Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek ali lahko v H&M Ljubljana vrneš blago in dobiš denar?

ali lahko v H&M Ljubljana vrneš blago in dobiš denar?

Nekje sem slišala, da lahko V ljubljani (H&M) vrneš kupljeno blago in dobiš denar nazaj. Drži ali ne drži?

sem bila v sredo tam…in se mi zdi (sem kar prepričana), da sem to videla, da je visel listek na stebru preden greš pomerit oblačila….in da je to pisalo na tem listu….sem si še rekla: “no poglej jih……to je pa zelo fer”….

Odvisno kako je bilo plačano. Če je bilo plačano s kreditno kartico, dobiš znesek povrnjen na kartico. v nasprotnem primeru vrnejo darilne bone.

LP

----------------------------------------------------------------------------------------------- Naučil sem se, da nihče ni popoln dokler se ne zaljubiš vanj. (Andy Rooney) ------------------------------------------------------- Slovenec ti odpusti vse, samo uspeha ne! :)

Po Zakonu o varstvu potrošnikov MORAŠ dobiti vrnjen denar, za vrnjeno kupljeno blago, seveda če ga vrneš pravočasno (mislim, da je rok 8 dni) in neoprano. Jaz sem ga dobila vedno, kadar sem zahtevala in kjerkoli, tudi pri kataloških prodajah ga morajo vračati. Za podrobnejše informacije si preglej sama Zakon o varstvu potrošnikov, najdeš ga na spletni strani Državnega zbora. Napisan je zelo enostavno, ker jaz se trenutno ne spomnim več podrobnosti.

N.

Saj tudi H&M vrne denar, če stranka to izrecno zahteva. V večini primerov pa so stranke zadovoljne z boni, ker itak večkrat kupujejo.

Imam pa sama slabe izkušnje v dveh drugih trgovinah, kjer denarja na noben način nisem mogla dobiti denar. So me gledale ko teslo v nova vrata. Šlo je za tekstilne izdelke, vrnjeno je bilo v 2 dneh, vse kompletno z deklaracijo itd. Samo ceno sem dala dol, ker je bilo pač kupljeno za darilo. To sta New Yorker in Cleo. :((( Sama takrat žal nisem vztrajala in sem izbrala nekaj drugega.

----------------------------------------------------------------------------------------------- Naučil sem se, da nihče ni popoln dokler se ne zaljubiš vanj. (Andy Rooney) ------------------------------------------------------- Slovenec ti odpusti vse, samo uspeha ne! :)

Potrjujem info. glede New Yorker-ja! Tudi jaz sem vrnila blago v 2-eh dneh z vsemi deklaracijami, zahtevala denar in dobila – darilni bon… In še to potem, ko so trgovke poklicale nadrejeno. Najprej pa so hotele, da si takoj nekaj izberem… Tudi, če bi jim začela citirati zakon o zaščiti potrošnikov, ne bi imela nič od tega, ker se trgovkam tako ali tako ne sanja. Poleg tega delajo po navodilih nadrejenih. Do teh pa ne prideš kar tako. Če še naprej trdno vstrajaš na svoji zahtevi v bistvu nastane problem, ker tudi oni ne popustijo. Kaj naj – kličem inšpektorja?? Taka stvar se ne reši v eni uri. Tako vsak rajši pogoltne in gre naprej…

Če se še dobro spomnim se mi zdi, da ne moreš dobiti vrnjenega denarja, če gre za razprodaje. To pa ne morem zagotovo trditi. Sicer pa, če gre za razprodajo mora to trgovec natančno označiti. Raprodaja ni samo na veliko napisana cena. Mora biti prečrtana stara in napisana nova ter, se mi zdi, odstotki znaižanja. Vse te trgovine bi si morale vzeti zgled po Neckermannu, kjer brez vprašanj vrnejo denar, pri paketu pa že pošljejo obrazec v primeru vrnitve.

N.

Hm, pri Neckermannu moji sestri niso vrnili zahtevanega denarja, ampak so ji poslali drug izdelek (šlo je za likalnik). Potem tudi ni več vztrajala.

----------------------------------------------------------------------------------------------- Naučil sem se, da nihče ni popoln dokler se ne zaljubiš vanj. (Andy Rooney) ------------------------------------------------------- Slovenec ti odpusti vse, samo uspeha ne! :)

Saj vem kako to gre pri nas. Več je napisanega kot pa v resnici potem kdo nadzoruje in ščiti potrošnike. V drugih državah je to čisto drugače, še celo na Hrvaškem, kjer mi je sama trgovka rekla, da pač potem naj vzamem nazaj denar. In to prijazno brez problemov. Sicer pa tudi pri nas nisem imela večjih problemov, razen tega, da sem skrajšano, prijazno citirala zakon in nato dobila v molku vrnjen denar. Če bi se pa zakompliciralo, bi verjetno tudi jaz popustila, ker mi ne bi bilo do čakanja neučinkovitih inšpekcij.

N.

ja, nad blagajno imajo razobešen list in so zelo fer glede tega, mislim da je čas za zamenjavo 15 dni in nobenega posebnega pogoja

Rok za zamenjavo je en mesec (tudi na računu je napisan datum) – razloga ne rabite razlagati.

:)))

----------------------------------------------------------------------------------------------- Naučil sem se, da nihče ni popoln dokler se ne zaljubiš vanj. (Andy Rooney) ------------------------------------------------------- Slovenec ti odpusti vse, samo uspeha ne! :)

Imam pa slabo izkušnjo z Leclercom, ko mi po 10h dneh niso hoteli zamenjati izdelka, ki je bil originalno zapakiran in z računom. Pri njih je rok 8dni, kasneje se pa lahko obrišeš pod nosom. Mi smo imeli ponesrečeno izbrano darilo, pa bi zamenjali za karkoli drugega, pa nam ni uspelo niti pri nadrejenih. 8 dni pa pika!

Moram priznati, da imam res dobre izkušnje z neckermannom. Seveda pa verjamem tudi drugim zgodbam.

N.

Naročila sem preko spleta čevlje na superge.si in ker se mi jih ni dalo vračat po pošti, sem šla v Tomas sport (ne vem če je prav napisano) v City Park, aja prej sem še po telefonu preverila na superge.si, ali vrnejo denar tudi v trgovini in je rekla teta, da ja.
Skratka danes v Tomas sportu, sem brez problema dobila denar nazaj in sicer 10 tolarjev več, kot sem za njih plačala. Hotla sem dat 10 sit, ker sem predvidevala da nimajo drobiža, pa niso hotli. Je pa res prodajalec predlagal, da malo pogledam po trgovini, če je kaj primernega zame. Ni pa težil.
Še to, šlo je za čevlje, ki so znižani za 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}.
UAU!

če je z izdelkom vse v redu in če ga želiš vrniti samo, ker si se premislila, ti NISO dolžni artikla kakorkoli zamenjat. Poskusiš seveda lahko.
Če je kaj narobe, pa je druga pesem.
Res pa je, da nekatere trgovine objavlljajo (Špar Vič ima menda tudi tako obvestilo nekje pri informacijah), da zamenjajo kupljeno v 8 dneh brez vprašanja (v originalni embalaži).
Drugačna pravila veljajo za blago, kupljeno posredno (katalogi, po pošti…)

Zakon o varstvu potrošnikov:
37. člen

Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu po prevzemu blaga.

Drži, rok za vračilo je mislim da celo 30 dni (toliko, kot imajo napisano), z originalnim računom. Meni so celo vrnili denar za hlače, ki sem jih kupila v Gradcu, brez komplikacij, malo se je “ustavilo” samo pri tečaju EUR/SIT 🙂

New Report

Close