Burberry po 20. letih z novim logotipom

AnjaCajhen, 07. avgust 2018.

Medtem ko čakamo premierno kolekcijo hiše Burberry, ki jo bo na jesenskem tednu mode v Londonu predstavil njihov nov kreativni direktor Riccardo Tisci, nas je britanska znamka presenetila z novo podobo.

Vsi smo se navadili na legendarni karirasti vzorec, ki je desetletja po celem svetu predstavljal elitni statusni simbol, zato je bila ta sprememba kar presenečenje, ki ga nismo pričakovali.

Nov logo je delo grafičnega oblikovalca Petra Savilla,  znanega po številnih znanih naslovnicah glasbenih albumov in aktualnega logotipa Calvin Klein.

https://www.instagram.com/p/Bl-L0SUnqIF/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_control

Zanimiv vzorec je zelo prečiščen ter preprost ter je sestavljen iz začetnic ustanovitelja hiše Thomasa Burberryja v oranžni, beli in beige barvi.

https://www.instagram.com/p/Bl-Od6WHM57/?taken-by=riccardotisci17

To je prva sprememba po več kot dvajsetih letih, odkar so iz imena Burberry’s umaknili črko s in s tem najavlja novo obdobje ter identiteto znamke, zato še z večjo nestrpnostjo čakamo tudi novo kolekcijo.

 

Foto: Burberry, Instagram

O avtorju

AnjaCajhen

New Report

Close