Abanka – banka prijaznih ljudi
Pozdravljeni!
Ker je današnja družba izredno negativno naravnana in poudarja le slabo, sem se odločila, da napišem nekaj dobrih besed. O banki.
Vedno, kadar imam problem, ki ga zakuham sama (ne shranim digitalnega potrdila, izgubim bančno kartico … ), se sprašujem, le kako me bodo nazijali zaposleni na Abanki. No, vedno znova me presenetijo – pozitivno.
Želim pohvaliti VSE zaposlene na Abanki, in sicer izpostavi Tržič. Ženske so dokazale, da lahko strokovno znanje združijo s korektnim, da ne rečem zelo prijaznim odnosom in da lahko vsako delo – še tako zoprno in neprijetno, pospremijo z nasmehom. Ob odhodu znajo zaželeti lep dan.
V upanju, da nas bo imelo v prihodnje čim več take in podobne izkušnje, lepo pozdravljem uslužbenke Abanke!
Ne vem zakaj bi te ljudje nahrulili če izgubiš svojo bančno kartico, svoje dig. potrdilo ki si ga plačal…
Ljudje so zato tam halo.
A zdaj je pa treba nekoga hvalit ki opravlja svoje delo za katerega je dobro plačan !
Ko bodo vsi uradniki doumeli da so njihove riti plačane z našim denarjem in da je njihova naloga da opravljajo delo tako kot je treba potem bo OK.
Ravno zaradi ljudi, kot ste vi, so take objave potrebne. Zakaj takoj opozarjamo na slabo, krivično? Koliko ljudi danes delo opravlja s srcem? Koliko zaposlenih uslužbencev ti nameni iskren nasmeh, pogled, pozdrav?
Če vidimo vse slabo, kar se nam dogaja, je prav, da opozorimo tudi na dobro.
Brez zamere!
Jaz sem samo hotel povedati da so ljudje delajo v bankah zaradi nas -strank in ne da so delavci v banki nekaj več in da smo lahko veseli da nas sploh spustijo v banko.
Bonton, urejen videz, nasmešek bi moral biti nekaj normalnega (za to so plačani). Takim ki tega nimajo bi dal takoj odpoved.
Uslubenca ki pa se posebej potrudi dodatno opozori poišče še kakšno drugo možnost ki nam je v korist – takega je treba pohvalit. Nagradit
Zdravo,
jaz pa moram povedati, da sem imela na Abanki povsem drugačno iskušnjo. Sem bila v ekspozituri v Ljubljani na Slovenski cesti, da bi si odprla študentski račun in HALO kera aroganca?!?! Najprej sem čakala 40 min, da sem prišla na vrsto, čeprav nikjer nobene stranke in ti bančniki v tej poslovalnici kar naprej se so nekaj med seboj grupirali in smejali nihče pa ni nič dalal. Nakar se me nek fant končno “usmili” in ko povem da bi odprla študentski račun me vpraša ZAKAJ ga pa rabim in še polno drugih vprašanj namesto da bi mi samo račun odprl?!?!
Sem se samo obrnila in odlšla na drugo banko (SKB) in so mi tam prav prijazno odprli račun in za ta račun sem lahko naročila kartico s sliko po svoji izbiri in še spletno banko in Visa kartico sem dobila zastonj!
Super da si imela srečo v Tržiču, ker tu v LJ so pa kar nekaj ti v Abanki.
Zudi jaz moram pohvaliti zaposlene na Abanki, in sicer v poslovalnici Sežana. Ker je bila prej “moja matična” poslovalnica v Ljubljani za Bežigradom, moram reči, da so sicer z nekaj izjemami tam prijazni, a tu v Sežani prijazni prav vsi in vesela sem, da lahko brez strahu in slabega občutka kadarkoli pridem k njim 🙂
Menjala sem banke za tiste, ki so bile bližje mojim trenutnim službam. Zelo nezadovoljna sem bila z NLB, Skb je bila v redu, prijazni vendar pa se nikoli niso potrudili. V Abanki sem pristala kar 3x v 30.letih službovanja vendar v različnih njihovih poslovalnicah. Moram jih pohvaliti, prav povsod so se maksimalno potrudili, da bi mi pomagali iz težav, čeprav sem skromno bitje , ki nimam nekega visokega dohodka.in od mene niso imeli kakšne večje koristi. Tudi prijazni so bili vedno. Popolnoma zaupam njihovim nasvetom, napotkom, ki so se vedno izkazali za najboljše.
Zaposleni imajo tudi vsak svoje skrbi, težave , dobre in slabe dneve, dobro in slabo počutje, kot mi, ki smo njihove stranke. Verjamem, da jim je včasih hudo naporno prenašati naše muhe in našo neprijaznost, saj nekateri mislijo, da imajo pravico znesti svojo jezo in nezadovoljstvo na nič krive uslužbence na drugi strani okenca, pulta…..Pa so kljub temu vedno prijazni in se trudijo in trudijo……Kapo dol Abančniki!