Ali bi volili za Pokvarjeno Slovenijo?
Kaka večja varnost za nekoga, ki ima 50 km do AC, vinjeto pa rabi za 3x na leto se peljat po AC?
Solidarnost ja, večja varnost pa zaradi tega ne.. večja varnost je za tiste, ki se tam vozijo vsakodnevno in so zdaj in bolj varni in se vozijo ceneje.
PS – Kot sem zgoraj že napisala, tudi pri vinjetah stisnem zobe in jo kupim. In sem solidarna..[/quote]
aja, osrednja slovenija je manj vredna ali kaj???
večja varnost je na magistralnih cestah, ker je tam manj prometa, saj več voznikov uporablja avtocesto
se pa strinjam. solidarnost zagovarjaš zgolj tako dolgo, dokler to ustreza “kvazi levi opciji”. ko jo je pri nečem uvedla “kvazi desna opcija” si ta prva, ki vzklika vsak naj plača toliko, kolikor porabi…[/quote]
Ne, periferija je manj vredna … S cestninami bi zbrali več denarja kot pa z vinjetami in bi se lahko tudi na periferiji nekoč vozili bolj varno, ker bi dobili AC, tako pa lahko samo sanjamo o njej in tvegamo vsak dan.
aja, osrednja slovenija je manj vredna ali kaj???
večja varnost je na magistralnih cestah, ker je tam manj prometa, saj več voznikov uporablja avtocesto
se pa strinjam. solidarnost zagovarjaš zgolj tako dolgo, dokler to ustreza “kvazi levi opciji”. ko jo je pri nečem uvedla “kvazi desna opcija” si ta prva, ki vzklika vsak naj plača toliko, kolikor porabi…[/quote]
Ne, periferija je manj vredna … S cestninami bi zbrali več denarja kot pa z vinjetami in bi se lahko tudi na periferiji nekoč vozili bolj varno, ker bi dobili AC, tako pa lahko samo sanjamo o njej in tvegamo vsak dan.[/quote]
od kdaj so cestnine na AC namenjene urejanju magistralnih cest??
tega niti ni bilo prej, ko je bil cestninski sistem… tudi pri cestninskem sistemu je bila koroška zadnja rupa na sviralu, vseh 10 let ldsove vladavine, nič ni za to janša kriv….
Ne, periferija je manj vredna … S cestninami bi zbrali več denarja kot pa z vinjetami in bi se lahko tudi na periferiji nekoč vozili bolj varno, ker bi dobili AC, tako pa lahko samo sanjamo o njej in tvegamo vsak dan.[/quote]
od kdaj so cestnine na AC namenjene urejanju magistralnih cest??
tega niti ni bilo prej, ko je bil cestninski sistem… tudi pri cestninskem sistemu je bila koroška zadnja rupa na sviralu, vseh 10 let ldsove vladavine, nič ni za to janša kriv….[/quote]
Cestnine so namenjene AC in Koroška čaka v 3.razvojni osi tudi AC… ne govorim o magistralkah.
in kdaj je bila 3. razvojna os dana v plan????
leta 2006. hmmmm, kdo je bil takrat na oblasti????[/quote]
Se strinjava, da 3.razvoja os vsebuje tudi AC? Se strinjava, da so cestnine namenjene vzdrževanju in izgradnji AC? Se strinjava… ne da se mi več, odkrito povedano.[/quote]
veš kaj, tudi če bi bile še vedno cestnine, se 3. razvojna os danes še ne bi gradila. meni se tudi ne da več.
tako, da na ta račun nisi prikrajšana ne ti in ne jaz. ki sem mimogrede tudi s koroške.
DARS je zadolžen zaradi visokih cen našega gradbenega sektorja, ki je žal propadel, z njim pa je poniknil ves denar.
Kje je ta denar davkoplačevalcev? Mene pa zanima katera stranka, bo šla kopat naprej v to smer.
Poglejte kako so Hrvati zgradili na stotine kilometrov avtocest. Cene so bile po kilometru (ne glede na teren, raven, kamnit, kopanje tunelov, grajenje viaduktov) v povprečuj 40{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} cenejše kot pri nas. Kam odteka ta razlika?
Če navedem 2 primera:
– Tunel – Vižmarje (gradil SCT), cena je bila astronomska, po neuradnih podatkih, kot vsi tuneli skupaj na obvoznici v hrvaški Rijeki
– Mesarski most (Ljubljana) stal 2,9 milijona evrov, štirikrat daljši in stokrat zahtevnejši viadukt na cesti na Predel z največjim razponom loka v Alpah pa 2,3 milijona evrov. Kdo je popapcal visoko razliko v pravi ceni?
Izraz Desni, Levi so v časih Tita premišljeno lansirali med ljudstvo. Njihova pohaba je še danes opazna.
Odmislite levi, desni, ter poglejte kaj je kdo naredil v preteklosti, kaj se dela v sedanjosti in kake rožice sadijo za preteklost.
Tu iščite svoj politični pol in ne nasedajte populističnemu zganjanju, da so desni slabi, levi slabi in obratno.