da so tam, da vam pomagajo, ne da vas ovirajo,” je še dodal. “Včasih je lažje, če le sklonimo glavo in opravimo svoje delo. To ne pomeni, da vas ignoriramo ali da smo nesramni, tako le hitreje opravimo svoje delo in poskrbimo, da vas zdravnik vidi.”

O avtorju

M. V.

New Report

Close