Najdi forum

Splash Forum Potovanja.Over.Net Kam in kako na počitnice agencija ADRIALIN-vaše izkušnje

agencija ADRIALIN-vaše izkušnje

zanima me, če je kdo že letoval na Hrvaškem preko te agencije (www.adrialin.com), ki ponuja spletne rezervacije in plačilo,

hvala, katja

Hei! Si se potem odločila za potovanje z Adrialinom? Kakšne izkušnje imaš? Jaz grem ravno danes plačati na banko apartma, pa imam tudi malo pomisleke..
lp

Če lahko povem svojo izkušnjo od lanskega leta:
V času od 17. 07. 07 do 26. 07. 07 sva s partnerjem dopustovala v kraju Novi Vinodolski. Dopust sva rezervirala in plačala preko Adrialin firme.
Dobila sva vse kaj drugega kot to, kar sva plačala. Plačala sva ceno apartmaja za 4 osebe, kvadrature 40 kvadratov – le-ta naj bi bil v drugem nadstropju. Ko sva prišla tja, so naju sicer pripeljali v pravi objekt – rumena hišica, kakršna je bila tudi na inernetu, ko sva rezervirala. Vendar so naju peljali v klet in v apartma za 2 osebi, kvadratura bistveno manjša… kar se nama ne zdi pošteno, saj sva plačala za večji apartma. Gospod, ki je apartma oddajal, je rekel, da kmalu pridejo neki Madžari v ta apartma… Agencija nama je dodelila drugo bivališče, prav tako za 2 osebi, se pravi manjša kvadratura. Ni nama preostalo drugega kot to, da sva sprejela. (slika: bivala sva po stopnicah gor, v zgornjem delu hiše)

S tem pa težav nikakor ni bilo konec. 19. 7. so naju na poti v Dalmacijo obiskali moji starši. Parkirali so pred hišo (za belim saxojem – iz slike je razvidno, da je bilo prostora dovolj in da niso nikogar ovirali); takoj smo odšli na plažo, ura je bila približno pol devetih zjutraj. Pred apartma smo se vrnili okrog 13 ure. Tam nas je pričakala jezna lastnica apartmaja in se takoj začela dreti, da je hiša njena in če pride inšpekcija, mora plačat kazen, ker ima prijavljeni samo 2 osebi… Govorila je v svojem jeziku. Da bi se razumeli, smo ji tudi mi odgovarjali v njenem jeziku, vendar ni hotela razumeti, da so starši zgolj na obisku in da bodo popoldne šli dalje – se pravi, da ne mislijo prespat (tudi če bi hoteli, niso imeli kje, ker je bila v apartmaju zgolj ena zakonska postelja in nič drugega, primernega za prespat). Še nekaj časa je kričala na nas, potem pa se je obrnila in šla v svoje stanovanje. Presenečeni in razočarani nad takim odnosom so se starši usedli v avto in takoj odpeljali proti Dalmaciji, kamor so bili itak namenjeni, saj še nikoli niso doživeli kaj podobnega, pa smo kot družina že bivali v več apartmajih po svetu, imeli smo obiske za en dan, pa nikoli ni bilo nobenega problema. Nama je ostal grenak priokus vse preostale dni bivanja v Novem Vinodolskem.

Menim, da za denar, ki sva ga dala za počitnice, nisva dobila ustrezne namestitve in da odnos lastnice objekta nikako ni bil primeren. Če je bil kakšen problem s tem, da so prišli starši na obisk, se to lahko pove bolj mirno – lepa beseda vedno lepo mesto najde – sploh pa zato, ker starši niti niso prestopili praga apartmaja, samo avto so pustili na njenem ozemlju.

Še tole sem pozabila napisat – kako se je zgodba iztekla:
Na Adrialin sem po vrnitvi domov napisala mail. Odgovor je bil sledeč:
Možete biti sigurni da o opisanim okolnostima nismo znali ništa, jer inače bismo smjesta reagirali.
želimo naglasiti da mi kao TOURE-Operator u potpunosti želimo biti upoznati s eventualnim problemima,kako bismo neugodnosti po naše goste smanjili na najmanju moguču mjeru i da stalno radimo na tome da djelujemo u korist i na potpuno zadovoljstvo naših gostiju.
Svakako,moramo dobiti priliku da pružimo pomoč, odnosno biti neposredno informirani o eventualnim neprilikama i manjkavosti.
Stoga je za žaljenje da se niste nama obratili na licu mjesta. To posebno vrijedi ako niste bili zadovoljni sa tretmanom od agencije VETA-TRADE, jer mi u Novi Vinodolskom imamo vise agencija i masu objekata.
Potrazili smo misljene agencije Veta-trade. Oni se ovako ocitovali:
1. Klijenti su dobili bukirani apartman PANORAMA 4 prema opisu i maksimalno mogučem opterečenje do 4 osobe
2. Na želju klijenata , da bi htjeli apartman blize moru pokazano je nekoliko varijanti od kojih su odabarli app. Butorac, bliže moru za istu cijenu i osobnu suglasnost
3. svaki obilazak i ulazak na privatni posjed je povreda privatnosti i sigurnosti domačina i klijenta.
Na osnovu toga mi Vam ne mozemo vratiti novac ili odstetu. Pristali ste uci u app. Butorac za istu cijenu i osobnu suglasnost.
Na ovom mjestu želimo još navesti, da se svi objekti u Hrvatskoj ispituju od strane suradnika/namještenika dotičnih agencija i da je ustanovljeno stanje stvari. Kod toga nam je ugovorom zajamčena apsolutna točnost, brižljivosti i pažnju. Takočer i u slučaju opisanog objekta.
Međutim, sasvim sigurno možete polaziti od toga da če jedan naš suradnik ispitati objekti stvarnu situaciju sa svim njenim mogučim posljedicama, uzevesi I Vas slucaj u obzir.
Prizanjemo da su Vam osnovu te situacije nastale neprijatnosti, sto nam je posebno zao I jos jednom se ispricavamo, ali nismo mogli znati da ce se ovako desiti.

Moj odgovor:
Ni res, da sva dobila najeti apartma!!! Najela sva apartma 40m2 (4 osebe) in to v drugem nadstropju, peljali pa so naju v klet!! Lastnik je rekel, da so ostali apartmaji že zasedeni, ker on ne oddaja samo preko agencije, ampak tudi sam. Ker apartma ni bil tak kot sva ga najela, nama je agencija ponudila drugi apartma (Butorac) – ne pa “nekoliko varijanti od kojih smo odabrali…” Torej sva v končni fazi imela na izbiro:
– rumeno hišico, apartma v kleti – 2 osebi
– Butorac – 2 osebi.
Kaj nama je preostalo drugega kot da sva nekaj od tega sprejela? Ker nisva želela kletnega stanovanja sva se odločila za Butorac, ki je bil malo višje. Nisva izrazila nobene želje, da bi bila bližje morju, saj v opisu objekta PANORAMA 4 na internetu piše, koliko je objekt oddaljen od morja, zato sva približno vedela, kje stoji.
V agenciji VETA-TRADE je bila ga. Vera prijazna, nismo se prepirali – midva se nisva želela prepirati, da si ne bi pokvarila dopusta… Tako sva pač vzela nekaj od ponujenega, čeprav se nama ni zdelo pravično.
Višek pa je bilo obnašanje ge. Ivice Butorac! Starši NISO PRESTOPILI PRAGA APARTMAJA, ker smo šli takoj na plažo. Kričanje je bilo popolnoma nepotrebno in neupravičeno. Res pa je, da je bil avto parkiran na njenem ozemlju…
Zdaj lahko verjamete meni ali pa gospe Veri iz agencije Veta trade. Informacije so praktično nepreverljive, razen tako, da lastnik objekta pokaže knjigo, v katero mora vpisati vse goste in njihove nastanitve – tako boste videli, da je bil najin najeti apartma v tistem času zaseden (če je bil res… lahko, da so se nama zlagali).

In tako se je zgodba končala. Nihče ni hotel odgovarjati za nastalo situacijo. Adrialin (al kdorkoli že) je pobrala denar, midva sva dobila apartma za 2 osebi in stvar je bila zaključena. Vem pa to, da preko Adrialin-a ne greva nikamor več.

Tudi mi smo imeli podobno izkušnjo, le da smo rezervirali prek Uniline.

Plačali en apartma, dobili čist nekaj drugega – v opisu je bila STV, ko smo opazili, da je ni smo vprašali predstavnico agencije in nam je rekla, da kaj se sekiramo, saj ima vsaka gostilna TV.
Iskali smo app izven centra (da bi imeli mir), dobili smo app v samem centru, neprestano hrup.
Parkirišče naj bi bilo zraven objekta, ograjeno – imeli smo ga na drugi strani, čez cesto smo morali tovorit vso prtljago…

Lahko še naštevam, ker je bilo tega precej… Sem poslala tudi jaz mail in po enem tednu sem dočakala odgovor (šele potem, ko sem poslala mail še v urad direktorja) in odgovor je neverjetno podoben tistemu, ki so ga poslali tudi tebi.:)

Čakam še na dodatna pojasnila, morajo kao preverit… Saj vem, da dosti ne bom dosegla, ampak prav za norca me pa tudi ne bodo imeli.

Lp

Živjo!
Tudi sama sem letos potem potovala z Adrialinon. Če bi videla posta od Ronje the wild one pred dopustom, se sigurno ne bi tako odločila, saj sem imela kar nekaj pomislekov glede internetne agencije in plačevanja celotnega zneska v tujino. Ampak je bilo vse OK, isti apartma kot na sliki, ista velikost, vse super,..tudi lastnica je bila zelo prijazna. Tako da sta imeli pač smolo…ali pa jaz srečo:D

Ali se je kaj spremenilo mnenje glde te agencije. Našli smo solidno ponudbo in ne vemo kaj naj naredimo:

Zdravo, vsi zgornji, kakšna je cena app npr. za 4 osebe, imam slabe izkušnje glede najetih app preko agencij (precej dražje) ?!

Mene pa zanimajo vaše izkušnje, če ste prekinili rezervacije. Meni grozijo že s 4 opominom plačila odpovedi rezervacije, 2 in pol meseca pred začetkom letovanja. Ne vem ali mi res grozi sodni postopek, glede na to, da imajo samo poštni naslov.

Ali se rezervacije ne da odpovedat?? Tudi sama sem pred 1 uro rezervirala apartma, pa dobim mail o “obvezujoči” rezervaciji.
Pomoje nič ne morejo…ali pač?

po splošnih pogojih poslovanja turističnih agencij:

v primeru odpovedi aranžmaja, se zaračunavajo storno stroški. Seveda je odvisno od tega koliko časa pred odhodom odpoveste že vplačani aranžma.

V kolikor pa imate vplačan riziko odpovedi v primeru bolezni, smrti v ožjem družinskem krogu, poziva na sodišče,… v tem primeru pa tudi pride do storno stroškov, vendar vam potem zavarovalnica vrne denar (nakaže ali agenciji ali vam osebno).
PRIMER: če odpoveste npr. 10 dni pred odhodom na pot in so 100% storno stroški, vi pa še nimate poravnanega celotnega zneska, morate v vsakem primeru plačati agenciji celotni znesek, ker zavarovalnica vrača denar.

Upam, da sem vam s tem kaj pomagala 🙂

pozdravček

Pozdravljeni,

tudi mene zanima, kako je s prekinitivijo oziroma neplačilom rezervacije – sams sem namreč rezervirala app, ker sem smatrala, da je zadeva informativna. plačali nismo, sedaj pa so mi poslali račun v višino 70% celotne cene. Ima kdo kake izkušnje s tem?

Po moje je ni turistične agencije, ki bi sprejemala samo informativne rezervacije, plačalo bi se pa mogoče par dni pred odhodom. Če že ne vse, zaračunajo vsaj določeno akontacijo, se pa zavaruješ s plačilom zavarovanja v primeru odpovedi, da denar dobiš nazaj. Pa še to verjetno samo v primeru tehtnega razloga odpovedi, ne da bi si človek kar premislil.
Sicer pa sama s tem nimam izkušenj, če že gremo kam z agencijo, so to last minute variante, za katere se odločimo teden do 10 dni pred odhodom in itak takoj plačamo. Če rabimo pa kdaj kak apartma ali hotel v lastni režiji, pa nikoli ne rezerviram preko agencije ampak prek interneta, kjer vnaprejšnje plačilo ni potrebno in imaš možnost stornacije še par dni pred odhodom.

Lep pozdrav,

jaz sem tudi želela informativni izračun, potem pa dobim mail o obvezujoči rezervaciji. Moja mama je pravnica in sem ji zadevo forwardirala. Naslednji dan sem jim napisala mail, da rezervacijo nepreklicno preklicujem, nazaj pa sem čez 2 dni dobila odgovor: “Vaša rezervacija je bila preklicana, upamo, da se v prihodnosti odločite bla bla bla…!! Zakon o varstvu potrošniku nas dobro varuje, nekateri le nismo dobro seznanjeni z njim! 😉

Pa seveda je treba rezervacjo preklicat v določenem roku, drugače bi agencije alla Adrialin hitro propadle!

LP

preko bookinga rezervirajte, pa boste najbolj zadovoljnji. brezplačna odpoved do dva dni pred odhodom itd. najnižje cene.

Adrialin i takve slične agencije su posrednici između gostiju i iznajmljivača koji poskupljuju cijenu za caa 30%.Kontaktiraju sa sub agencijama iz Hrvatske a one sa iznajmljivačima.Slike i podatke od apartmana ažuriraju agencije iz Hrvatske.Za podatke i kontrolu zadužene se domaće Hr. agencije.I ja kao iznajmljivač na žalost prisiljen sam surađivati sa njima pa ih tako moram kontrolirati i upozoravati ako su unijeli neke neistinite podatke.U večini slučaja podaci od apartmana odgovaraju sa onima na internetu-adrialina.Gost ako nije zadovoljan mora odmah kontaktirati adrialin i siguran sam da ako je reklamacija opravdana da će dobiti ili drugi smještaj ili povrat novca.Kod mene gosti koji su boravili nisu imali nikakve neugodnosti i bili su zadovoljni,te su se vraćali ili pak preko preporuka dovodili druge goste direktnim kontaktom sa iznajmljivačima gdje su na kraju imali cijene za 30 % manje u odnosu na one od adrialina.
Preporuka Vama koji idete na ljetovanje je da se bolje informirate putem interneta o poziciji apartmana, ili da se informirate kod prijatelja koji su već boravili negdje kod privatnog iznajmljivača pa neka vam daju preporuke..Odlazite na ljetovanje na provjerene lokacije.
Kod mene je gost i kada nije u pravu–uvijek u pravu.Nastojimo biti ljubazni i uvijek im izaći u susret.
Pozdrav iz Umaga.

…na Hrvaško preko agencije…svašta…

Ma to je ena FAKE AGENCIJA. Najprej se izmišljujejo ali ti sploh želijo rezervirati kamor želiš, pol v enem tretjem poskusu pa je le šlo. (dvakrat so mi odklonili apatrma, čeprav je bil na voljo) potem sem nakazal avans 6ti dan, ker je bil vmes vikend in sem mel polno opravkov. (rok je bil sedmi dan za plačilo) in še poslal potrdilo da sem plačal po elektronski pošti. Potem pa so oni sedmi dan stornirali rezervacijo. Po telefonu se pa so rekli da denarja še niso prejeli in so zato stornirali. Baje je denar prispel 9ti dan šele “kao”. Upam da bom sedaj vsaj nazaj dobil avans. In namesto da bi ko so denar dobili poskusili kaj zrihtat, so me le vprašali kam naj mi nakažejo akontacijo. Res bedn.

Čeprav je to že stara debata, moram vseeno napisat svoje – preko Adrialina sem sem letos 2x rezervirala, 1x apartma in 1x mobilno hišico. Brez problema, vse je bilo kot treba, tudi mi nihče ni grozil z odpovednimi roki in s plačili, oba dopusta sta bila krasna. Mogoče pa kdaj tudi ni vse odvisno samo od agencije…:)

Sem rezerviral apartma preko te spletne strani http://www.split-riviera.eu/si/split/split-apartmaji-l.html, in prav to je kako je bil predstavljen…


jaz sem tudi želela informativni izračun, potem pa dobim mail o obvezujoči rezervaciji. Moja mama je pravnica in sem ji zadevo forwardirala. Naslednji dan sem jim napisala mail, da rezervacijo nepreklicno preklicujem, nazaj pa sem čez 2 dni dobila odgovor: “Vaša rezervacija je bila preklicana, upamo, da se v prihodnosti odločite bla bla bla…!! Zakon o varstvu potrošniku nas dobro varuje, nekateri le nismo dobro seznanjeni z njim! 😉

Še kakšne izkušnje z preklici rezervacij. ?!?!

Od ene nemške firme sem dobil mail in podatke za plačilo 50% celotnega aranžmaja. Sem rezerveral brezveze vem.
Imajo pa samo moj naslov in ime in priimek in mail. Nobenih podatkov ala passport, ali kreditno kartico. Tudi nič jim nisem plačal vnaprej.

Ima kdo kakšno izkušnjo s tem??
Mislite da je lahko problem?

Ze cetrto leto prezivljamo pocitnice v aranzmaju adrialina in smo zelo zadovojni z njihovimi storitvami.

tudi mi smo lansko leto dopustovali preko agencije adrialine in blo se svetovno.vse točno tak kot je bilo prikazano na internetu…letos bomo spet 😀

Tudi mi smo letos šli na Hrvaško preko agencije Adrialin. Rezervirali smo apartma za 7 oseb in dobili točno to kaj smo plačali. Prav tako so bili zelo prijazni na agenciji na Hrvaškem na kateri smo se morali najprej javiti, tudi lastnika sta bila zelo prijazna (sama sta prišla po nas na agencijo in nam pokazala pot do samega apartmaja).
Za dopust smo se odločili teden prej kot smo šli. Smo pač morali naslednji dan v celoti plačati, ampak če se držiš roka za plačilo itd je vse ok. Tako da se mogoče še kdaj odločim za Adrialin.

Lp

Naziv upnika: G. Paul William.
Posojilodajalec E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com

Nudimo zasebnih, poslovnih in osebnih posojil pri zelo nizkih letnih obrestnih mer tako nizko, kot 3% v enem letu na 50 let odplačilne dobe kjerkoli na svetu. Nudimo posojila v razponu od $ 5000 do 100 milijonov USD.

Naša posojila so dobro zavarovani za maksimalno varnost je naša prednostna naloga. Ali ste izgubili spanec ponoči zaskrbljujoče, kako priti zakonit posojilo posojilodajalca? Ali si grize nohte na hitro? Namesto, da vas bije, se obrnite Paul William Loan House (Loan Services), sedaj so strokovnjaki, ki pomagajo ustaviti posojila
slabo kreditno zgodovino, da bi našli rešitev, da je zmaga naša naloga.

Te zanima, naj izpolni prijavnico posojilo spodaj:

POSOJILA PRIJAVNICA
POSOJILO ZAHTEVA
Ime in priimek *
Vaš e-naslov *
Vaš telefon *
Vaš naslov *
Vaše mesto *
Zvezna država / provinca *
Država *
številka fax
Datum rojstva *
Ali imate račun? *
Preden se uporabi? *
Znesek posojila Potrebno *
Trajanje posojila *
Namen posojila *
Pošlji mi skenirano kopijo identifikacije: *

Naziv upnika: G. Paul William.
Posojilodajalec E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com

S spoštovanjem,
G. Paul William.
paul_william_loanhouse@hotmail.com

New Report

Close