A z avtom okoli voziti se je pa varno?
V avtu se pelješ sam in sam odločaš, kdo bo sopotnik.
Na javnem prevozu mora izvajalec omogočit, da se vozijo VSI.
Tudi idiotska babura, ki se je v petek peljala v mesto, kašljala z odprtimi usti in nato še pi*karila, ko ji je več potnikov reklo naj kašlja vsaj v rokav, če že nima maske in je tako arogantna, da se kljub temu vozi v avtobusu.
In potem smo zaradi nje iz avtobusa, na prvi možni postaji, izstopali zdravi (upam) potniki….
Samo vozit v avtu valda da je bolj varno, ampak tu je misljeno, da gres nekam namesto z busom pac z avto, ampak koncna postaja pa ni sterilan, ali kako? Tako, da se s tem kaj dosti ne bo naredilo, saj ce grem v trgovino z avtom ali busom, ista pašta, ravnotako lahko dobim oz širim virus. Keri bedasti ukrepi?! In kako bodo trgovci in medicinci, pa policisti pa uni tretji, ki nujno delajo, prisli na delo? Ali imajo vsi avte za v sluzbo ali celo po dvoje avtov v familiji?
Bedni ukrepi bedne vlade, ki itak samo kadrira. Obvescenost je pa slabsa kot prej, ko smo bili precej na rekocem, zdaj pa to vodi veliki strokovnjak janšari in koritniki.
.
Da bi virus prišel v notranjost vozila je izjemno nizka. Bi moral povoziti okuženega, ki bi potem kihnil direktno v masko vozila, potem bi pa ventilacija raznesla po kabini.
Tudi, če bi se uspel obržati v zraku (na nek čuden način), na zraku preživi le do 3 ure. Bolje mu gre na papirju in kartonu – 24h.. ter do 3 dni na plastiki in nerjavečem jeklu.
Zato je bencinska črpalka – ročka za točenje goriva veliko bolj nevarno mesto okužbe, kot notranjost vozila.
Iz istega razloga je tudi notranjost javnih prevoznih sredstev veliko bolj poptencialno nevarna.
https://www.wired.com/story/how-long-does-the-coronavirus-last-on-surfaces/
Kot zapisano višje: razkužitev rok in kritičnih površin, ki so bile v stiku s potencialno okuženimi površinami.. in potem tudi virus ne more v vozilo.