a so trgovine v btc pralnice denarja
Anonimno 1793, 06.05.2025 ob 20:45
kadar grem tja so vse prazne razen špara primarka new yorkerja pa še kere, ostalo prazno celi dan, prodajo nč ne. od kje jim denar za plače in obratovanje.
prodajalke so na minimalcih, rvc pri 1 kosu pa 70%. Ok? Že pri živilih je v povprečju 40% :(.
Včeraj sem se po dolgem času sprehodila po mestu.
Štirje od petih lokalov so bili zaprti. V edini veliki odprti restavraciji je sedel le en človek. Cene zelo ugodne, 3 gang meni je stal toliko, kot dva piva.
Trgovina, kjer se je vedno trlo bab, je bila popolnoma prazna. Druga s čevlji enako.
Po drugi strani pravijo banke, da ljudje še nikoli do sedaj niso imeli na računih toliko denarja.
Tudi sama sem se vprašala, kako vsi ti privatniki preživijo.
Nemci so res zelo šparovni a to zdaj spominja na nek drug čas, ki sem ga žal že doživela.
Rita437, 07.05.2025 ob 07:45
Trgovke so na minimalcu že zadnjih 100 let. Pač izobrazbi primerno, ker razmerja ned plačami pa morajo biti. Trgovka pa ni inženirka.
DA se ti d s takimi pritlehnimi komentarji ze navsezgodaj zjutraj.. najbolje, da damo trgovki sam pol minimalca da boste ostali zadovoljni
Anonimno 9074, 07.05.2025 ob 07:31
po mojem pa internetna prodaja dela na polno, zato so trgovine “v živo” prazne.
Pri nas v službi ženske večinoma kupujejo samo še preko spleta.
To kupujejo nek cheap shit ala shein ipd. Kroj je treba pomeriti, material otipati..razen če se gredo neekološko egoistično instant modo. Potem so tudi same v duši in umu cheap shit ženske.
Skrenili ste s teme. Vsak izdelek bi lahko imel rfid vgrajen, da bi se človek samo sprehodil skozi trgovino s košarico in bi na blagajni avtomatsko poračunalo. Trgovci bi samo (ponoči) skrbeli za založenost trgovine. Osebja ne bi bilo.
Ampak je že kak namen, da se to ne uvede. Eno so kraje, ker ta balkanska mentaliteta še stoletja ne bo šla iz vas; pa kako se kontrolira prodajo alkohola (spet teoretiki zarot pridejo na plano) itd.
Marsikatera trgovina s cotami je bolj neke vrste marketing in prepoznavanje blagovne znamke. Še zdaleč ne dela plusa, ampak saj plus dela prodaja prek interneta, prodaja partnerjem, športnim klubom in tako dalje. Tista trgovina je tam, da jo naše oči vidijo in naši možgani podzavestno vtisnejo v spomin. Večkrat vidiš, bolj je verjetno, da boš od njih kaj kupila.