agencija ADRIALIN-vaše izkušnje

Pozdravljeni!
Imam sledeč problem. Na booking.com sem rezerviral dva apartmaja, oba v istem terminu. Nažalost nisem videl, da pri obeh, če odpovem rezervacijo moram plačati celotni znesek.
Sedaj sem enega odpovedal in seveda na mail dobil obvestilo o prekinitvi (prekinitev je bila uspešna) in spodaj je napisan znesek preklica ->500€.
Kaj naj naredim? Na booking sem napisal mail in jim razložil, da je prišlo do pomoje pri rezervaciji, ampak dvomim da bodo sploh kdaj odpisali.
Kako lahko sploh terjajo denar od mene? Imajo samo moj email, ime in priimek.
Nočem plačati 500€ za moj apartma in še 500€ za apartma, ki ga ne bom koristil.
Telefonske številke pa ne dobim nikjer, da bi kontaktiral lastnika apartmaja.
-> Apartment Jezera 27
lp

Tudi mi smo že dve leti zapored potovali na Hrvaško preko Adrialina.Glede plačila nismo imeli težav saj smo se držali rokov.Bili zelo zadovoljni in v apartmaju je bilo vse ok,bilo je zelo čisto kar je meni osebno zelo pomembno.Na obeh lokacijah so bili lastniki zelo prijazni.Mi bomo še potovali s to agencijo.Lp
