A imajo otroci na vaši šoli sploh računalništvo?
A imajo otroci na vaši šoli sploh računalništvo?
Ker kot jaz vem, je v zadnjih letih računalništvo postalo le eden od izbirnih predmetov ali po novem celo RAP vsebina. Te predmete pa šola lahko ponudi ali pa tudi ne. Po mojem je to glavni razlog za upad digitalne pismenosti in računalniškega znanja, ki ga navajajo v tem članku:
Hecno je, da minister takoj navaja, da bodo preučili razloge in prenovili učni program, v resnici je pa problem, da v učnem programu večine šol računalništva sploh ni ,,,
Zina497, 12.11.2024 ob 11:50
A imajo otroci na vaši šoli sploh računalništvo?
Ker kot jaz vem, je v zadnjih letih računalništvo postalo le eden od izbirnih predmetov ali po novem celo RAP vsebina. Te predmete pa šola lahko ponudi ali pa tudi ne. Po mojem je to glavni razlog za upad digitalne pismenosti in računalniškega znanja, ki ga navajajo v tem članku:
Hecno je, da minister takoj navaja, da bodo preučili razloge in prenovili učni program, v resnici je pa problem, da v učnem programu večine šol računalništva sploh ni ,,,
Na naši šoli učitelja računalništva sploh ni!!!!! Kdo od računalničarjev bo pa delal za tako plačo?! Raje grejo programirat in zaslužijo dvakrat ali trikrat več. Pa še ponavadi jih hočejo zaposliti samo za 20 ur. Pol se pa čudijo, da ni učiteljev. Ja kako pa bodo, normalno, da jih ni!!!
Računalništvo so imeli, kjer so povedali dele računalnika potem pa so lahko igrali igrce, vrednosti od predmeta nobene. Digitalne vsebine in raba računalnika nasploh bi moral bit obvezen predmet celotno osnovno šolo – in to tako, da bi mulci imeli vsak svoj laptop in delali na njem uporabne stvari. Od uporabe socialnih omrežij, on-line plačevanja, umetne inteligence, rabe ofisu, itd, itd.
Ampak v slovenski greznici se šole bojijo mulcev s telefoni, naslednja polovica staršev se boji če otrok pogleda v zaslon ker bo umrl in potem so ljudje računalniško pismeni s časom Marije Terezije. Pač zaostali ljudje in zaostala država, drugje v osnovni šoli obravnavajo osnovne umetne inteligence, že vedo zakaj.
V splošnem pa o “šolstvu” slovenske greznice nima smisla zgubljat besed. Lepo so pokazal statistiko, koliko je več učiteljev napram nekaj let nazaj in koliko manj je otrok – in potem bluzijo da učiteljev ni. Učiteljev je vrh glave dost, sam tapametni so si gor pršl, da v “lidlu” za manj stresno delo dobijo več in predvsem se ne jebejo z neumnostmi grezničega šolskega sistema.
Kaj slovenski šolski sistem potrebuje?
– najprej odpustit 30% učiteljev, ki v šoli nimajo kaj iskat (pedofili, sadisti, nesposobneži, brezdelneži). Ukinitev nesmiselne birokracije učiteljev, učitelj se naj okvarja z mulci ne pa s papirologijo
– potem besedo nazaj sposobnemu učitelju (beri zgoraj zakaj se jih 30% odpusti). Ne pa odvetnike in podobne fore
– tudi osnovna šola naj bo privilegij – če si prilagojen jo obiskuješ, če nisi te vržejo iz šole. Velja od motenja pouka, do raznih spolnih izprijencev, nasilnežev in podobne otroške golazni
– korenita prenova šolskega programa brez neumnega balasta, ki ga imamo sedaj. Mulci se v 2 in 3 razredu učijo na 10 način seštet dve jebeni števili, na pamet učijo miljon stvari, a hkrati nihče v razredu ni sposoben napisat približno prav treh stavkov. Podobnih lapsusov je miljon. Enako naredit še na srednjih šolah
– še zadnja zadeva: plača učitelja je odvisna od rezultatov učencev na NPZjih in oceni učitelja s strani učenca
Stvari bi se dramatično spremenile, ampak pri bebavi slovenčki tako rabijo samo pouk foušije, izogibanja davkov, velikost avta v povezavi s kurcem, sociala…
Moji otroci imajo računalništvo. Učiteljica je odlična, uči jih tudi programiranja, imajo možnost udeležbe na tekmovanjih in podobno, tudi robotke iz legic so delali, vse sorte. Glede tega smo zelo zadovoljni in sploh nisem vedela, da na nekaterih šolah računalništva ni. Če je to res, je to nedopustljivo.
Kadar je tema o telefonih in računanikih ste vsi starši za to, da naj se jim vse to prepove do xy leta, ni čudno da ko pa pridejo do zaslona pa takoj navalijo na igrice, ker .. je treba izkoristit tisto uro ki jo imajo na voljo pred zaslonom za sprostitev, ne pa uporabno vrednost tega zaslona, te tehnologije.
Naš 19letnik uči informatiko učence in dijake v popoldanskih terminih in med počitnicami v digitalni šoli, ki je v veliki meri sofinancirana s strani države in je prisotnih veliko otrok, takih in drugačnih, tudi vaši bi lahko bili, če bi se starši kaj zanimali kaj vse se dogaja in kaj vse je namenjeno mladim.
V OŠ se sicer ni učil kaj dosti računalništva, v gimnaziji so imeli 1 leto exela in podobnih tem, tisti, ki so informatiko vzeli za maturitetni predmet pa so delali še kaj težjega, ampak naš je sam že v OŠ programiral in počel na računalniku vse živo. Povprečen otrok pa kar se računalnika tiče, težje pride dlje od igric. Gimnazijci za čas tistih bonov, ko so kupovali slušalke niso imeli pojma kje bi na telefonu poiskali svojo davčno številko, ki so jo potrebovali za nakup. Žalostno.
Ko sem pred leti pisala da bi učitelji morali biti ocenjevani s strani učencev, so me tukaj ljudje skor požrli, vidim pa, da danes nisem več osamljena s takim razmišljanjem.
Učitelji so v velikem delu krivi da gre naš šolski sistem navzdol. Samo jamranje in kazanje s prstom na druge, ki naj bi reševali njihove probleme. Da bi sami kaj premaknili, se jim pa ne lub. Guglajte profesorja Uroša Ocepka, učitelja računalništva. On je standard za učitelja/profesorja. Me zanima koliko je tistih iz njegove stroke, ki bi mu bili sposobni sledit. Pa je zadovoljen tako s plačo, kot s šolo v kateri dela, kot z dijaki, skratka njemu vse štima tam v Trbovljah! In izbran je bil med 50 najboljših profesorjev NA SVETU. Zakaj imajo ostali tako velike probleme?
Pa še, računačništvo kot predmet je brezveze, ker danes je za vse nas znanje računalništva prepredeno z vsem kar počnemo. Zato pustite otroke da sedijo za računalnikom in delajo pametne stvari. Za to se morte pa z njimi pogovarjat, da tako vi kot oni ugotovite, kaj so te pametne stvari v digitalni dobi.
hhhhhhh, 12.11.2024 ob 14:56
Ne znajo pisat, ne znajo brat, 36 : 4 ne znajo zracunati brez kalkulatorja, kmalu jih bo pol s PP, ampak vas skrbi racunalnistvo.
Po eni strani imš prav. A ta svet deluje preko računalnikov.
Je že ok, da znaš uporabljati zvem, si namestiti certifikat, da napišeš kaj v wordu in dodaš tabelo, kazalo, graf, sliko.
Tudi ni odveč, če vsaj malo veš o ribarjenju, o iskanju podatkov, ker to, kar ti splet pomoli na ekran na prvo zogo…ni vse ravno najboljši vir informacij.
Da o tem, da je dobro znati oblikovati preprosto spletno stran, se pred čim zašćititi, da o exellu sploh ne pišem in prav tako o pametni inteligenci.
Ja, seveda. Branje knjig in pisanje z roko.
Ampak, če težko pogledaš, do kdaj ti velja recept za zdravila in da moraš za vsako malenkost na banko ali na upravno enoto in nič ne znaš ali ne zmoreš od doma? Ali malo?
Mladina bi morala vse to obvladati v piko!
Potem prudejo v srednjo in se čudijo, da ne znajo tega in onega! Seveda ne! Ugili se nido, v srednji tudi ne in vsi nimajo staršev, ki bi vse to obvladali!
@hhhhhhh: ja normalno ne, če je snovi toliko, da se utapljajo v njej, preveč je povsem nepotrebnih informacij, drkanja na pamet, učenja neumnosti – stvari, ki so pa zares pomembne, so pa na stranskem tiru. Ti dam nekaj primerčkov pri nas tretji razred:
– komaj november je, spraševala je že 3 pesmice za naučit na pamet
– nagulit so se morali na pamet 40 različnih prometnih znakov, prednosti učenja, filozofska vprašanja v smislu zakaj se učimo, kakšno je naše mesto v družbi in podobne neumnosti. Da se razumemo: stop znak poznat absolutno ipd podobno,…
– a na drugi strani: otroci ne obvladajo pisanih črk niti pod rubriko razno. Pišejo tako počasi, da je za umret – v šoli otroci snov, ker ne znajo pisanih pišejo z veliki / malimi tiskanimi
– a na drugi strani: če pogledaš učbenik za matematiko, je za 3 razred predvidena poštevanka takoj za stoticami in parimi malenkostmi. Kaj delajo pri nas? Seštevajo in odštevajo do 100, trenutno so uspeli odštevat s prehodom. NOVEMBRA?!?!…
Poanta prvih treh razredov je, da so otroci pismeni: tekoče berejo, obvladajo osnovne aritmetične operacije in obvladajo pisanje. Pa mislite, da ga? Niti pod rubriko razno.
Ampak kot rečeno: važno je piflanje prometnih znakov na pamet, in podobne neumnosti.
@Anonimno 8107: samo dva: eden je šel letos iz osnovne v srednjo, drugi pa 3 razred.
Zvarek, 12.11.2024 ob 16:08
@hhhhhhh: ja normalno ne, če je snovi toliko, da se utapljajo v njej, preveč je povsem nepotrebnih informacij, drkanja na pamet, učenja neumnosti – stvari, ki so pa zares pomembne, so pa na stranskem tiru. Ti dam nekaj primerčkov pri nas tretji razred:
– komaj november je, spraševala je že 3 pesmice za naučit na pamet
– nagulit so se morali na pamet 40 različnih prometnih znakov, prednosti učenja, filozofska vprašanja v smislu zakaj se učimo, kakšno je naše mesto v družbi in podobne neumnosti. Da se razumemo: stop znak poznat absolutno ipd podobno,…
– a na drugi strani: otroci ne obvladajo pisanih črk niti pod rubriko razno. Pišejo tako počasi, da je za umret – v šoli otroci snov, ker ne znajo pisanih pišejo z veliki / malimi tiskanimi
– a na drugi strani: če pogledaš učbenik za matematiko, je za 3 razred predvidena poštevanka takoj za stoticami in parimi malenkostmi. Kaj delajo pri nas? Seštevajo in odštevajo do 100, trenutno so uspeli odštevat s prehodom. NOVEMBRA?!?!…
Poanta prvih treh razredov je, da so otroci pismeni: tekoče berejo, obvladajo osnovne aritmetične operacije in obvladajo pisanje. Pa mislite, da ga? Niti pod rubriko razno.
Ampak kot rečeno: važno je piflanje prometnih znakov na pamet, in podobne neumnosti.
Žal smo pri našemu najmlajšemu šele pri spisu v 1.letniku gimbazije ugotovili, da pusanih črk ne zna!
Me je skoraj kap. Ja, so se jih učili, a jih ni več uporabljal. Očitno tudi pri slovenščini ne.
V šoli mu je šlo odlično, crli bral je knjige in res nisem bila pozorna na pisane črke. Nihče ni opazil, da jih ni!
Spis v 1. letniku 1! In potem učenje, vaja, kot v prvi triadi oš. Noro.
Sedaj je v 2. letniku!
Brez pisanih, 12.11.2024 ob 17:15
Žal smo pri našemu najmlajšemu šele pri spisu v 1.letniku gimbazije ugotovili, da pusanih črk ne zna!
Me je skoraj kap. Ja, so se jih učili, a jih ni več uporabljal. Očitno tudi pri slovenščini ne.
V šoli mu je šlo odlično, crli bral je knjige in res nisem bila pozorna na pisane črke. Nihče ni opazil, da jih ni!
Spis v 1. letniku 1! In potem učenje, vaja, kot v prvi triadi oš. Noro.
Sedaj je v 2. letniku!
Oba moja sinova sta pisala male pisane celo OŠ in SŠ oz. gimnazijo. Nikoli ni noben nič komentiral. Zdaj sta že en iz faksa ven, drugi na polovici faksa. Kje je sploh problem.