Ali se splača kupiti dizla?
Veliko informacij. Odločam se za C4 Grand Picasso, 1,6 in delam cca. 14.000 km letno in od tega cca. 30 % na avtocesti. Prodajalec pravi, da si pri teh km po 5 letih na nuli, glede na višje št. servisov. Kolega mehanik pa me opozarja na pogostejše okvare in mi ga ne priporoča. Meni je sicer tudi všeč hitro začetno pospeševanje. A kot zdaj berem, očitno zame dizel nima smisla.
opel vektra dizel sampion
1.sla turbina 900 eur
2.bosch pumpa 700 rekostrukcija
3.volanska letv 600 eur rekonstrukcija
4.sobe…..it itd
za avto v startu dal 3600eur
se imel stroskov za 2 leti okol 2500 eur
ne daj bože nobenemu kupovat rabljene dizle ker so im km z 800.000 prevrtani na 200.000
ce kupjete dizl obstaja v mb clovek ki sname uro za 30 eur in vid ce so muckali sa km…
brez tega ne kupovat ker je tuki sama mafija…
ziveli
Bedak!!
Teža tvojega hvaljenega Passatka mora bit med 1500 in 1600 kg in pri taki teži z NORMALNO vožnjo nikoli in nikdar ne boš vozil s petimi litri porabe… edino če delaš večinoma dolge relacije(striktna vožnja po omejitvah) in samo nalahno pipaš stopalko za plin…realna poraba je namreč nad 6l…
Imam S80, L.99, 2.4 170 KM bencinar, 1600 kg, in z vožnjo po omejitvah(mešana relacija 75 km dnevno) komot dosegam porabo 7.0-7.5l …in če vse našteto primerjam s tvojim avtom, se pri 1 litru razlike ti voziš v navadnem sekretu…sprijazni se!!
Teža: 1457 kg za Volkswagen Passat 2.0 TDI Highline
Vir: http://avto.over.net/testi/volkswagen_passat_20_tdi_highline/
Res je. Poraba je namreč pogosto celo nižja od navedene. To, da sploh primerjaš nov avto s 13 let strarim – in da je nov zate sekret – pa pove nekaj tako o tebi, kot o tvojem poznavanju avtomobilizma in avtohehanike. V čem je problem, si jezen na ves svet, ker si ne moreš nabaviti novega vozila?[/quote]
Če bi nabavil kateregkoli novega, bi se imel za reveža, verjem…s takšno lahkoto keš, ki ga je treba zaslužit, stran metat, je že prava umetnost…
In ja, če gledam širše, je Passat res navaden sekret, glede na to, da ima 100 kg manjšo težo, 400 ccm manj, 30 KM manj, 1 sekundo manjši pospešek in 13 let novejši letnik , ob predpostavki, da se je tehnologija v teh letih KAO oggromno razvila, pa se je v bistvu razvila za mišji kurc, glede na to da so v teh letih znižali porabo le za liter ali dva…
Že 10 let stari modeli BMW E39 525d 163 KM imajo porabo 7-8l(če ga primerjam z mojim), pa je bavarska poraba sigurno najnižja v konkurenci…
Zato nehajte že enkrat flancat o dizlih kot o nekih blaznih šparovnih presežkih in da so zakon , ker to pač niso…
Ker tud če nekdo pri novemu avtu, vrednemu SAMO 10.000 €, na leto zaradi dizlove mašine prišpara 1000€ ali več, je po računici še vedno daaaaaleč zadaj pri 10 let starem avtu, vrednemu 3000-5000 €…
Če se gremo pa o zneskih od 20.000 € navzgor za novega, je pa čist vseeno kako nizka je poraba…
@drrrr
z zadnjim stavkom se strinjam 100%.
tisto o porabi ki je manjša od deklarirane je itak ZF, in sploh brez veze komentirat
folk skešira avto za 20K pol pa jamra, da kuri več kot piše v katalogu …… 🙂
In pa nov avto zaradi varnosti otrok 🙂 , ….dandanes to dostikart slišim….kako , da si folk kar Hummerja ne kupi ?????
Razloge za nakup novega avta pač težko najdemo , pa pridejo za izgovor prav otroci.
Rojstvo novega družinskega člana je vedno priložnost za obnovo stanovanja(ponavadi velja za ženske) ali pa nakup avta(velja za moške), v resnici pa so to le izgovori za zadovoljevanje naše lastne nečimrnosti.
fantje moji, tut če daš več k 20jurjev za avto gledaš potem na porabo. zakaj?
novga kupiš da se boš udobno pelal, ker maš rad sodobno tehniko v avtu, ker maš rad vonj po novem avtu, ker si lahko privoščiš nov avto…. po drugi strani pa valda nočeš celega bogastva vsak mesec dat za gorivo…
lep primer je BMW— drag avto ko je nov… vendar oni se še vedno trudijo čimnižjo porabo narediti. zakaj? ja zato, ker če je drag avto v osnovi, ker je res kvaliteten, še ne pomeni da si lastnik ne želi ekonomične porabe.
-Do 10 let nazaj je bila že sramota, če si nabavil kateregakoli bemfla-dizla…
– bolj ekonomična poraba v vsaki naslednji generaciji modelov(govorim za kompletno avto industrijo), četudi za 1 dcl, je samo navadno globalno pranje možganov kupcev…v državah, kjer je gorivo poceni, se ne debatira o ekonomični porabi…
Do sedaj sem v 20-ih letih vedno imel bencinarja, ročni menjalnik… kupil rabljenega avto srednjega razreda. Nikoli nobene težave z motorjem ali kakšnga izrednega stroška. Je pa res, da se vedno pred nakupom pozanimal, s katerimi modeli in mašinami ni težav.
Na dizla ali avtomatski menjalnik še pomislil nisem.
Ko pa sem gledal za mestnim terencem… sem se pa pač moral odločiti za dizel in avtomatski menjalnik. Pač na trgu rabljenih avtov je bilo slabe 4/5 dizlov in dobra petina bencinarjev.
Prav tako zelo malo vozil z ročnim menjalnikom.
Zopet sem se pozanimal po internetu in v praksi, katera mašina je preizkušena in zelo solidna.
Odločil sem se za rabljenega Volvota XC90 z mašino z mašino D5 (136/185) od letnika 2007 dalje…
Kajti dizel ima porabo cca 8,7 l bencinar pa krepko prek 13 l, ostali dizli drugih znamk pa še večjo porabo.
Z XC90 sem zaenkrat super zadovoljen, povprečna poraba ,ed 8,5 in 9 litri, kar je za avto 2,5 tone zelo malo. Z umirjeno vožnjo na morje ga spraviš celo na 7,5 litra, po AC 130 km/h na uro 8,5 l, če pa tiščiš 160 pa poraba narase logično do 10 litrov. Za samo vsakdajno mestno avto pa tak avto seveda ni.Pa avtomatika pri tem avtu je supr…. le potem se je težko na ročnega nazaj navadit he-hee.
Skratka nasvet: odvisno je kakšne vožnje imaš in koliko prevoziš na leto, potem se odločiš za dizla ali bencinarja… potem pa izbereš že preizkušeno, preverjeno mašino s katero ni težav… kar pri rabljenih ni problem .)
Zame se dizl vedno splača pred bencinskim., če izvzamemo plin, elektriko, hibride….
Nabavna cena je malenkost višja pri enakih modelih, kar se hitro povrne z manjšo porabo in nekoliko cenejšo nafto. Glede odpovedovanja turbin se pa lahko vsak pozanima, katerim motorjem se to najpofosteje dogaja, ker ni to kar splošna praksa pri dizlih.. Za servis kupim sam olje in filtre, drugega ni potrebno menjat in mehaniku dam od 15 – 20€ za menjavo.
Sedanji avto, ki ga vozim bo imel 10 let in blizu 200.000 km…alternator je bil v popravilu in sprednji končniki ter potrošni material. Se pa vsak dan vozim v službo 9 km v eno smer.
Poleg vsega ima primerljiv avto z dizlom več navora, kar zame predstavlja lepšo vožnjo.
Za primerjavo poraba med posameznimi modeli:
http://www.siol.net/avtomoto/avtomoto_plus/2011/10/poraba_na_testnem_krogu.aspx
Zame se dizl vedno splača pred bencinskim., če izvzamemo plin, elektriko, hibride….
Nabavna cena je malenkost višja pri enakih modelih, kar se hitro povrne z manjšo porabo in nekoliko cenejšo nafto. Glede odpovedovanja turbin se pa lahko vsak pozanima, katerim motorjem se to najpofosteje dogaja, ker ni to kar splošna praksa pri dizlih.. Za servis kupim sam olje in filtre, drugega ni potrebno menjat in mehaniku dam od 15 – 20€ za menjavo.
Sedanji avto, ki ga vozim bo imel 10 let in blizu 200.000 km…alternator je bil v popravilu in sprednji končniki ter potrošni material. Se pa vsak dan vozim v službo 9 km v eno smer.
Poleg vsega ima primerljiv avto z dizlom več navora, kar zame predstavlja lepšo vožnjo.
Za primerjavo poraba med posameznimi modeli:
http://www.siol.net/avtomoto/avtomoto_plus/2011/10/poraba_na_testnem_krogu.aspx%5B/quote%5D
No lej, jaz bom pa napisal prednosti bencinarja…
-ni turbo luknje oz. fukjenega filinga, ko pred prehitevanjem šaltaš v nižjo in avto ne zagrabi v trenutku oz. točno takrat ko hočeš…jaz tega filinga ne prenesem…podobno je z avtomatskim menjalnikom…
– bencinc ima tud dost navora, brez skrbi…le gledat je treba od 3000 ccm navzgor…
– ti prodajaš avto pri 200.000 km, jaz ga pa kupujem pri takih km in pri starosti nad 12 let…v tem primeru je nakup kateregakoli dizla neprimerljivo bolj rizičen kot nakup zmogljivega 5,6,8 valjnega bencinarja ..seveda preverjeno dobra mašina…
-razlika v porabi npr. med 3.0 dizlom in 3.0 bencincem je tako minimalna, da enostavno z dizlom prav nič ne profitiraš, glede na to, da je rizičen dizlov strošek turbina , 6 grelnih sveč(vsaka minmalno 200€) + 6x čiščenje šob, itd…
Dejte se mal izobrazit , ne pa samo flancat u tri krasne…
Sem ti podal tabelo, kjer lahko primerjaš porabe, ne kar nekaj na pamet.
Taki avti, ki jih ti predlagaš krepko presegajo porabo 10 lit. na 100 km, medtem, ko ima varčen dizel porabo okrog 5-6 lit ali celo manj, kar je najmanj polovico manj.
Jaz dam letno za gorivo okrog 1000€, s takim bencinarjem bi dal nad 2000€ plus dražja cestnina in zavarovanje. V destih letih privarčujem že skoraj za nov avto.in nobenih takih stroškov, kot jih ti naštevaš nisem imel.
Si spoh kdaj vozil dizla dalj časa? pretikanje v nižjo prestavo je potrebno pri bencinarjih z malim navorom, da z obrati dosežeš večjo hitrost, pri dizlu je ravno obratno.
Sem ti podal tabelo, kjer lahko primerjaš porabe, ne kar nekaj na pamet.
Taki avti, ki jih ti predlagaš krepko presegajo porabo 10 lit. na 100 km, medtem, ko ima varčen dizel porabo okrog 5-6 lit ali celo manj, kar je najmanj polovico manj.
Jaz dam letno za gorivo okrog 1000€, s takim bencinarjem bi dal nad 2000€ plus dražja cestnina in zavarovanje. V destih letih privarčujem že skoraj za nov avto.in nobenih takih stroškov, kot jih ti naštevaš nisem imel.
Si spoh kdaj vozil dizla dalj časa? pretikanje v nižjo prestavo je potrebno pri bencinarjih z malim navorom, da z obrati dosežeš večjo hitrost, pri dizlu je ravno obratno.[/quote]
Ti si bedak! Pišeš same oslarije….ne mislim se sploh spustit na tvoj nivo…bsta!
madonca sta zapela..kot kak par..ccccc
lumix..
definitivno NI dizla, ki bi ob enaki kubaturi enakih voznih lastnostih in pogojih pokuril 1/2 manj!! GA NI!!
morda …če misliš , da bencinc tiši podn šus na vršič..dizlaš pa na štangasu po AC..
..morda se s tem tolažiš..žal to ni prava primerjava..
drr..
tak strokovnjak kot si..3.0 bencinc in pa 3.0 dizel pa definitivno, ob enakih pogojih vožnje, NISTA le 1 liter narazen…
pa vozim bencinarje že cel life..(ostale “važne” podatke pa dobim od zadrtih dizlašev..hahah)
mi pa dizli niso pr src, in me sploh ne zanima kolk komu dizel žre..
kdo je napisal, da je razlika polovica v prid dizla pri primerljivih modelih?
DRRR predlaga močne bencinarje in ti imajo visoko porabo, seveda tudi večjo moč. Če pa primerjamo motorje z približno enako močjo gre poraba v prid dizlu in navor.
Jaz sem vozil bencinarje dolgo, ta je moj prvi dizel in poznam razliko, po moči sta bila enakovredna s predhodnim bencinarjem. Naslednji bi bil bencinar, če bi me dizel razočaral, ampak ne bo. Nimam nobenih predsodkov do kakršnihkoli motorjev, da bi že vnaprej koga odpisal, komaj čakam električne….
tule si to napisal..
“Taki avti, ki jih ti predlagaš krepko presegajo porabo 10 lit. na 100 km, medtem, ko ima varčen dizel porabo okrog 5-6 lit ali celo manj, kar je najmanj polovico manj. “
kot sem zapisal..
normalno je da se primerja enaki vozili..
če si pa mislil primerjat -3.0 i bencinca in pa “varčnega dizla” 1.0 dci ..
potem se pa nimava kaj pogovarjat..oz vsaj tako navedi..