Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem Ali se splača kupiti dizla?

Ali se splača kupiti dizla?

Jst mam dizla kr ma večji navor kot bencinc, pa vzdrževanje je bl enostavno. Seveda je avto starejšega letnika.

Pa vsaj starješi dizli majo bl dolge prestave in zato manj rabijo pr večji hitrosti.. Bencinci so bl primerni za po mestu. Pa tud dizli dosežejo majhno porabo z dolgimi razdaljami, na kratkih sta oba enaka – velika poraba.

mimi88 in kaj za en avto voziš?

Trenutno vozim Fiatov 1.3 multiyet dizel z porabo okrog 4 lit/100 km, max 4.2, min 3.8.. primerljiv bencinar mi je pred tem porabil nad 7 lit na 100 km.. Možno, da novejši bemcinarji z primerljivim navorom porabijo nekoliko manj, ampak, če je razlika 2 lit., na 100 km in ob tem še razlika v ceni nafte in bencina, je še vedno dizel v veliki prednosti. ta nima turbo luknje, tudi dnevne razdalje so večinoma pod 10 km…ne razumem, kje je prednost pri bencinarju.

lumix a to maš grandepunta?

Velja tudi razmisliti o kakšnem turbobencinarju. Recimo, VW-jev 1.2 TSI motor je hkrati zelo prožen, polega tega pa niti ni tako požrešen. Primeren je tako za mestno vožnjo kot tudi za kakšno relacijo. Navor ima precej velik (sicer manjši od dizla), je pa na voljo že v nizkih obratih. Zato ni t. i. “turbo luknje”. Poraba je pa med 5 in 6 litri bencina. Stroški vzdrževanja so definitivni nižji kot pri dizlu. Če na letni ravni narediš manj kot 20000 kilometrov, je zagotovo boljša in bolj racionalna nabava takšnega motorja kot pa dizla.

Lp.

ne, ne..
motiš se..
..poznam dva pomembna razloga zakaj se splača..
1. ker so dizli IN
2. ker morajo ostali za tabo, obvezno zapret ventilacijo, ko štartaš na semaforju, posebej kakšne 1.9/2.0 mašine..

Ja. Slovenska butasta miselnost.
Star TDI golf je zakon, pa tudi če ima za sabo 500.000 (beri petsto tisoč) kilometrov.
Novejši bencinar s 50000 (beri petdeset tisoč) kilometri pa ni vreden nič.

Ni važno, kaj je, važno je, da je DIESEL. Mislim ….
Ampak meni je prav. Kakor komu paše.

Lp.

Če se voziš veliko po mestu se ne splača kupit več dizla.

Primerjat je pošteno iste avte. Mi smo imeli laguno bencin 1.8 cca 100ps s porabo 8l / 100km , sedaj pa imamo 1.9dci cca 110ps s porabo 6.5l/100km = pomoje dober liter razlike, potem naj si pa vsak sam izračuna, če se mu izplača (obstaja tudi opcija dizla brez turbine-en strošek manj). Ps. ne se zanašat na podatke o porabi (na števcu), ker lahko tud mal laže.

Karantan,
se strinjam, da je treba primerjat avte enakih razredov.

Dodal pa bi še sledeče. Če upoštevaš, da so že v principu dizli dražji (to pomeni večji začetni vložek in večji strošek) in da so servisi dizlov načeloma dražji (to pomeni večje stroške vzdrževanja motorja), moraš s takšnim avtom letno narediti kar precej kilometrov, da ti to vse odtehta. Res da je nafta (malo) cenejša od bencina in da dizli porabijo manj. Ampak tudi novejši turbobencinski motorji so že precej varčni. Torej so se glede porabe že zelo približali dizelskim. To je treba tudi upoštevati. Izračun – tako na pamet: vsaj 20000 kilometrov na leto ti upraviči dizel, manj pa bencinar. To je moje mnenje, ki pa ni nujno čisto pravilno oziroma realno. Da ne bo kdo skočil do plafona, ker sem to zapisal.

Lp, nn35.

dizla brez turbine se praktično več ne dobi novega…

Sam razmišljam o razlikah med avti s turbino in podobnimi konji. Torej TSI in TDI motorji. Značilno je, da v Nemčiji že od leta 2009 prodajo manj TDI avtov kakor TSI. TSI precej manj kubikov (cenejše registracije, poraba, itd.) za iste konje. TDI so mastodonti, ki jih je povozil čas. Podobna je razlika med navadnimi in DSG menjalniki. Miselnost ljudi (nas vseh) je cca 5 let za razvojem tehnike.

Zanima me, če ste tisti ki ste tako proti dizlu, kdaj imeli dizla? Ponavadi so najbolj proti tisti, ki ga še probali niste. Naj vam povem mojo izkušnjo. Imel sem Peugeota 206 1.6 16V, letnik 2003, 110KM, poraba 7.0 – 7.5. Sedaj imam Xsaro karavan 2.0 HDI, 110 KM, letnik 2004, poraba 5.2 – 5.7. Na leto naredim okoli 20000 km. Se pravi pri današnjih cenah goriva na leto prišparam okoli 600€.
Pri tem je potrebno upoštevati, da je xsara za skoraj 300kg težja in tudi dosti večja. Vozim se pa recimo tako 60% magistrale, 20% AC in 20% mestna vožnja. Vožnja s dizlom mi je zaradi navora dosti bolj udobna kot z bencinarjem, ampak to je samo moje osebno mnenje.
Še nekaj o vzdrževanju… v dizla gre približno 2 litra olja več, ostalo je praktično isto. Cestna taxa je za 57€ dražja pri dizlu. Lahko zaokrožimo, da je vzdrževanja dizla v mojem primeru 100€ dražje na leto.
Pa še nekaj, kupil sem Xsaro za 3000€, 1200000km, Peugeora prodal za 2000€, 120000km.
V dveh letih imam začetni vložek pokrit, potem pa samo še plus. Tudi ko bom Xsaro prodal bom zanjo dobil več kot za Peugeota. Kar se pa tiče turbine, pumpe, injektorjev, je pa tako, če delaš z avtom tako kot se spodobi, to naj nebi crkovalo. Pač avto je treba redno servisirat, ter najbolj pomembno, ne pritiskat dokler je mrzel.
Kdo pravi da se diesel ne splača?

Spoštovani uporabnik Xsara.

Naredi sledečo analizo.
Izberi si dva popolnoma enaka modela avtomobila, seveda nova. En naj bo bencinar, en pa dizel.
Upoštevaj čisto vse. Torej, od maloprodajne cene z DDV, zavarovanjem, cestnino in oba “postavi” na cesto od začetka. Z njima naredi letno 20000 kilometrov (shranjuj vse račune od bencinskih črpalk), ju po enem letu odpelji na pooblaščeni servis. In ko prideš domov, si izračunaj, koliko te je stal vsak izmed njiju.
Potem se bomo pa pogovarjali dalje. In, mimogrede, z novim dizlom moraš na letni ravni narediti malo več kot 20000 kilometrov, da je njegov nakup res upravičen.
Op: doma imamo tako dizla kot bencinarja in ti govorim iz prakse.

Lp!

nn35,
kdo je pa rekel, da je potrebno nov avto kupit? Ali je dilema bencin vs diesel samo pri novih avtomobilih, ali je mogoče tudi pri rabljenih?
Jaz o novem avtomobilu ne razmišljam, ker to je metanje denarja proč, kupiš rabljenega in je… Če kupiš nov avto, je ta debata brezpredmetna, ker v trenutku ko ga plačaš izgubiš ogromno denarja… in ja če smo že pri tem poglej si sledeče

http://podjetnistvo.finance.si/352317

lp

No, potem pa naredi to analizo z dvema rabljenima avtomobiloma. Še vedno boš dizla dražje plačal in po vsej verjetnosti bo imel prevoženih več kilometrov.
Pa ne reklamiram bencinarjev, le razložiti hočem, da je smotrno kupiti dizla le pri večjem številu prevoženih kilometrov na letni ravni. Pa vprašaj to kogar koli.

Lp.

Jao meni, pa te finance in ta članek!!!

Mislim, kaj je s temi novinarji “strokovnjaki” !?

Tisti, ki je naredil to analizo, je popolni bebec na avtomobilskem področju – pa brez zamere avtorju tega članka.
Gremo lepo po vrsti. Vzemimo polota TDI in TSI.

1) MPC z DDV = 14500€ (TDI) in 12500€ (TSI). Razlika znaša 2000€.
2) Liter nafte je 1,378€, liter 100-oktanca pa 1,476€. Razlika znaša 0,098€.
3) TDI na 100 prevoženih KM povprečno porabi 4,5 litrov nafte, TSI pa 6 litrov 100-oktanca. Razlika je 1,5 litra. Oba ima rezervoar 45 litrov goriva.
4) S polnim tankom TDI naredi 1000 KM, TSI pa 750 KM. Razlika znaša 250 KM.
5) Da napolniš TDI-ja, potrebuješ 62,01€, da napolniš TSI-ja, pa potrebuješ 66,42€. Razlika znaša 4,41€.
6) Povprečen servis TSI-ja znaša okrog 120€, medtem ko je servis TDI-ja zagotovo dražji za vsaj 50€.

Sedaj si pa izračunaj, koliko KM moraš prevoziti, da dobiš povrnjen začetni (preplačani) vložek v znesku 2000€.

Kar pa se tiče prodaje in cene. Res je. Rabljen dizel je dražji, ni pa nujno, da ga boš prej prodal.

Lp!

miloš je to računal v prid VW? 😀

Če delaš ful km potem valda dizla. Dizel se pokrije že od cca 13.000 km naprej…

Realno od 15.000 km dalje. Sicer pa gor ali dol 2.000 ni velike razlike, ko jih enkrat narediš 15.000 na leto!

nn35, saj sem v mojem prvem postu naredil primerjavo dizla in bencinarja. Pri 20000 km letno imam v enem letu in pol razliko v ceni pokrito, s tem da je xsara itak drazji avto od 206tke. Tukaj sem uposteval tudi 100eur drazji servis za dizla. Poleg tega bom ob prodaji dobil za xsaro hdi vec kot za 206tko becinar. Dejstvo je da se dizel splaca, pa se voznja je udobneisa.
Dizel se splaca ce delas na leto vec kot 10000km in ga imas vsaj 3 leta. No pri najmanjskih avtomobilih dizel nima neke prednosti, pri avtomobilu ranga golf ali vecji pa vsekakor. Vidim da je vecina novih in sparovnih becinarjev tudi turbo, tako da ima tudi bencnar enormne stroske v primeru okvare. Saj pravim, vecina antidizelasov po vsej verjetnosti se ni imela dizla.


Preprost izračun iz navedenih podatkov pokaže, da pri bencinarju daš 20€ več na tank goriva, če naredita oba 1000 km.
Sam imam Punto 1.3 dizel s porabo okrog 4 lit/100km, bencinar 1.2 ima porabo okrog 6 lit…razlika je še večja in to pri majhnih avtomobilih.
Ravno danes sem tankal do vrha, za 32.570 litrov sem dal 44.88 eur, prevozil sem pa 802 km od prejšnjič, ko sem tankal do vrha, kar da povprečje 4.06 na 100 km. Točno porabo se izmeri le na tak način, računalniki v avtu prikazujejo precej drugačno porabo, vsaj pri mojem je tako.

Pozdravljen, Xsara, ponovno.

Da ne boš dobil napačnega občutka. Saj se strinjam s tabo, hotel sem samo ponazoriti (tudi) prednosti bencinskih vozil. Govorim oz. pišem iz izkušenj, ker imamo doma tako TDI-ja kakor TSI-ja. Vsak upraviči sebe in svoje kompetence na svoj način, ki pa je različen. Še enkrat poudarjam: če delaš MALO kilometrov, ne razmišljaj od dizlu. Če pa delaš VEČ ali VELIKO kilometrov, pa ti dizel nakup upraviči. Ne glede na to, ali kupiš novega ali rabljenega.

Pozdrav tudi tebi, lumix.

Se strinjam s tabo glede merjenja porabe. Računalnikom velikokrat ni za verjeti, dočim polnjenju rezervoarja in dejansko prevoženim kilometrom je.
Čeprav moje izkušnje z obema (TDI in TSI) govorijo tudi v prid računalniku, ki meri porabo. Večjega odstopanja namreč ni.

Lepo nedeljo obema.

lumix vse ok…samo opozarjam, da ne bo napačno te kdo razume…mislil si 32,570 litra… ker če je pika je potem to tisoč 😉

so pa res fiati glede potovalnega računalnika tako zasnovani, da zelo kratek čas prikazujejo realno porabo.. torej na tvoj način vožnje zadnjih cca 10km… ali malce več…vsaj tako razumem stalno popravljanje povprečne porabe v fiatih.

New Report

Close