ADAC el.avtomobili dražja vožnja.
ADAC je končno naredil analizo , ki potrjuje da je na prevožen kilometer, večina el.avtomobili dražjih od disel avtomobilov.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/auto-kaufen-verkaufen/autokosten/elektroauto-kostenvergleich/
zdaj bo pocasi tudi najvecjim trpcem jasno da je t.i zelena agenda zgolj in samo politicna direktiva ki nima nic z ekologijo ampsk je edini smisel da se na t.i racun zelene zavesti izpuli denar drzavljanom in da se unici rusijo…in kot vedno smo imeli t.i troretiki zarot prav…in se tole…medtem ko se evropski debili ukvarjajo z koruptivno ukrajino in jo neomejeno financirajo z nasim denarjem in je high techdosezek evrope to da se zamadki ne dajo locit od steklenic kitajci projdktirajo prbo soncno elektrarno v vesolju….kitajci so prehiteli evropo v vseh aspektih in niso vpleteni v niti eno vojno…evropa pa…gnus gnusov
A to MON strokovnjaki pametujete o nečem iz lufta? Ste sloh prebrali članek?
Res je zanimivo da načeloma tisti, ki ste najbolj proti EV, najbolj spremljate novice s tega področja, mi ki EV vozimo pa vemo, da ceneje ne gre, kar se vožnje tiče jasno.
Članek upošteva kot ceno za prevožene km tudi ceno nakupa EV.
Itak je pa jasno da mlajši možgani razumejo, tastari pa precej manj. Vedno je bilo tako in tudi vedno bo.
jaka primerjava je to, če jemljejo ceno štroma 0,60 € / kWh, pri nas pa stane okoli 0,2 € / kWh z vsemi davki in prispevki
Potem jemljejo najcenejši elektro avto v primerjavi za 41000 € nakupne cene.
Dobiš za 27000 € pri nas novega električarja (pa ni niti mala kantica), po odšteti subvenciji te pride pod 20 jurjev.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18755700&display=MG%20MG4
Seveda so švabi obupani, ker jim crkuje industrija klasičnih avtov, kitajskim električarjem pa ne morejo konkurirat, potem producirajo take lažnive primerjave s cenami elektrike in električarjev 2-3x prenapihnjenimi, vi osli pa nasedate.
Anonimno 6813, 11.05.2025 ob 10:33
A to MON strokovnjaki pametujete o nečem iz lufta? Ste sloh prebrali članek?
Res je zanimivo da načeloma tisti, ki ste najbolj proti EV, najbolj spremljate novice s tega področja, mi ki EV vozimo pa vemo, da ceneje ne gre, kar se vožnje tiče jasno.
Članek upošteva kot ceno za prevožene km tudi ceno nakupa EV.
Itak je pa jasno da mlajši možgani razumejo, tastari pa precej manj. Vedno je bilo tako in tudi vedno bo.
In zakaj ne bi upošteali ceno nakupa?
Če boš kupu neko astro dizel za 33 jurjev namesto MG4 electric za 27 (oz 20 jurjev po subvenciji), da boš lahko potem za energent dal 10 € /100 km, medtem ko MGja za 3 €/100, si pač butnjen v glavo.
Pa nima veze, da je druga znamka, fuknjen si, pa fuknjen si, da resno jemlješ tako idiotsko “primerjavo” plačano od naftne industrije.
Torej Slovenija ima najcenejšo elektriko v Evropi, najcenejša vozila, najvišje subvencije, vi se pa pritožujete čez vlado, da ste najbolj obdavčeni.
Ko pride nova vlada, bodo te subvencije ukinjene in davki šli gor. Potem boste imeli vsaj za spremembo res zaradi česa cvilit, vi, pizde iz srednjega sloja!
Kot ste že napisali gre za cene v Nemčiji. Ali je tam cena elektrike na splošno dražja ali pa je upoštevana cena iz hitrih polnilnic. V Nemčiji so tudi že ukinili subvencije na električne avte, pri nas je še zazo je avto cenejši. Pa bodimo relani pod 30 tisoč za novega je dokaj malo izbire če gre za nek družinski avti srednjega razreda, ne glede na vrsto goriva. Če gledaš določeno znamko in velikost je primerljiv električni avto še vedno dražji. Servisi če ni posebnosti so pri električnih cenejši. Zgubijo pa več pri vrednosti prodaje rabljenega.
Kakor sem jaz gledala bi bila cena porabe ( z vključeno amortizacijo in končno prodajno ceno) tam tam z neelektričnimi.
Ampak ni pa vse v ceni, je tudi v praktičnosti. Potovanje v višku sezone ko so gužve in zastoji se ti z električnim avtom zelo zagreni.
jaka primerjava, 11.05.2025 ob 10:43
jaka primerjava je to, če jemljejo ceno štroma 0,60 € / kWh, pri nas pa stane okoli 0,2 € / kWh z vsemi davki in prispevki
Potem jemljejo najcenejši elektro avto v primerjavi za 41000 € nakupne cene.
Dobiš za 27000 € pri nas novega električarja (pa ni niti mala kantica), po odšteti subvenciji te pride pod 20 jurjev.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18755700&display=MG%20MG4
Seveda so švabi obupani, ker jim crkuje industrija klasičnih avtov, kitajskim električarjem pa ne morejo konkurirat, potem producirajo take lažnive primerjave s cenami elektrike in električarjev 2-3x prenapihnjenimi, vi osli pa nasedate.
Švabi so obupani, ker nimajo elektrike od kje vzeti in jo morajo kupovati po 500+€/MWh.
Torej Slovenija ima najcenejšo elektriko v Evropi, najcenejša vozila, najvišje subvencije, vi se pa pritožujete čez vlado, da ste najbolj obdavčeni.
Ko pride nova vlada, bodo te subvencije ukinjene in davki šli gor. Potem boste imeli vsaj za spremembo res zaradi česa cvilit, vi, pizde iz srednjega sloja!
Štrom mamo cenejši kot švabi, samo tudi pri njih ne stane 60 centov, to pač lažejo na zalogo za reševanje njihove zaostale avtoindustrije. Avti stanejo pa približno isto pri nas kot pri njih, kako imajo pa s subvencijami, pa ne vem. Vračunali jih niso. Pa tudi če ne bi bilo subvencij, najdeš pač brez problema pri nas električni avto ceneje kot 33, sploh pa ceneje kot 41 jurjev.
Samo da ni Golob, 11.05.2025 ob 11:09
Torej Slovenija ima najcenejšo elektriko v Evropi, najcenejša vozila, najvišje subvencije, vi se pa pritožujete čez vlado, da ste najbolj obdavčeni.
Ko pride nova vlada, bodo te subvencije ukinjene in davki šli gor. Potem boste imeli vsaj za spremembo res zaradi česa cvilit, vi, pizde iz srednjega sloja!
debil.pofukani ktetenski idiotski…kdo ti krele levicarsko in s cim pa placuje vse te silne subvencije?vsi drzavljani z visjimi davi…pi golobovi zaslugi imad ti najnizjo elektriko v eu?komu lazes levak zabitti
Pa bodimo relani pod 30 tisoč za novega je dokaj malo izbire če gre za nek družinski avti srednjega razreda, ne glede na vrsto goriva. Če gledaš določeno znamko in velikost je primerljiv električni avto še vedno dražji.
Če gledaš značke, ti bojo prodajali pač precenjeno sranje, vedno so ti, vedno ti bojo. Realnost v Sloveniji je, da dobiš kar velik elektro avto nov za manj kot 20 jurjev.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18755700&display=MG%20MG4
Zgubijo pa več pri vrednosti prodaje rabljenega.
Vsak dražji avto v štartu zgubi več vrednosti in električarji so 5-10 let nazaj bili dražji, zato zgublajo več vrednosti. Poleg tega se trg elektro avtov dosti bolj razvija in novi modeli tiščijo starim dosti bolj cene dol. Če si jamraško razpoložen, je to minus, če si pa ekonomsko pismen, je pa to plus, lahko kupiš rabljenega električarja in profitiraš še toliko bolj
štromm, 11.05.2025 ob 11:24
Pa bodimo relani pod 30 tisoč za novega je dokaj malo izbire če gre za nek družinski avti srednjega razreda, ne glede na vrsto goriva. Če gledaš določeno znamko in velikost je primerljiv električni avto še vedno dražji.
Če gledaš značke, ti bojo prodajali pač precenjeno sranje, vedno so ti, vedno ti bojo. Realnost v Sloveniji je, da dobiš kar velik elektro avto nov za manj kot 20 jurjev.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18755700&display=MG%20MG4
Zgubijo pa več pri vrednosti prodaje rabljenega.
Vsak dražji avto v štartu zgubi več vrednosti in električarji so 5-10 let nazaj bili dražji, zato zgublajo več vrednosti. Poleg tega se trg elektro avtov dosti bolj razvija in novi modeli tiščijo starim dosti bolj cene dol. Če si jamraško razpoložen, je to minus, če si pa ekonomsko pismen, je pa to plus, lahko kupiš rabljenega električarja in profitiraš še toliko bolj
In potem lahko samo upaš, da se kaj ne pokvari, ker ti ga ne bo imel niti kdo, niti s čim popraviti, ker ni ne servisov, delov pa še manj.
ofdaso, 11.05.2025 ob 11:03
In zakaj ne bi upošteali ceno nakupa?
Problem je, da so jo napihnili, ne da so jo upoštevali. In nakupno električarja in sanjajo o ceni elektrike 60 centov
Nič jo niso napihnili, države imajo različne cene za avtomobile. In tudi 0,6€ je cena za polnenje na določenih polnilnicah. Nimajo vsi možnosti doma polnit. In tudi tisti, ki se hvalijo, da imajo doma brezplačno elektriko ne upoštevajo investicije v sončno elektrarno. Če bi hoteli realno oceno, bi morali kupiti dva vozila ICE in E, ga voziti 5 let, seštevati stroške polnenja, zavarovanja, vzdrževanja in podobno. Vozilo prodati po 5ih letih in razdeliti na kilometre.
Julij Cezar, 11.05.2025 ob 11:18
debil.pofukani ktetenski idiotski…kdo ti krele levicarsko in s cim pa placuje vse te silne subvencije?vsi drzavljani z visjimi davi…pi golobovi zaslugi imad ti najnizjo elektriko v eu?komu lazes levak zabitti
Jaz plačujem subvencije tebi, gnoju nedojebanemu!
Dokler se ga ne da dobit za 15 jurjev brez subvencije je brez veze debatirat. Če bi šel iskat službo bi šel šraufat električarje. Ovce ki jih je najlažje striči. Ob tem da so prepričani da imajo najboljši deal in history:-D
Res, brezveze je debatirat, če električnega ne dobiš za 15 jurjev, ampak 20 jurjev s subvencijo, medtem ko nemci tiščijo naprej primerljive dizle za 33 jurjev?
Potem pa še dizel 8 € / 100 km, električar pa 3 € / 100 km, itak brezveze od brezeznega
Ja, ne vam, kaj bi ti pri električarjih šraufalo? Olje bi verjetno menjaval? Pa sveečke pri elektro avtih? Kakšne šobe, injektorje pri elektro avtih? Super biznis. Tak kot je super biznis kupit dizelico za isti dnar, če ne še dražje, potem pa jo še dražje vozit na km.
Koliko stane ena kW ura na hitri polnilnici v Sloveniji?
Na domači vtičnici stane 20 centov z vsemi davki, tam večinoma polniš, to pomeni 3 €/ 100 km. Na komercialnih hitrih polnilnicah pa verjetno pride podobno drago, kot da bi dizel tankal, samo tisto rabiš parkrat na leto. Dizla vedno drago tankaš, ne samo včasih.
Dokler se ga ne da dobit za 15 jurjev brez subvencije je brez veze debatirat.
Saj to se še novega bencinca ne da.
Boš pač čez 10 let debatiral, to kar poznavalci danes debatiramo, ker se dejansko že danes splača, če ne postavljaš nekih bedastih pogojev, ampak pogledaš primerljive nove avte. Bolj počasni rabite več časa za iste stvari ugotovit, nič hudega.
dinozavri napadajo spet, 11.05.2025 ob 14:19
Dokler se ga ne da dobit za 15 jurjev brez subvencije je brez veze debatirat.
Saj to se še novega bencinca ne da.
Boš pač čez 10 let debatiral, to kar poznavalci danes debatiramo, ker se dejansko že danes splača, če ne postavljaš nekih bedastih pogojev, ampak pogledaš primerljive nove avte. Bolj počasni rabite več časa za iste stvari ugotovit, nič hudega.
Lej pikec, dokler nimaš iste škatle vsaj deset, petnajst let, je brezveze govorit o stroških, ker nimaš pojma kaj te čaka. Čez deset let javi. Do takrat pa pejd nazaj v vrtec po liziko.
Nič jo niso napihnili, države imajo različne cene za avtomobile.
Seveda so, tiščijo naprej neke električarje za 40000 € in višje naprej, v Nemčiji jih pa dobiš polno za 20 jurjev, celo kombije
Novega malega dobiš za 14 jurjev
Kaj dobiš bencinskega za ta denar?