752 eur račun pri simobilu?
Zdravo,
tudi sam sem danes dobil sms od Simobila. Prejšnje mesece sem vedno dobival minimalne račune, danes sem pa dobil obvestilo, da moja trenutna poraba znaša 150 e. Zanima me ali se boste pritožili in kaj boste vse navedli v pritožbi? Mogoče imajo pa res probleme s števci … Hvala info in lep pozdrav.
Kot sem ze zgoraj napisala sem imela v mesecu oktobru racun za simobil v visini 740€. Postopek je tak, da se najprej pritozis preko simobila (ampak sele takrat, ko ze imas poloznico). Seveda so mi rekli, da dejansko sem toliko porabila, da pa mi v zelji po dobrem nadaljnem sodelovanju znizajo racun za 20%, kar je naneslo na priblizno 600€. Potem sem se pa se pritozila preko apeka (http://www.apek.si/). Odgovor z njihove strani je bil pa tak: stranka dejansko je toliko porabila, ampak ker je redna plačnica, ji racun znizamo na priblizno 50€, kot znasa moja mesecna narocnina. Obenem pa so mi ponudili se nek paket za dodatnih 6€, ki naj bi nas zascitil tako, da se hitrost zmanjsa ko presezemo zakupljen prenos podatkov. Torej so spet pridobili dodatnih 6€ na vsakega naročnika. Poponooma ocitno je da nategujejo, oziroma probavajo, kdor bo plačal pač bo. Tudi jaz sem slisala, da so imeli neke tezave s stevci, ampak sami tega itak nikoli ne bojo priznali. V zadnjih dveh mesecih sem takih primerov kot je moj slisala ogromno. Upam, da sem bila v pomoč in da bodo tudi vam znizali poloznico kot so jo meni. Lep pozdrav
Zdravo!
Jaz sem pri simobilu že več kot eno leto in nikoli nisem imela problemov s prenosom podatkov, saj imam doma wireless internet, tako da vse stvari in prenose opravljam preko te opcije. Kar se tiče mobilnega interneta, grem vsake toliko časa za MANJ kot minutko na fb ali preverjat stran študentskega servisa (skupaj v celem mesecu ne nanese več kot pol ure interneta). V malo več kot enem letu nisem imela nikoli problemov. Danes pa pride račun…111€. Od tega za 78€ samo prenosa podatkov prek mobilnega interneta! Glede na to da sem študentka, ki si mora mesečno plačevati še šolnino, je to zelo veliko. Sploh če štejem, da 100% ni možno, da bi porabila tako veliko! V vsem času odkar sem pri simobilu sem bila velikokrat več časa na mobilnem internetu kot pa v zadnjem mesecu in nikoli nisem prišla niti do 80Mb prenosa podatkov, sedaj pa so mi izračunali skoraj 300Mb. Za vse, ki se želite oglasiti z raznimi komentarji v smislu: ja si že kaj takga vlekla dol – naj še 1x poudarim, da sem velikokrat porabila več časa na mobilnem internetu, pa je bil račun normalen in da VSE prenašam preko wirelessa.
Seveda sem klicala na simobil in se pritožila. Sedaj čakam na odgovor. Svetovalka pa mi je naročila, da naj počakam do 10.2., če pa takrat ne bo odgovora pa naj pač plačam, ker bom drugače dobila še opomin.
‘simobil nateg’ –> zanima me, kakšno pritožbo si napisala na apek? če bi lahko malo bolj podrobno to opredelila (lahko ti tudi posredujem svoj mail), da vem kaj storiti v primeru, da dobim od simobila negativni odgovor.
Sama poznam še kar nekaj takšnih primerov, ko so bili računi vedno normalni, potem pa je kar na 1x prenos z mobilnega interneta grozno narastel. Prav tako so vsi morali plačati polno ceno, najboljša rešitev pa je bila plačilo v dveh obrokih.
LP
Žal, ne gre za nateg… ampak za dobro šolo uporabnikom, ki so prejeli enormne fakture. Problem vidim v tem (poznam kar nekaj takih – odraslih – uporabnikov pametnih mobijev), da redkokdo obvlada nove možnosti, ki jih prinaša uporaba interneta prek mobilnih telefonov. Novi operacijski sistemi na pametnih telefonih imajo, kot lahko sami vidite, množico novih opcij in nastavitev. In tako se pač zgodi, da je ‘števec’ teče, kot bi tekla voda cel mesec, če bi recimo na vikendu pozabili do konca zapreti pipo. Prav enako je mobilno telefonijo – operater beleži promet in ga seveda tudi povsem zakonito obračuna, saj mora pokriti stroške prenosa.
Marsikdo kdo zajavka (po prejetem računu), saj še sam ne ve, katere spletne aplikacije (bolj ali manj samodejno in v ozadju) so mu pokurile toliko prometa.
Da se ne tule našel še kakšen pametnjakovič, ki si bo nastavil SIOL ali T-2 TV na svoj ‘pametni mobič’ – in pri tem ne bo imel v pogodbi neomejenega internetnega prometa – ta bo šele colal – in prav noben Čeferin ali Matoz mu ne bosta znala pomagati. That’s all. Pahorči bi rekel na vse to: “So what!” – že, ampak on uporablja službeni mobi. LOL
No, vsekakor previdnost je tudi na tem področju mati modrosti. Vsaka šola nekaj stane, strinjam pa se s prizadetimi, da je bila opisana predraga. Malo manj ‘prčkanja’ po mobiju, pa bodo računi spet v normalnih okvirih.
rexona fish: napisi mi mail pa ti bom z veseljem napisala kaj tocno sem naredila. 😉
Gargi… moram rect, da si res strokovnjak na tem podrocju… katastrofa :S najlazje je pametovat in nimat pojma 😀 mobilni internet uporabljam ze vec kot dve leti in tocno vem koliko se za kaj porabi, ker sem imela vedno omejeno količino prenosa podatkov in je nikoli nisem prekoracila… pogodbo z mobilnim internetom sem prekinila, ko sem kupila iphona, saj mi le ta omogoca personal hotspot, če sploh ves kaj to je :DDD
aplikacije v ozadju?!?!?!? ne bos verjel nekateri jih znamo celo zapirati 😀 posodabljajo pa se le takrat ko JAZ KLKINEM update 😀 torej koristim prenos podatkov le takrat, ko JAZ to zelim in se ne koristi kar samo od sebe nekje v ozadju… Zanimivo, da so me isto zeleli prepricati tudi na simobilu, ko pa sem jim vse to obrazlozila, pa se rekli le njihov VEČNI odgovor: “razumem”, kot da ne bi govorila slovensko.
“operater beleži promet in ga seveda tudi povsem zakonito obračuna, saj mora pokriti stroške prenosa” a pa ti ves kaksne stroske ima simobil ali katerikoli drug operater s prenosom podatkov?? malo se pozanimaj in potem pametuj!!
dejstvo je, da je meni vec telefonskih operaterjev(ko sem vprasala, zakaj mi nobena opcija prikazovanja trenutna porabe ne kaze enako, torej ni realna) na simobilu reklo, da ko bodo odpravili tezave, da mi bojo sporocili. Torej so le imeli tezave kajne??
Lep pozdrav in se enkrat upam, da vsi tisti, ki ste dobili velik racun, da vam ga stornirajo 🙂
Strokovnjak gor ali dol. Manj tapkajte po mobijih, FB in Twiterju – pa več delajte, pa bo račun občutno nižji. Kaj potem sprašuješ in moriš folk s svojimi problemi, ki se drugih ne tičejo. Če se počutiš ogoljufano, se pritoži na inšpekcijo. Še vedno trdim, da se marsikaj skriva ravno v neznanju uporabnikov mobilne telefonije in interneta. Niso vsi rojeni za vse. That’s All Folk!
simobil nateg – namesto, da se usajaš, pametuješ in soliš pamet gargiju raje napiši kaj točno si naredila. Sicer se sam v celoti strinjam z gargijem.
Tisti, ki dobite po vašem mnenju previsok račun, pa ga pisno reklamirajte in zahtevajte razčlenjeni račun kjer so prikazani vsi podatki o vsaki podatkovni povezavi. Potem se odločite kako naprej. Bi pa po moje, sposoben odvetnik, ob ustrezni strokovni pomoči, v postopku na sodišču lahko vzbudil dvom v brezhibnost postopkov obračunavanja pri telekomunikacijskih operaterjih.
gargi, ta forum se je odprl zato, da si pomagamo, če maš pa ti preveč časa in bereš stvari, ki te ne brigajo pa je tvoj problem. če bi dejansko toliko porabili nam simobil ZAGOTOVO ne bi storniral računa.tok dobri pa spet niso 😀
sistemc, če se pa v celoti strinjaš z gargijem, si pa najbrz toliko porabil, in se nimas kaj pritozevat kajne?? ce kopiram gargija: “Manj tapkajte po mobijih, FB in Twiterju – pa več delajte, pa bo račun občutno nižji.” torej to je potem tudi moj nasvet. pa lepo pozdravljen ;)))
aja pa še nekaj, tisto o razčlenjenem računu, jaz ga dobivam in gor je le podatek kdaj se je seja prenosa podatkov začela(in ne tudi kdaj se je končala) in pa količina prenosa, kar pa je po mojem mnenju daleč od vsega 😀 sicer pa operater po zakonu ne sme beležiti na katere internetne strani se naročnik povezuje 😉
TUŠMOBIL največji oderuhi
jaz sem tudi dobila 2 x 400 EUR računa pri Simobilu… ker se je moj pametni telefon sam posodbaljal… katastrofa… potem sem pa fizično preklicala vse prenose… aja, pa pritožba ni bila sprejet a- ker oni baje nimajo pojma kaj si ti downloadal…
sedaj sem pri tušmobilu – za internet pa uporabljam doma in v službi WIFI… in to je to…
Kdo ti pa kriv če neznaš uporabljat pametnega telefona…
No o Tušmobilu pa res ne bi. Jaz živim na robu Ljubljane pa mi Simobil normalno dela. Ko sem pa bil na Tušmobilu sem moral na pol viseti čez okno v kuhinji, ker drugače ni bilo signala.
Mateč ja potem pa si moral imeti res smolo – pri nas so vsi na Tušmobilu pa je zmeraj signal. Kar se tiče Simobila pa so tud v krogu mojih znancev že bili primeri nenormalnih računov, tako da me tole niti malo ne preseneča.
čeprav se tale tema že zaključuje bi vseeno rad povedal kaki oderuhi so pri Simobilu s temi njihovimi “težave s števci” dobil sem 200 evrov računa z danes na jutri, v petek sem poslal sms za porabo sem imel 2 evra prekoračitve prenosa podatkov super v soboto pa 212 evrov. IZ DANES NA JUTRI ! če človek ni pozoren ga nategnejo tako da ni res. največja fora je bila v tem da sem doma ves čas priklopljen na Wi-Fi in da je nemogoče da sem ponoči porabil toliko interneta. Takoj se ukrepal in čim hitreje šel na simobil kjer so ugotovili da so mi njihove težave s števci čez noč povečale račun za 100-krat. Res obup tale Simobil…
4.5 sem zakupil 15gb podatkov na simobilu. Ker s punco trenutno nimava neta, sem pač uzel to varjanto. Gospa na drugi strani je rekla, da je stvar vključena in sem se veselo lotil DL enga 2.5 gb velkega filma. V podnelk za hec kličem za porabo in mi reče cca 950€.
Hitr kličem na njihov center, kjer mi neka ženska pove, da se ta storitev vključi šele naslednji dan, česar mi pa tista prva seveda ni povedala.
Zdaj sm se pritožil in čakam odgovor, me zanima kako bomo to rešil.
Še ena težava je v tem, da mi na računu kaže, da je prenos podatkov nastal 26.4, čeprav je iz števca na telefonu lepo razvidno, da je poraba nastala 4.5, pred tem cel mesec cca 100Mb.
Kdo ve, je števec na tel. kakšen dokaz al jih boli za to?
LP
Jaz sem imel podoben problem enkrat, ampak je blo saj 10x manj. Če ima še kdo tak problem naj pošlje ugovor in upa na najboljše, zgubit itak ne moreš nič.
Fora pri simobilu (saj v letu 2013) je, da vlečejo sejo prenosa, zaradi “boljše uporabniške izkušnje”. To pomeni, da se prenos podatkov ne obračuna takoj, ampak šele ko izklopite mobilni internet ali telefon. Takrat vam obračuna celotno sejo prenosa, kar lahko nanese ogromne količine prenosa, hkrati pa je s strani navadnega uporabnika nemogoče dokazati, da je bil obračun napačen.
Pa še malo offtopic: bral sem prvih ~30 komentarjev, potem sem pa nehal, ker ste eni/ene preveč, grdo povedano, glupi. Tema se je začela z vprašanjem če ima kdo takšno izkušnjo in kaj lahko stori. Jaz v besedilu avtorice nisem zasledil prošnje po vašem konzervativnem mnenju in lekciji kako naj neka druga oseba uporablja svoj telefon. “Če nimaš kaj lepega za povedati, bodi raje tiho!”, so nam govorile že mame, ampak očitno 3/4 ljudi misli, da to ne velja na internetu. Malo razmislte kaj pišete, ker tudi z “anonimnostjo” izpadete kreteni.
Ma ti si en kreten… in z glupo izjavo da se seja sama ne prekine in da pride do zamude pri obračunu…ti morem povedat kar si napisal v prvem ostavku glede prenos podatkov in seje da to ne drži sploh..preverjeno..
Jst sem si dal dol Si.info aplikacijo na telefon in vsake toliko pogledam in mi lepo izpiše koliko sem porabil. Me pa zanima recimo če sem že proti koncu z zakupom interneta, kako lahko dodatno recimo dobim oz. zakupim še 1gb, kdo ve ?
Jaz imam nov telefon pri mobitelu naročnino je vzela moja mama jaz pa le telefon. gledam prenos podatkov in piše da sem porabil 13.13MB sem zelo prestrašen in nevem kaj zdaj sem le bilna yt fb in na play shopu prosim pomoč
ne vem zakaj svojo krivdo valite na operaterje? operaterji pač niso krivi, če pride tolikšen znesek računa, če sami ene afne guncate s telefoni, pa poklikate vse mogoče brez da bi se prej o čem pozanimali. Pa opažam, da ogromno folka še vedno živi v zmoti in je mišljenja, da je prenos podatkov odvisen od tega koliko časa (v minutah in urah) imajo aktivno povezavo, kar je naravnost smešno.
eh dejte no, kaj pa je danes 1 GB. cene so prenapete, to da si enih par filmov pogledaš na youtube ni nič takšnega da bi moral takšne cene plačevat. najboljš je da zamenjate operaterja in paket, da ima vsaj 1,5 do 2 Gb vključeno. to so naročnine do 22 eur / mesec, a tam pa operaterji nimajo izgube s stroški in prenosi? To samo kaže kako so cene prenapete. Lahko bi vas tudi opozorili s sporočilom, če gre preko normalne meje porabe prenosa. Jaz bi v vašem primeru takoj zamenjal ponudnika, naj si prenos nekam vtaknejo. to so navadne nategonje. Z vami so v enem mesecu več zaslužili kot bi celo življenje če bi bili pri njih na telefonu.
Ja, to je normalno. kako pa mislite, da bi sicer financirali svoje poslovanje?
Reklame na TV, Jumbo … to stane …
Tut mene so pri Simobilu 2x nategnil,zdej sem pri Tušu,zaenkrat je ok,sam sem se pa ene stvari naučil,pa zdej sprašujem in težim za razlago drobnega tiska.Šola je bila draga.
Forum je zaprt za komentiranje.