752 eur račun pri simobilu?
Tukaj bolj izgleda da so pozabili dat vejico med 75 2 €.. Preveri kako je z tem!!!!
Lahko, da je datoteka z podatki za izpis položnic napačna. velica zamaknjena?
mal jih zdravju vprašaj
Si pogledala na njihovo stran?
Res vse do minutke piše pa v KB pretok podatkov
Stanje tekoče porabe pa izbereš samo podatkovne prenose pa izpiše.
pol pa stokate, kok ste ene kilažaste, pa da otroc visijo sam za računalniki in na telefonih (tud teh je zmer več zavaljenih), nedelske izlete opravlate do štacun in nazaj pa tko.
sicer je to vaš lajf, sam pol ne stokite, če veste kake posledice so – take in drgačne.
kt zmer pravm, dnarja je še vedno zadost, če si špogate take račune, zarad bedarij (moj pogled). plačujete internet, pa še prek mobilca brskate, tok brezplačnih stvari je, tud številke (ena je rekla, da je šla spored za kino gledat), ne vem kdo trajba o kaki recesiji pr nas.
mate pa eni tisto, bi šel na šmarno goro, če bi ona do mene pršla.
Mislim vedno je zanimivo brat kako se proti koncu avtorji že skor kregajo med seboj….
Račun se stinjam je definitvo previsok če pomislimo da dejansko za dodaten GB plačaš 500,00€ In pol naši politiki pravijo da nimamo neke visoke dodane vrednosti v Sloveniji…..
Pa tud se mi ne zdi smotrno neke neumnosti pisat v odgovoru k verjetno ne veste vsega kaj je blo….sam vem da ne bi.
Če pomisliš tudi ko prenašaš neko priponko na emailu prek telefona se Mb lepo nabirajo….sploh če ma telefon kot podjetnik in ma teh sporočil več…..
Več kot prevelika je razlika v ceni za prenose nad zakupljenimi podatki.
Pozdravljeni!
Joj, res je žalostno videti, kako ste nekateri nepotrpežljivi in kako lahko je nekoga obsoditi (da je sin nabil račun, da je mož gledal porniče, spet nekdo drug pravi, da si zaslužijo tak račun, kaj pa so moderni (v kolikor je uporabljati internet na mobilnem telefonu sploh še tako hudo moderno), zakaj bi pa nekdo gledal risanke preko telefona …). Gospa je samo prosila za (najverjetneje tudi) moralno pomoč ter za nasvete od ljudi, ki so imeli podobne izkušnje, nikakor pa ni prosila za plaz obsojanj in kaj vem kaj še vse, s čimer ste jo zasuli. Svet bi bil veliko lepši, če bi vsi poskušali razumeti in pomagati, pa če le z besedami, da se bo vse uredilo, ne pa da kar takoj kamenjamo! Oprostite, malo me je zaneslo, ampak ni čudno, da živimo v tako neprijaznem svetu, ko pa so odzivi ljudi ponavadi (žal) takšni, kot so ti vaši odzivi tukaj.
Gospe, ki je dobila ta visok račun – če ste res prepričani, da s porabo nikakor niste prišli do te vsote, jih pokličite in vztrajajte, da vam točno obrazložijo in seveda pisno pošljejo, kdaj točno in z uporabo katerih strani ste porabili toliko GB, saj se to danes da vse preveriti. Sicer nimam izkušenj s Simobil-om, imam pa izkušnje z Elektro Maribor, in sicer nas je spomladi letos poklical nekdo iz nekega podjetja za izvršbe, češ da imamo odprt dolg 1700 eur in če do naslednjega dne ne plačamo, nam bodo izklopili elektriko. Ker smo bili prepričani, da to ni mogoče, sem klicala na vse možne številke, kjer so mi po štirih urah klicanja, čakanja, vezanja iz ene linije na drugo, iz podjetja v podjetje, končno le povedali, da gre za računalniško napako … da o tem, da je moje ostarele in bolne starše skoraj kap, sploh ne govorim …
Malo sem se na dolgo razgovorila – kakor koli, če ste prepričani, da je številka na računu glede na vašo porabo previsoka, samozavestno vztrajajte pri svojem, predvsem pa se pred klicem podučite o zadevah (prenosi, cene, …), da ne bodo mogli pometati z vami in menim, da je uspeh zagotovljen!
Lep pozdrav, vse lepo in dobro vam želim pa čim več strpnosti vsem.
Kaj še niste pogruntali da Simobil nateguje svoje uporabnike oz. dobesedno vas, kolikor se le da. Ko boste to enkrat dojeli, boste odšli stran. Mene so tudi, pa čeprav neupravičneno. Edino kar mi je na koncu ostalo je to, da sem lahko šla v tožbo. Pa se mi ni dalo, ker tega vredni niso. Sem raje šla stran in sem na Tušmobilu dobila za pol cene 2x več pogovorov, sms-ov in mms-ov. Pa še boljši in hitrejši prenos podatkov imajo! Ne vem zakaj folk zgublja potrpljenje na tem Simobilu, res ne vem!
Ce uporabljate telefon ali tablico, ki uporablja Andorid sistem, si lahko nalozite kak program, ki steje podatkovno porabo in tudi nastavite opozorila npr.: 3G Watchdog . Ker lahko tudi tak program malo laze, na zacetku preverjajte tudi resnicno porabo preko mojsimobil-a. Pri meni se dejanska poraba prakticno ne razlikuje in sem zelo zadovoljen.
3G Watchdog na marketu – zastonj.
Obstaja pa tudi PRO verzija, ki kosta kaksno kavico, vendar zelo dobro deluje.
lp
Moj nasvet tukaj je zelo enostaven. Spokaj se čimprej stran s Simobila. Če še nisi ugotovila nategujejo na vseh frontah kolikor se le da, to bila lahko že sama ugotovila. Jaz odkar sem odšla k Tušmobilu so se mi mesečne položnice znižala za polovico. Pogovarjam in srfam po netu pa lahko za to ceno 2x več!
Pametni telefoni so Pametne uporabnike
Drugi pa naj plačujejo za svojo nevednost.
Mogoče si je včasihi treba vzet 5min časa in stvari mal raziskat.
Namig: Stric Google pozna velik odgovorov na vaša vprašanja 😉
Drugače panikjer v tej temi nisem zasledil podatkov, ki nebi bili javno dostopni oz. napisani v pogodbi.
Mobilni internet uporablajm pri simobilu že kar nekaj let in še nikoli nisem imel problemov z njimi.
Lahko se seveda tudi zgodi, do so naredili napako, ampak v tem primeru se da zadevo brez problema rešit v vašo korist, ker se, kot je bilo že napisano, beleži točen čas za vsak Bit podatkov, ki ga prenesete.
Mobitel je za klicanje.Jaz še sporočil ne pišem,če pa že pa izjemoma.Drugo me ne zanima!
Jaz uporabljam računalnik za vse živo: internet, online chat, IP telefonijo, filme ….
Telefona sploh ne rabim.
Zdaj ta pametni pa uporabljajo telefon namesto računalnika, da so “mobilni” in najbrž gledajo risanke tudi ko serjejo… To pa stane!
Pri tušmobilu pa za 20e neomejen internet!!
Teh težav ne bi tvoj mož imel če bi bil na Tušmobilu. Najboljša sta paketa Free 20 ali pa paket Free 40, neomejen internet, neomejeni SMS-i in MMS-s in tudi klici v primerjavi z ostalimi operaterji dosti bolj ugodni. Jaz še sedaj ne razumem, da nekateri niste pogruntali da je Simobil en velik nateg?
Žalostno, kakšni idioti so/ste ljudje, res.
Tako Si.mobil kot mobitel (Tušmobila in debitela ne poznam, pa tudi tako sta popolnoma nekonkurenčna) zaračunavata prekoračitev podatkov, en dražje, drugi ceneje. Dejstvo je, da na svetu ni več NIČ zastonj, razen stvari, za katere je izrecno rečeno ali napisano. Če zakupiš 5 GB, zakupiš 5 GB. Tvoja DOLŽNOST kot kupec je, da se pozanimaš, kaj predstavlja prekoračitev tega. Če zadevo preslikamo v drugo perspektivo – z pogodbo se zavežete k porabi 5 GB, in vsak KB je kršitev te pogodbe. Cena tega posameznega KB pa je ekvivalent pogodbeni kazni. In tukaj ste tisti, ki se čudite kot puran glisti računom, ki imajo trimestno vrednost, nažalost nekompetentni. Ker za gledanje risank v avtu se kupi prenosni predvajalnik DVDjev, za brskanje po netu na kavi pa se priključiš na WiFi, če ga ni, pa se za zbiranje informacij o vsakdanjem življenju poslužiš dobrih starih tiskanih medijev.
Nekateri res mislijo, kako so naredili dober biznis, ker so telefon, vreden 600 eur, kupili za 200 eur + 24 mesečnih naročnin.
Tole na koncu s telefonom se nanaša na isto skupino ljudi, ki mislijo, da lahko pri zakupu 5 GB prenosa porabijo 10 GB in plačajo isto. Sem mislila napisat, pa sem prehitro oddala.
Pametni telefon ima nešteto funkcij,med drugim tudi omejite prenosa……….itd Toda eni ga imajo bolj za druge oči,v menije se jim pa ne da poglobiti.
Je sploh kdo prebral tisti del, ko je avtorica napisala, da preprosto ni možno, da je nastala taka poraba, ker niso bili toliko časa na internetu?
In tisti del, ko je še dodatno obrazložila, da ni bilo nobenega synca, updateov, itd… ?
Eh, MON…
NAUČITE SE PREVZETI ODGOVORNOST ZA LASTNA DEJANJA!
Niste več otroci in živite v svetu, kjer je priporočljivo bit tehnološko pismen. Kdor in če ne razume delovanja in osnovnih principov prenosa podatkov, naj se temu izogiba.
Je kdo od vas že slišal za brezžično povezljivost mobitelov? Ko ste doma, se priklopite prek wirelesa čez ponudnika internetnih storitev – to je “zastonj”.
Vsaka šola nekaj stane, govoričenje v stilu “nismo bli tok časa na netu” in “ni nč updadal (PS oseba niti ne ve kaj to pomeni)” ipd. pa prodajajte svoji frizerki.
Kot bi sedel pred TVjem in jedel kokice… še predno se zaveš, je posoda prazno – KAKO, saj sem samo dvakrat dal v usta!?!
Japajade, same se niso pojedle
Noro se mi zdi, ta operater ne opozori uporabnika pri prekoračenju prenosa podatkov (odvistno kaj imaš v paketu). Če pa nimaš paketa prenosa podatko, bi bilo OBVEZNO, da pri neki visoki cifri saj 100 € dobiš opozorilni SMS (da pač imaš visok prenos in če želiš nadaljevati potrdi), saj žal dosti pametnih telefonov kar v naprej nekaj posodablja – prenaša.
Simobil fuj, ker nikoli ni 1.4 Gb vredno 700 €, to je 100% nateg.
25.10.2011 sem od simobila dobila sms, da moja trenutna poraba znaša 687€ in naj nujno pokličem simobil. To sem tudi naredila in po kratkem pogovoru s študentko v njihovem klicnem centru ( ki mimogrede ni imela pojma koliko je 1gb prenos podatkov, koliko je 1mb in tako naprej) ugotovim, da sem v enem dnevu oziroma v parih urah porabila 1,7gb prenosa, kar je naneslo okoli 700€ položnice. Ko sem punco vprašala, če mi lahko obrazloži kako lahko toliko prenosa narediš preko facebook-a, ali preko gmail-a, ali pa preko youtube-a, je bila tiho. Torej ni imela pojma!! S fantom sva potem malo preračunavala in izračunala, da je to približno 400 povprečnih 3minutnih posnetkov na youtube-u. Nekaj tukaj zagotovo ni v redu. Pritožbo sem že oddala in čakam na odgovor.
Poleg tega zadnje čase o simobilu slišim vedno več stvari kako dobesedno nategujejo ljudi. Moj brat je imel do njih nekaj neporavnanih obveznosti in vsi zagotovo vemo, da dokler ne poravnaš vseh obveznosti, ti ne dajo nove pogodbe. Ko je vse obveznosti v celoti poravnal, je na novo (na žalost)sklenil naročnino. Po slabih dveh mesecih pa rubežnik na vratih in zahteva točno tisti znesek, ki je bil že poravnan.
Za vse tiste, ki so pametni glede uporabe telefona: eni ga imate za klicanje pa sms-anje, eni pa ga imamo še za surfanje po internetu, to je pač naša odločitev, tako da brezvezne komentarje obdržite zase 🙂 pa tista o porničih, katastrofa, brigajte se za svoje partnerje…
Jaz pa ne vidim razloga, da bi bil operater dolžan kakorkoli obveščat uporabnike za njihovo mobilno dejavnost. Konec koncev so ravno prekoračitve tiste, ki jim služijo denar. Kaj mislite, da si miljonske dobičke delajo z naročninami?
Kakorkoli, mogoče je v enem dnevu 1,4 GB ogromno, treba se je pa tudi zavedat, da pametni telefoni spletne strani prikazujejo v polni velikosti, in kake spletne strani, ki imajo zahtevno grafično podobo, požrejo tudi po nekaj MB naenkrat samo za to, da se odprejo. 🙂
Kar se pa tiče cene…700 EUR za 1,7 GB….sej v lokalu plačaš kratko kavo 1,40 EUR, za katero se porabi maks.8 g kave. Če kilogramski paket kvalitetne kave stane okoli 20 EUR, iz njega narediš 125 kav, vsaka stane lokal cca 0,20 centov….zasluži pa 175 EUR. Tako pač v realnem svetu je, če nekaj maš, kar drugi rabijo, si lahko privoščiš nabijanje cen.
Sam sem dobil sporočilo ob porabi 375€. Sploh ne morem verjet kako nategujejo ljudi. Zakaj ne pošljejo recimo sporočilo ob porabi 50€.
To je čisti nateg, na žalost pa so zavarovani s svojimi pravili tako, da jim nič ne moreš. IZKORIŠČAJO neznanje ljudi, da te lahko molzejo. Razumeš?
Niso prijazni do uporabnikov, ampak poiskušajo izkoriščati tvoje neznanje, za čimveč denarja.
pozdravljeni.samo na kratko povem moj primer so mi v 6 dneh nabili 122eur interrneta in sem jih klicala pa mi sam operater pove da imajo tezave z stevci.kako ve pol mojo dejansko porbo.pac probajo istocasno pa ti pinudijo paket z se vec dokupljenimi mb.sem jim dopis poslala pa se ni odgovora.placala ne bom ker vem da nisem porabla tolko.sem v teh 6dneh bila vsega skupaj urcoo al pa se majn na facebooku.
Ja, tokrat sem – prvic v 8 letih, kar sem na Simobilu, dobil racun 890 eur (doslej maksimalno 150). Mislim, da nekaj konkretno ne stima pri njih, ker je to prvi mesec, ko so ljudje mnozicno dobili zelo visoke racune za uporabo interneta, oziroma prenosa podatkov. Tudi cenik je napisan precej nepregledno, oziroma uporabniku nerazumljivo, saj je treba orang iskat, ce hoces najti ceno prenosa podatkov 0.0005 eur, medtem ko 0,00007 eur skace povsod ven. Namerno zavajanje? Vmes imeli tudi tezave s stevci, ravno v tem obracunskem obdobju. Na-kljuc-je?
Zanimivo je tudi to, da sem ravno tako imel prevec porabe za 1,4 giga kot nekdo v postu nad mano…
In kako to, da so nekoga na postu obvestili, da ima zelo visoko porabo in ce je kaj narobe, enih pa ne? Kak sistem je to? Recimo na Tusmobilu te avtomaticno obvestijo, ce pride to tega. Meni pa po temu, ko sem omenil Simobilovemu operaterju, da kako visok racun sem dobil, omeni, da lahko placam 6 eur na mesec, da bom “zasciten”. Zakaj mi tega niso omenili pri sklepanju pogodbe, ko sem “najel” 3 giga na mesec. Mislim, da ima celoten sistem kar nekaj lukenj, ne glede na to, kaj pravijo njihovi pravniki ali piarovci, naposled pa tudi Varuhi potrosnikov. Luknje.
Forum je zaprt za komentiranje.