Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek A se je NLB čist odfukal

A se je NLB čist odfukal

le ženskicaj, debilstvo ohrani zase,.. danes sem plačevala s kodo, nobenim SMSom. Imam pa dostop preko iOs opreacisjkega sistema, ne Android …. morda bo to razlog… Še kej?
[/quote]Ne sekiraj se, ponjo so že prišli možje v belem, saj je doživela živčni zlom zaradi 8 mestne kode.

le ženskicaj, debilstvo ohrani zase,.. danes sem plačevala s kodo, nobenim SMSom. Imam pa dostop preko iOs opreacisjkega sistema, ne Android …. morda bo to razlog… Še kej?
[/quote]

Zakaj se potem sploh oglašaš? Težave imamo tisti na compih, kar je bilo tudi že ene petkrat napisano. Jao nepismenost in zmožnost razumevanja.

Bom napisala počasi in razločno, da boš razumela. NLB ima tehnični problem in danes pošilja SMS za popolnoma vsako plačilo prek spletnega Klika, čeprav ne bi smela in to ni bilo predvideno. Zaradi tehnične težave, ne zato, ker bi imela kaj vklopljeno in izklopljeno. Zdaj je bilo to napisano že trikrat in debilom, ki še vedno ne štekajo, ne bom več odgovarjala.
[/quote]
plačal danes 3 (tri) položnice preko klika, pa je samo za eno prišla kontrolna koda
včasih sem iskal listek z dodatnim varnostnim geslom, pa še to tri ali štirikrat v petih letih

Zakaj se potem sploh oglašaš? Težave imamo tisti na compih, kar je bilo tudi že ene petkrat napisano. Jao nepismenost in zmožnost razumevanja.
[/quote]

o peesda, ne bit tko živčna, no.. Malo tolerance tudi na forumu ti ne bi škodilo.

Ja, dostopam pa tudi na Compu preko iOS – sem tudi danes. Cool down although…..

Tudi meni se je danes prvič zgodilo, da sem morala za vsa plačila, ki jih imam med “hitrimi”, tipkati kodo, ki sem jo dobila za vsako plačilo posebej. Pa ima certifikat, in vse lepo shranjeno. Ko sem želela še na možev račun, da bi ostalo plačala, pa KLIK sploh ni več delal. Tako da ja, nekaj se dogaja.

Vse banke morajo glede na direktivo EU uvesti večjo zaščito pri plačevanju.

NLB je zakon, vsaj kar se enostavnosti poslovanja tiče, Vse položnice slikam in plačam s pametnim telefonom preko KlikIn-a, pustite Klik in se poslužujte naprednješe aplikacije KlikIn-a


plačal danes 3 (tri) položnice preko klika, pa je samo za eno prišla kontrolna koda
včasih sem iskal listek z dodatnim varnostnim geslom, pa še to tri ali štirikrat v petih letih
[/quote]

Pogovor s tehnično službo se je snemal, so se opravičili za nevšečnosti in da delajo na tem, da odpravijo to napako. Še kakšna pametna s tvoje strani? Vmes je klik celo popolnoma mrknil. Na telefonu imam še vedno shranjena sporočila NLB, če rabiš dokaz. Greva na kavo, da ti jih pokažem?
In nauči se normalno komunicirat z ljudmi. Kako si sploh drzneš nekomu kar tako reči, da laže? Zakaj bi odprla tako temo, če ne bi bila res? Tehnična služba Klika še dela, pokliči in vprašaj, ali je bilo danes res kaj narobe z sms kodami. No, zberi skupaj svoja jajčka, če jih slučajno imaš še kaj, in pokliči! A se vedno tako pogovarjaš z ljudmi, če ti povedo nekaj, česar ti ne veš – da jim zabrusiš, da lažejo?

Firma ima poslovni racun na INtessa sanpaolo, osebni racun sem imela na nlb in se vedno tezje soocala s klikom, sploh ker sem ga primerjala z drugo banko ki ima to dosti bolje. Sedaj sem sla ven iz nlb, ravno zaradi nemogocega klika, spletna banka od Intessa sanpaolo je dosti bolj enostavna, azurna. Klik je out, zastarel, vse podatke ima nesinhronizirane, ti moras z misko premakniti pri sklicu v novo polje. Obupppp

Mislim da ni problem “NLB Klik”, temveč v sami aplikaciji, ki jo uporabljajo tudi druge banke (npr. ABANKA). Lahko, da se motim, a mislim, da je HALCOM tisti, ki je integriral tele nove zaščitne mehanizme. Se pa strinjam, da je stvar prestopila mejo dobrega okusa. Že kak mesec je stanje (moji bližnji so sicer vsi pri ABANKI) z mobilno banko porazno. Sistem odjavlja uporabnika, kar tako po random funkciji, kljub temu, da je prijava vezana na prstni odtis, je nedosegljiv kar tako, itd.

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

Večina naših bank je komedija, zakomplicirano s certifikati, kodami, smsi,…, v 3 krasne, pa še plačat moraš za to.
Ni čudno da npr. Revolut in N26 cvetita kot zmešana. Napredno, zelo enostavno, brezplačno.
Jaz slovensko banko uporabljam še samo da dobim plačo gor, potem pa vse prestavim na zgoraj omenjene račune, ki so balzam za uporabo


Imam tudi klikin na telefonu, ampak če dobim položnico na mail (ki ga odprem na računalniku), mi je bolj simpl plačilo preko klika. Itak dobim mesečno za plačat 3 položnice (vse ostalo imam na trajnikih), klikin imam bolj za sprotno kontrolo pa če slučajno kako izredno plačilo pride vmes.

Klinc, pri Abanki so začeli enako komplicirati. Včasih sem se enostavno prijavil na računalniku s certifikatom, danes pa mi morajo vsakič poslati geslo po SMS.

Poleg tega, od kar so nekaj tednov nazaj začeli prčkati in spreminjati, sem se moral iz nule že trikrat registrirati v mobilni banki.

Jasno vse pospremljeno z nekimi nebulozami o harmonizaciji s pravnim redom Evropske Unije in implementaciji novih predpisov o …..

Samo trikrat? Ti imaš še srečo. ABACOM aktivacijskih kod niso razposlali. Vsaj za enega uporabnika vem, da je ni prejel. Tako sploh ne more v mobilno aplikacijo, na srečo pa vsaj spletna zaenkrat še deluje “po starem”. In dokler deluje vsaj to, bo počakal, da minejo porodne težave in bo šele nato zaprosil za aktivacijsko kodo za mobilca. Kar pa se tiče ABAMOBI pa je situacija katastrofalna. Ponovna registracija je postala že kar standardni postopek prijave v sistem, da o tem, da po določitvi PIN-a sledi nešteto sporočil o tem, da sistem ni dosegljiv ali pa je odjemalec brez internetne povezave ne izgubljam besed. Govoriti o varnosti in uskladitvi z ne vem kakšnimi direktivami ob tako šalabajzerski implementaciji je naravnost absurdno.

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

New Report

Close