Ali se splača kupiti dizla?
dizel/bencin je pri 95% voznikov vprašanje vizniškega stila in ne cene. Če ti je tak motor všeč zaradi prednosti(navor) ga pač kupiš, sicer ne.
Okoli stroškov: odvisno kater avto-so dizli ki kar dosti porabijo in so bencinci ki malo porabijo (je pa razlika ene 30%). Tudi nakupna cena ni povsod tako hudo različna, lahko je celo enaka.Sicer pa potem rabljenega tudi dražje prodaš.
Problemi s turbinam so pa tudi pri bencincih, pa zrav še s sondami, katalizatorji..
Moraš zožiti izbor, da bi se odločala.
Če bi kdo imed vas kdaj odprl kako strokovno revijo,ne bi pisal bedarij o 2x višjih stroških servisov, pokvarljivosti…ipd.
Računi, izračuni, testiranja in primerjave so pokazali, da je dizel povsem racionalen nakup, če delaš vsaj 20000 km letno. Njegova višja nabavna cena in v povprečju 20% dražji servis “kompenziraš” po cca 5. letih uporabe. Govorim o novem avtu, seveda. In potem si napram bencincu samo še v plusu.
Kot že velikokrat na podobnih forumih, se je tu pokazalo predvsem nepoznavanje dejstev in pa “strokovni nasveti” tistih, ki nekoga poznajo, ki vedo za enega mehanika, ki stalno popravlja dizle..itd.
Če , kot je že zgoraj nekdo omenil, uporabljaš dizle pravilno (pravilno ogrevanje, pravočasno prestavljanje…) procentualno crkuje toliko, kot bencinar.
Jaz sem do predzadnjega avta vedno vozila bencinarje. Zdaj imam dizla-passata. Ful razlika. Sploh, ker sem prej vozila japonce, zdaj pa nemca. Je pa nekaj, navora ima dizl bistveno več pri nižjih obratih, kar mi zdaj zelo prav pride, ko imam na poti v službo kar dosti brega. Deluje v obe smeri, gor gre bolj enakomerno, navzdol pa tudi bistveno bolj bremza motor sam (pomembno za snežne razmere). poraba je nižja za ene 20% pri meni- pomeni da je ista noga na pedalu in ker je ta celo 4×4, vsi ostali pa niso bili, je to še dodaten prihranek (tak avto, bi mi znal pit 12 litrov na 100 km povprećno). Pri prehitevanju se pozna samo dokler se ga ne navadiš, potem pač veš, da moraš prehitevat začet že pri nižjih obratih, ne čakat do 3000 obratov, kot pri hondi recimo. Servisi so približno isti (cenovno), če imaš namen avto obdržat ne moreš šparat na kvaliteti olja ali drugih rezervnih delov. Registracija je mal dražja, ker imaš večjo kubikažo.
Jaz bi se še vedno odločila za dizla. Pa sem prej vedno vozila bencinarje. Tudi, če bi se odločila za navadni pogon, bi vzela hondo dizl. Ne bi jemala več bencinarjev.
Pa dej dopiši še nabavno vrednost obeh, pa kasko, pa uradni servisi…lahko se je hvalit z nizko porabo, če ne potegneš črte…[/quote]
Huh, nabavno vrednost za astro lahko povem. Je bila 16.000€ s tem da mi je hiša dala osnovni kasko 8 let brezplačno. Prvi servis je bil mislim da okol 140€ drugi servis je bil 240€. Za zavarovanje ter polni kasko dam 400€ na leto, če se ne motim. Astra je pa 1,9 120konjev.
Za fabio me pride servis okrog 120€ (olje, filtri in ne vem še kaj 2x letno). Servis je uraden, ker dobim tudi potrjeno servisno knjižico. Je pa delan pri privatniku.
Letno pa prevozimo pri obeh okrog 30.000km. Men se ne zdijo servisi veliko dražjo od bencinskih. Je pa res, da prve tri leta vozš na uradnega potem pa do privatnikov, ki naredijo za pol cene lih tako dobro kot uradni servis 😉
Pri velikih avtih in motorjih je razlika pri porabi veliko manjša. Bencinski motor 2,0 poraba 9 litrov, dizel 2,2 poraba 8 litrov. To ni 30 procentov.[/quote]
Moj Volvo 2.4 170 KM bencin, 8l povprečje normalne vožnje …18.000 km letno….lahko bi nabavil dizla v podobnem mašinskem rangu, pa dvomim da bi finančno v naslednjih treh do štirih letih prišel ceneje skozi….še plinsko napeljavo se skoraj ne splača montirat…
Pri velikih avtih in motorjih je razlika pri porabi veliko manjša. Bencinski motor 2,0 poraba 9 litrov, dizel 2,2 poraba 8 litrov. To ni 30 procentov.[/quote]
Moj Volvo 2.4 170 KM bencin, 8l povprečje normalne vožnje …18.000 km letno….lahko bi nabavil dizla v podobnem mašinskem rangu, pa dvomim da bi finančno v naslednjih treh do štirih letih prišel ceneje skozi….še plinsko napeljavo se skoraj ne splača montirat…[/quote]
Oj DRRR. Včeraj sem omenil porabo na fiatu 15.2 l na sto km. Tako mi je pokazal potovalni računalnik. Motor 1.6, 75 km vožnja konstantno 160km. Relacija 1000km.???
Ko nateram svojega do rdečega polja, računalnik pokaže trenutno porabo 99.9l/100 km…hecno….
Jah, bencinarji z majhnimi mašinami so idealni za po mestu, za odprte ceste pa katastrofalni..tako glede neudobja kot visoke porabe…
Pa dej dopiši še nabavno vrednost obeh, pa kasko, pa uradni servisi…lahko se je hvalit z nizko porabo, če ne potegneš črte…[/quote]
Huh, nabavno vrednost za astro lahko povem. Je bila 16.000€ s tem da mi je hiša dala osnovni kasko 8 let brezplačno. Prvi servis je bil mislim da okol 140€ drugi servis je bil 240€. Za zavarovanje ter polni kasko dam 400€ na leto, če se ne motim. Astra je pa 1,9 120konjev.
Za fabio me pride servis okrog 120€ (olje, filtri in ne vem še kaj 2x letno). Servis je uraden, ker dobim tudi potrjeno servisno knjižico. Je pa delan pri privatniku.
Letno pa prevozimo pri obeh okrog 30.000km. Men se ne zdijo servisi veliko dražjo od bencinskih. Je pa res, da prve tri leta vozš na uradnega potem pa do privatnikov, ki naredijo za pol cene lih tako dobro kot uradni servis ;)[/quote]
Lej, mene samo zanima če si potegnil črto pod vsem tem in ugotovil, da je tista tvoja nizka poraba le v glavi, vse ostalo pa v zadnjem žepu…
Huh, nabavno vrednost za astro lahko povem. Je bila 16.000€ s tem da mi je hiša dala osnovni kasko 8 let brezplačno. Prvi servis je bil mislim da okol 140€ drugi servis je bil 240€. Za zavarovanje ter polni kasko dam 400€ na leto, če se ne motim. Astra je pa 1,9 120konjev.
Za fabio me pride servis okrog 120€ (olje, filtri in ne vem še kaj 2x letno). Servis je uraden, ker dobim tudi potrjeno servisno knjižico. Je pa delan pri privatniku.
Letno pa prevozimo pri obeh okrog 30.000km. Men se ne zdijo servisi veliko dražjo od bencinskih. Je pa res, da prve tri leta vozš na uradnega potem pa do privatnikov, ki naredijo za pol cene lih tako dobro kot uradni servis ;)[/quote]
Lej, mene samo zanima če si potegnil črto pod vsem tem in ugotovil, da je tista tvoja nizka poraba le v glavi, vse ostalo pa v zadnjem žepu…[/quote]
Nisem delal nobene računice. Takrat 9let nazaj smo kupili dizla, ker je bila kar velika razlika med dizlam in bencinam v ceni. Ko smo kupavali astro pa smo tudi želeli dizla, ker nam je škoda fanj služila in mela normalno porabo. Zame vse kar je nad 7l porabe je preveč za avto…
Pri velikih avtih in motorjih je razlika pri porabi veliko manjša. Bencinski motor 2,0 poraba 9 litrov, dizel 2,2 poraba 8 litrov. To ni 30 procentov.[/quote]
Moj Volvo 2.4 170 KM bencin, 8l povprečje normalne vožnje …18.000 km letno….lahko bi nabavil dizla v podobnem mašinskem rangu, pa dvomim da bi finančno v naslednjih treh do štirih letih prišel ceneje skozi….še plinsko napeljavo se skoraj ne splača montirat…[/quote]
Torej moj, ki je 2,0 z 140 konji, ob normalni vožnji (žre 6,2l/100 km) prihrani v samo 100 km 3,355 eura napram tebi. Pa glede na to, da delam 35000 na leto, mi to samo na račun goriva znese 1,174 eure prihranka napram tvojem bencinarju. Pa je moj še 4×4 in težek 1700kg.
Lej, mene samo zanima če si potegnil črto pod vsem tem in ugotovil, da je tista tvoja nizka poraba le v glavi, vse ostalo pa v zadnjem žepu…[/quote]
Nisem delal nobene računice. Takrat 9let nazaj smo kupili dizla, ker je bila kar velika razlika med dizlam in bencinam v ceni. Ko smo kupavali astro pa smo tudi želeli dizla, ker nam je škoda fanj služila in mela normalno porabo. Zame vse kar je nad 7l porabe je preveč za avto…[/quote]
No lej, men je pa več kot 1500 € skeširat za avto že preveč….poraba je popolnoma irelevantna, ker sem v vsakem primeru finančno daaaaleč v prednosti pred tistimi, ki dajejo za avto 10,15,20 tisočakov, čeprav se poraba giblje okrog 5 l in nimajo nobenih stroškov s popravili…
Moj Volvo 2.4 170 KM bencin, 8l povprečje normalne vožnje …18.000 km letno….lahko bi nabavil dizla v podobnem mašinskem rangu, pa dvomim da bi finančno v naslednjih treh do štirih letih prišel ceneje skozi….še plinsko napeljavo se skoraj ne splača montirat…[/quote]
Torej moj, ki je 2,0 z 140 konji, ob normalni vožnji (žre 6,2l/100 km) prihrani v samo 100 km 3,355 eura napram tebi. Pa glede na to, da delam 35000 na leto, mi to samo na račun goriva znese 1,174 eure prihranka napram tvojem bencinarju. Pa je moj še 4×4 in težek 1700kg.[/quote]
Ti delaš 35.000 km letno, jaz pa 18.000 km. Razlika je potemtakem okrog 600 € letno..po treh letih avto zamenjam in dodam max. 1000 € za drugega….v desetih letih pušnem okrog 9-10.000 € z nabavo in razliko v porabi vred…
Napiši koliko pušneš ti v desetih letih samo za nabavo avta, pa da vidmo kje smo….
Da ne začnem debatirat o tem kolk šele pušneš ti, če svojega, vrednega 10 čukov, razkantaš…in koliko pušnem jaz pri vrednosti 1000 €…
Mimogrede, tud moj je kar težak..1.5t…
Torej moj, ki je 2,0 z 140 konji, ob normalni vožnji (žre 6,2l/100 km) prihrani v samo 100 km 3,355 eura napram tebi. Pa glede na to, da delam 35000 na leto, mi to samo na račun goriva znese 1,174 eure prihranka napram tvojem bencinarju. Pa je moj še 4×4 in težek 1700kg.[/quote]
Ti delaš 35.000 km letno, jaz pa 18.000 km. Razlika je potemtakem okrog 600 € letno..po treh letih avto zamenjam in dodam max. 1000 € za drugega….v desetih letih pušnem okrog 9-10.000 € z nabavo in razliko v porabi vred…
Napiši koliko pušneš ti v desetih letih samo za nabavo avta, pa da vidmo kje smo….
Da ne začnem debatirat o tem kolk šele pušneš ti, če svojega, vrednega 10 čukov, razkantaš…in koliko pušnem jaz pri vrednosti 1000 €…
Mimogrede, tud moj je kar težak..1.5t…[/quote]
Midva sva že zračunala pred kratkim in najina matematika se je izšla, da sva na bolšem.
Joj, 1500 eur preveč za avto?!? Meni za moje življenje in življenje mojih otrok tudi teh 32000 eur, ki sem jih dala za mojga, ni preveč. Avto ni računica nafte. Jaz sem pri nakupu avta upoštevala:
-varnost,
-pogon (ali polni 4×4, ali možnost izklopa, %prenosa na zadnjo gred ipd),
-prostornost in udobje,
-vzdrževanje in zanesljivost (k temu spada tudi vzdržljivost),
-poraba,
-cena.
Zato smo se odločili za tega in sem več kot zadovoljna.
Moj Volvo 2.4 170 KM bencin, 8l povprečje normalne vožnje …18.000 km letno….lahko bi nabavil dizla v podobnem mašinskem rangu, pa dvomim da bi finančno v naslednjih treh do štirih letih prišel ceneje skozi….še plinsko napeljavo se skoraj ne splača montirat…[/quote]
Torej moj, ki je 2,0 z 140 konji, ob normalni vožnji (žre 6,2l/100 km) prihrani v samo 100 km 3,355 eura napram tebi. Pa glede na to, da delam 35000 na leto, mi to samo na račun goriva znese 1,174 eure prihranka napram tvojem bencinarju. Pa je moj še 4×4 in težek 1700kg.[/quote]
Kateri avto je to?
Moji otroci so stari že več kot deset let in pred desetimi leti, če bi kupila nov avto, bi recimo lahko imela čisto istega, kot ga ima zdaj Drrr za jurja in pol (točnih cen ne vem, ampak pustimo zdaj malenkosti, leto dve, jurja ali dva). Torej sem pred več kot desetimi leti ravnala popolnoma neodgovorno, ker sem otroke tlačila v tak avto?
Varnost je tržna niša in deset, 15 let stari avti niti slučajno niso toliko bolj varni od sedanjih, da bi to opravičevalo nakup novega in trkanje po prsih, kako dobra mati da si.
Pa upoštevaj, da je varnost na cestah vsako leto boljša, ne slabša.
Hecni ste mi res s to varnostjo.
Moji otroci so stari že več kot deset let in pred desetimi leti, če bi kupila nov avto, bi recimo lahko imela čisto istega, kot ga ima zdaj Drrr za jurja in pol (točnih cen ne vem, ampak pustimo zdaj malenkosti, leto dve, jurja ali dva). Torej sem pred več kot desetimi leti ravnala popolnoma neodgovorno, ker sem otroke tlačila v tak avto?
Varnost je tržna niša in deset, 15 let stari avti niti slučajno niso toliko bolj varni od sedanjih, da bi to opravičevalo nakup novega in trkanje po prsih, kako dobra mati da si.
Pa upoštevaj, da je varnost na cestah vsako leto boljša, ne slabša.
Hecni ste mi res s to varnostjo.[/quote]
Dobra fora. Sem šla pogledat teste ncap za moj avto, ki je star več kot deset let. No, pred toliko in toliko leti niso testirali varnosti otrok, ampak voznikova varnost je v starih modelih ista kot v novih, pešci jo pa celo bolje odnesejo, če jih povozim s svojim starim avtom. In moj avto je za pešce varnejši od tvojega.
Kot rečeno, varnost je tržna niša.
Verjetno si se zmotila v prvem stavku,ne? Že če ne upoštevaš same tehnologije, za katero si sama ugotovila, da gre strmo navzgor, se tudi materiali starajo. Poskusi trdnost pločevine načete z rjo in novega kosa. Ni primerjave. Zato sem mnenja JA, da je moj avto varnejši že samo zaradi pleha (ki ni rjav), potem pa še zaradi količine pleha (ki ga je več, kot pri avtu za 10.000 eur), potem pa še zaradi tehnologije (bočnih AB in zaves). Ker JA stavim na avrnost, sta oba otroka v zelo dobrih avtosedežih, ki so tako kot avavto (ki ima na testiranju 5 zvezdic pri večjih avtih in 77% oceno za potnike zadaj)dobili an testiranjih oceno zelo priporočjivo. Danes ni več poanta na cesti, ali znaš vozit ali ne, ampak, če se znaš ubranit pred agrsivnostjo drugih. Ni treba biti kriv prometne nesreče, lahko si samo na anpačnem mestu ob napačnem trenutku. In, dokler je v moji moči, da lahko omilim ali celo preprečim tragiko, jo bom.
Moji otroci so stari že več kot deset let in pred desetimi leti, če bi kupila nov avto, bi recimo lahko imela čisto istega, kot ga ima zdaj Drrr za jurja in pol (točnih cen ne vem, ampak pustimo zdaj malenkosti, leto dve, jurja ali dva). Torej sem pred več kot desetimi leti ravnala popolnoma neodgovorno, ker sem otroke tlačila v tak avto?
Varnost je tržna niša in deset, 15 let stari avti niti slučajno niso toliko bolj varni od sedanjih, da bi to opravičevalo nakup novega in trkanje po prsih, kako dobra mati da si.
Pa upoštevaj, da je varnost na cestah vsako leto boljša, ne slabša.
Hecni ste mi res s to varnostjo.[/quote]
Dobra fora. Sem šla pogledat teste ncap za moj avto, ki je star več kot deset let. No, pred toliko in toliko leti niso testirali varnosti otrok, ampak voznikova varnost je v starih modelih ista kot v novih, pešci jo pa celo bolje odnesejo, če jih povozim s svojim starim avtom. In moj avto je za pešce varnejši od tvojega.
Kot rečeno, varnost je tržna niša.[/quote]
Kako pa ti veš, kateri je moj? A misliš, da imajo vsi passati od prvega letnika izdelave do zadnjega en test? :-))))