Ali mi vrnejo denar, če mi čevlji puščajo barvo na stopalu?
Ne, to je vsem jasno. A lahko pomagajo pri uveljavljanju reklamacije. Nekateri prodajalci se otepajo z raznimi izgovori, ko pa jih kontaktira ZPS, pa si kaj hitro premislijo. Tako da veš, če ti še razpadejo kaki. Seveda, račun pa le hrani nekaj časa.
Da nisi kupil tiste čevlje, ki so za nataknit mrtvecu – so samo provizorični čevlji, v bistvu iz kartona, samo zgledajo kot pravi. Se je zgodilo eni moji prijateljici, ob prvem deževju so ji razpadli na nogah, pa je šla reklamirat, pa so ji rekli, da so to čevlji za mrtvece. Res so nekam malo stali, ampak ni ji niti na pamet padlo, da bi lahko bili za mrtveca. Eh, živemu človeku se vse zgodi, kaj češ.
Da nisi kupil tiste čevlje, ki so za nataknit mrtvecu – so samo provizorični čevlji, v bistvu iz kartona, samo zgledajo kot pravi. Se je zgodilo eni moji prijateljici, ob prvem deževju so ji razpadli na nogah, pa je šla reklamirat, pa so ji rekli, da so to čevlji za mrtvece. Res so nekam malo stali, ampak ni ji niti na pamet padlo, da bi lahko bili za mrtveca. Eh, živemu človeku se vse zgodi, kaj češ.[/quote]
hehe, ne tiste čevlje so ful kupovali na češkem, tisti moji od alpine so stali cca 14.000,00 sit , tega je zdaj eni dve leti, saj je bila trgovka prijazna in pripravljena pomagat ampak kriv sem bil pa sam ker sem vrgel račun stran-tako da me je izučilo
Ne, to je vsem jasno. A lahko pomagajo pri uveljavljanju reklamacije. Nekateri prodajalci se otepajo z raznimi izgovori, ko pa jih kontaktira ZPS, pa si kaj hitro
premislijo. Tako da veš, če ti še razpadejo kaki. Seveda, račun pa le hrani nekaj časa.[/quote
no ja, jaz delam tudi v trgovini, pa včasih kdo začne s to ZPS, se mi zdi da je ta zveza, bolj sama sebi namen, in tudi stranke so ( ste) včasih same krive za kakšne težave ki se vam zgodijo,je tako]
Da nisi kupil tiste čevlje, ki so za nataknit mrtvecu – so samo provizorični čevlji, v bistvu iz kartona, samo zgledajo kot pravi. Se je zgodilo eni moji prijateljici, ob prvem deževju so ji razpadli na nogah, pa je šla reklamirat, pa so ji rekli, da so to čevlji za mrtvece. Res so nekam malo stali, ampak ni ji niti na pamet padlo, da bi lahko bili za mrtveca. Eh, živemu človeku se vse zgodi, kaj češ.[/quote]
hehe, ne tiste čevlje so ful kupovali na češkem, tisti moji od alpine so stali cca 14.000,00 sit , tega je zdaj eni dve leti, saj je bila trgovka prijazna in pripravljena pomagat ampak kriv sem bil pa sam ker sem vrgel račun stran-tako da me je izučilo[/quote]
Moja prijateljica jih je kupila v Italiji. A Alpina praviš še nima teh modelov? Kmalu bodo tudi taki na tržišču, brez skrbi, hehe. Nizkocenovni razred.
Pri NAPAKAH – SKRITIH NAPAKAH je rok za reklamacijo dooooooooolg.
Preberi Zakon o varstvu potrošnikov in jih vprašaj, če želijo plačati najmaj 3 milijone kazni, če jih prijaviš. MORAJO TI VRNITI DENAR! Ali izdelek po želji v tej vrednosti, če si ti za!
Malo preberi in razišči tole stran (pokliči na brezplačno številko – vprašaj jih kje na njihovi strani najdeš zakon ki ureja probleme kot jih imaš ti):
[www.uvp.gov.si]
Če se ne bo dalo z njimi zmeniti, ti polagam na srce: ne tratit živcev z njimi, prijavi jih na Tržno!!! Izpolni na tej strani ta drugi obrazec, pa počakaj……bi blo pa res res fino, če bi jim prej oddala pisno – priporočeno reklamacijo (čeprav je seveda tudi opcija: ustno)
[www2.gov.si]
SPLOH SE NE POGAJAJ. IZDELEK IMA NAPAKO!!!
Pojdi do njih – KO BOŠ RES OBOROŽENA Z INFORMACIJAMI – pa se pogovori (pa s šefom, ne s prodajalkami).
S sabo nesi PISNO REKLAMACIJO, fotokopijo računa…..pa povej da če ti ne podpiše da si oddala reklamacijo, da ni panike, da boš šla takoj na pošto in zadevo priporočeno oddala. Reci da pač rabiš neko zagotovilo da si odddala reklamacijo zaradi Tržne inšpekcije.
Povej mu še to da boš zraven še pripisala da se z odgovornim (vprašaj takoj na začetku s kom govoriš!!) v trgovini ni dalo dogovoriti.
KER takle šef ma še žvfdbkdfhg šefov, ki ne bodo NIČ VESELI da gredo stvari naprej!
Jaz sem prepričana da te bodo začeli jemati resno in da boš dobila DENAR nazaj!
Pa javi kaj je bilo!
ti si mi pa en kaliber-ne dopuščaš pa možnosti da mogoče, ampak samo mogoče nogavice spuščajp barvo zaradi potenja-kaj pa zdaj-bomo štumfe reklamirali? no to bi pa rad videl- aja in to -sploh se ne pogajaj- ampak zahtevaj( izdelek ima napako)-ja tak pristop je res zakon- bi rad tebe videl kako zahtevaš, mogoče res dosežeš kaj s takim pristopom, ampak….ccc
A se ti zdi da je normalno oz. da OBIČAJNO ŠTUMFI PUŠČAJO BARVO???
Sem imela in videla že raznoraznih nogavic raznoraznih barv, pa REDKOKATERE so puščale barvo!!
In ja, tiste ki so puščale barvo, mislim da so bile z napako, saj v normalnih pogojih NE smejo puščati barve! Ne, nisem jih nesla nazaj, ker ni šlo za 10 ali …tisoč. Če bi me stale 10 tisoč, bi jih, verjemi!
Smo imeli pred časom podoben primer, sicer ne v Alpini, pa tudi za malo manj denarja. Sem hotela reklamirati, pa mi je prodajalka pokazala na list nad blagajno, nisem si natančno zapomnila – nekaj o naravnem materialu in kako proizvajalec oz. trgovec ne odgovarja za delovanje naravnega materaila. Sem pol mela kar dolg čvek z zelo prijazno trgovko, mi je povedala, da so že imeli inšpekcijo zaradi tega, pa da stranka ni nič dosegla, pa da ona tudi nič ne more, ker so si lastniki dobro pokrili riti. Pa bilo ji je žal, da se mora ubadati s takšnimi problemi, ker si samo želi za korekten odnos s strankami redno plačo. V tvojem primeru bi vsekakor poskusila zadevo reklamirati, ampak če imajo takšen zapis kje v trgovini, bo pot kar naporna.