Christian Louboutin: Kako je nastal najbolj znani čevelj z rdečim podplatom?

09. april 2020

Christian Louboutin: Kako je nastal najbolj znani čevelj z rdečim podplatom?

09. april 2020

Vsa kultna dela za seboj skrivajo neverjetno zgodbo in prav taka stoji tudi za najbolj znanimi podplati na svetu.

Vsa kultna dela za seboj skrivajo neko skrivnost ali neverjetno zgodbo in prav taka stoji tudi za najbolj znanimi podplati na svetu. Sinonim za louboutinke je prepoznaven rdeč podplat na klasičnih ženskih salonarjih. Brilijantna ideja, ki se je oblikovalcu utrnila naključno, je danes zaščitni znak njegovih čevljev, za katere je potrebno odšteti vrtoglave zneske.

Kako se je vse skupaj začelo?

Kot velja za vse ljudi, ki so danes priznana imena v svojem poslu, je potrebno veliko truda, trdega dela, poguma in tudi nekaj sreče. Vse, kar je slavni oblikovalec danes, se lahko zahvali le sebi, lastnemu trudu, vztrajnosti in talentu.

Že kot otrok, je na vprašanje, kaj želi postati, odgovarjal, da bo oblikoval in in izdeloval prave čevlje, pri tem pa ni pomislil, da tak poklic resnično obstaja.

Ko je za darilo prejel knjigo o življenju in delu znamenitega francoskega oblikovalca čevljev, Rogera Vivere, ki je bil takrat med najbolj priznanimi na svetu, se je njegovo življenje popolnoma spremenilo in njegovi življenjski načrti so postali veliko bolj jasni.

“Takrat sem se odločil, da bo oblikovanje čevljev moje delo. Vse se je vrtelo samo okoli čevljev. Moda me ni nikoli zanimala. Filmi in muzikali da, moda pa ne. V svojih začetkih sem si želel, da izdelujem čevlje za plesalce in za muzikale.”

Že kot 12-letnik je s prijatelji začel obiskovati znameniti pariški Folies Bergere, kjer je pokazal svoje prve skice in bil sprejet na prakso. Njegove naloge so bile šivanje in lepljenje bleščic na obleke ter popravljanje plesalkinih make – upov.

Prav ta služba mu je omogočila, da je odkril največ skrivnosti, ki so mu kasneje prinesle svetovno slavo. Spoznal je, da plesalke telečjega mesa za kosilo ne naročajo zato, da bi ga pojedle, ampak da ga vstavijo v obuvala ter preprečijo nastanek žuljev med nastopi. Ugotovil je, da lahko sam videz čevlja lahko vpliva na celoten outfit, dobra struktura in oblika pa sta zelo pomembni za kakovosten in lep čevelj.

“Čevlji so za plesalke zelo pomembni, glede na dejstvo, da imajo na sebi zelo malo oblačil. Zato prav oni gradijo celoten videz in so najmočnejše orožje.”

Ob dopolnjenih 18. letih je bil Christian že v iskanju prave, resne službe. S pomočjo oglasov je iskal modne hiše, ki so iskale nove ljudi. Ko mu v Balmainu nihče ni odgovoril, je poklical v modno hišo Dior in zahteval, da govori z kreativnim direktorjem, na kar danes v smehu komentira: “Predstavljajte si, da bi nekaj takega zahtevali danes?!”

 

Razgovor, ki ga je imel v Diorju, ga je pripeljal do prvih večjih poslov v modnih hišah, kot sta Chanel in Yves Saint Laurent. Oktobra leta 1991 je skupaj z dvema prijateljema, odprl prvo trgovino, danes pa jih ima že 135 in to kar v 60 državah.

Čeprav so bili njegovi čevlji že znani pred pojavom rdečih podplatov, je prav Pigalle salonar najbolj zaslužen za njegov uspeh.

Nastali so, zahvaljujoč ideji, ki jo je dobil od svojih strank. Čeprav so ženske kupovale čevlje v različnih barvah, se jih je največ odločalo za črn klasičen model. Ugotovil je, da ženske v trgovino prihajajo z rdečo šminko in rdečim lakom za nohte. Kupil je rdeč lak za nohte in pobarval spodnji del salonark, ki so dobile popolnoma novo dimenzijo.

In, da … na svoje stranke je pustil velik vtis, kmalu pa so mu sledile ženske po celem svetu. Šele kasneje je Christian začel ponujati tudi linijo lakov za nohte in tako zgodbo vrnil na začetek.

 

“Rad se spominjam, kako se je vse skupaj začelo, saj poznate pregovor, da vrni cesarju, kar je cesarjevega. Zato sem uresničil svojo željo po liniji lakov za nohte. Lak na podplatih je bila moja začetniška ambicija, zdaj pa je to moj zaščitni znak, zato je povsem logično, da je del zgodbe, ki nosi moje ime.”

 

Foto: Pinterest

Style. Več novic

New Report

Close