Vsi smo se navadili na legendarni karirasti vzorec, ki je desetletja po celem svetu predstavljal elitni statusni simbol, zato je bila ta sprememba kar presenečenje, ki ga nismo pričakovali.
Nov logo je delo grafičnega oblikovalca Petra Savilla, znanega po številnih znanih naslovnicah glasbenih albumov in aktualnega logotipa Calvin Klein.
https://www.instagram.com/p/Bl-L0SUnqIF/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_control
Zanimiv vzorec je zelo prečiščen ter preprost ter je sestavljen iz začetnic ustanovitelja hiše Thomasa Burberryja v oranžni, beli in beige barvi.
https://www.instagram.com/p/Bl-Od6WHM57/?taken-by=riccardotisci17
To je prva sprememba po več kot dvajsetih letih, odkar so iz imena Burberry’s umaknili črko s in s tem najavlja novo obdobje ter identiteto znamke, zato še z večjo nestrpnostjo čakamo tudi novo kolekcijo.
Foto: Burberry, Instagram