Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Ali se vam je že kdaj zgodilo, da na AC zaradi gneče niste mogli zapeljati na želeni izvoz?

Ali se vam je že kdaj zgodilo, da na AC zaradi gneče niste mogli zapeljati na želeni izvoz?

Verjetno meeeejčken provociraš, pa naj ti bo 😉
veliko lažje se vključiš med vozeče avtomobile, če se čim bolj približaš njihovi hitrosti – če obe koloni – vozeča in vključevalna vozita enako hitro, potem je vključevanje čisto enostavno- enega spustiš naprej in smukneš tik za njim in je. Vključevalni pas je namenjen točno temu – pospeševanju, da se čim bolj približaš vozni hitrosti.
[/quote]
Ne veliko lažje, to je edino pravilno, da pospešiš na hitrost, ki jo imajo na voznem pasu!
Nekateri pa cincajo na pospeševalnem in potem jim ne uspe nakar se ustavijo na odstavnem in čakajo, da bo frej….

Pospeševalni pas je zato, da pospešiš na hitrost vozil na voznem pasu in dolžnost vozil na voznem pasu je, da se umaknejo na prehitevalni pas, če to ni možno lahko vozilo, ki se vključuje še nekaj časa pelje po odstavnem in se nato vključi.

Kako naj se vključim na vozni pas …….. če je skoz ful avtov??? A kar naj rinem z dovoza 100 na uro…….in molim, da bo un zadaj žljafal ali zapeljap na prehitevalnega????

Ne bit svinje!! Pa neki izzivat pa živcirat druge!!
[/quote]

Tako kot ti je napisala Replika. Pospešiš na cca 100 oz. na približno enako hitrost kot tisti na voznem pasu. Potem pa enega le toliko spustiš mimo, da greš tik (ampak res TIK) za njim na pas. Za en avto od 5 m je vedno plac med avti.
Problem je, če imaš pred sabo enega takega kot si očitno ti, ki ne pospeši in potem res obtičiš.

Poslušaj ti, mi pacienti s Primorske se moramo uvrstiti na AC, kjer se seveda vozi hitro in moramo zato tudi uleteti hitro. Če je eden vmes, ki želi ven na Vič, mora pač z enako hitrostjo na izvozni pas in šele potem zavirat.

Še vedno zmagajo tisti, ki zapuščajo AC in se ne uspejo pravočasno umakniti na zaviralni pas, pa se kar na voznem ustavijo. Meni niso jasni njihovi živci – ko VEŠ da vsi za tabo vozijo 100+ in kljub temu mirno računaš na to, da se bodo uspeli ustaviti, klub temu da nihče ne pričakuje, da bo kdo tam STAL.
Ja no, saj verjetno je isto, če nekdo skoči pred tabo s 40 na uro😮 in isto pričakuje, da imaš dobre reflekse 😕
[/quote]

No, nekaj podobnega spremljam vsako jutro, ko se za moj izvoz z obvoznice naredi kolona na odstavnem pasu, večina se normalno razvrsti na konec kolone, se pa vedno najde kakšen pametnjakovič, ki menda ne bo izgubljal časa s čakanjem, mirno prehiti skoraj celo kolono in se poskuša vanjo vriniti tik pred izvozom. Če se mu ne uspe, pa ustavi!!! in takrat lahko samo zapreš oči in upaš, da ne bo počilo. Norcev kolikor hočeš 🤪

meni gredo pa na živce tisti,ki zapeljejo iz prehitevanega pasu na vozni pas ravno tam, kjer se iz uvoza vključuješ na vozni pas. In te lahko čisto zafrkne, ker si pozoren na promet na voznem pasu, pol te pa takšen padalc dobesedno izsili. Mislim da bi morala biti na teh območjih med prehitevalnim in voznim pasom črta dvojna, neprekinjena.

Kako naj se vključim na vozni pas …….. če je skoz ful avtov??? A kar naj rinem z dovoza 100 na uro…….in molim, da bo un zadaj žljafal ali zapeljap na prehitevalnega????

Ne bit svinje!! Pa neki izzivat pa živcirat druge!!
[/quote]
Kiny, o tem smo ti že na čveku razlagali, pa še vedno delaš iste napake. Pač ne vozi po avtocesti, očitno si slab šofer.

Poslušaj ti, mi pacienti s Primorske se moramo uvrstiti na AC, kjer se seveda vozi hitro in moramo zato tudi uleteti hitro. Če je eden vmes, ki želi ven na Vič, mora pač z enako hitrostjo na izvozni pas in šele potem zavirat.
[/quote]

Hitro že, ampak marsikateri prileti s 150 na uro, kar je pa prehitro. Ta del obvoznice je res zoprn.

No, nekaj podobnega spremljam vsako jutro, ko se za moj izvoz z obvoznice naredi kolona na odstavnem pasu, večina se normalno razvrsti na konec kolone, se pa vedno najde kakšen pametnjakovič, ki menda ne bo izgubljal časa s čakanjem, mirno prehiti skoraj celo kolono in se poskuša vanjo vriniti tik pred izvozom. Če se mu ne uspe, pa ustavi!!! in takrat lahko samo zapreš oči in upaš, da ne bo počilo. Norcev kolikor hočeš 🤪
[/quote]

No, saj o tem govorim. Kako imajo živce čakat, ali bo kdo od zadaj priletel vanje ali ne?
Na ljubljanski obvoznici je tega kolikor hočeš, sploh tam, kjer sta dva uvoza/izvoza tik eden za drugim (Moste- BTC ali Bežigrad-Savlje )

Po opisanem sodeč si slab šofer, avto pa verjetno tak za razkazovanje. S 30 km na uro se ne vključuje na avtocesto. Kje si to videla???? Ti nisi za na avtocesto, ker boš povzročila prometno🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️


Kiny, o tem smo ti že na čveku razlagali, pa še vedno delaš iste napake. Pač ne vozi po avtocesti, očitno si slab šofer.
[/quote]

Je napisal katastrofalen šofer, ki še ni osvojil pojma varnostne razdalje.

10 let sem bila terenka. Ključ za menjanje pasov: vedno ko menjaš pasove, povečaj varnostno razdaljo za avtomobilom pred tabo. V primeru, da je zgoščen promet menjaš pasove s pospeševanjem in ne s počasnim odvijanjem- največja napaka (večkrat opazila na obvoznici, ko taki cincarji skoraj povzročijo nesrečo). Zato moraš imeti manevrski prostor in ne voziti za ritjo-kar marsikdo dela. Seveda pred menjanjem pasov spremljaš avte na pasu v katerega se vključuješ. Saj hitro vidiš, ali je prosto oz. te bo voznik spustil. V primeru kolone tovornjakov, je pa treba več pazljivosti- mrtvi kot je zelo dolg.
In ja, s Primorske pridem v LJ, ampak šibam na severno obvoznico.

Hitro že, ampak marsikateri prileti s 150 na uro, kar je pa prehitro. Ta del obvoznice je res zoprn.
[/quote]

Je res nerodno narejeno. Mi s Primorske smeri moramo pospeševati (na cca 100-120, ker tudi po obroču vozijo presneto hitro, omejitve mislim da ni), vi z obroča pa šele v zadnjem delu našega priključnega pasu (se pravi ko smo mi najhitrejši) lahko prečkate in zavijete na pas za izvoz, pa še dolžina je precej kratka.
Morda imamo mi še bolj neugodno situacijo: nikoli ne veš, kako hitro bodo vozili avti na obroču, saj bo nekdo lahko zaviral za iti na izvoz, hitrost v špeglu je itak težko oceniti. Lahko se zgodi, da začne zavirat, glih ko mu za ritjo skočiš ven.

Evo to….

Je res nerodno narejeno. Mi s Primorske smeri moramo pospeševati (na cca 100-120, ker tudi po obroču vozijo presneto hitro, omejitve mislim da ni), vi z obroča pa šele v zadnjem delu našega priključnega pasu (se pravi ko smo mi najhitrejši) lahko prečkate in zavijete na pas za izvoz, pa še dolžina je precej kratka.
Morda imamo mi še bolj neugodno situacijo: nikoli ne veš, kako hitro bodo vozili avti na obroču, saj bo nekdo lahko zaviral za iti na izvoz, hitrost v špeglu je itak težko oceniti. Lahko se zgodi, da začne zavirat, glih ko mu za ritjo skočiš ven.
[/quote]

Tudi meni se zdi, da na tem delu manjka nekaj metrov za brezskrbno vključevanje in izključevanje. Jaz se dnevno vozim tam, pa mi je vseeno zoprno, vedno že od daleč spremljam, kakšen je “priliv” s primorskega konca in kam se bom lahko vštulila. Moraš kar hitro reagirati, potem je pa spet problem, ker je po izvozu takoj omejitev 40 in težko varno pravočasno zmanjšaš hitrost. Ja, težka je šoferska 😉

Ti jih pa imaš danes:) Darwinova nagrada:):):)

Še odgovor avtorici: ne, ni se mi še zgodilo.

Že dvakrat zaradi kolone tovornjakov na levi ki so vozili 5 m med sabo in avtomobila pred mano ki je prehiteval 2 km/h kot so vozili. Na srečo so izvozi pri nas precej na gosto tako da sem na naslednjem obrnil in šel nazaj. Nobenega bremzanja in rinjenja vmes. Bolje 10 minut kasneje kot nikoli.

Jaz pa ne razumem ljudi, ki že več KILOMETROV pred zaželjenim izvozom tako zmanjšajo hitrost, da ni normalno! Kilometrov! Povejte, zakaj to delate? Na izvoz se zapelje z normalno hitrostjo in na njem zavira! O vključevanju s hitrostjo 30 na uro so pa že vse povedali. Tudi jaz svetujem avtorici, naj si ogleda filmček in čimprej naroči nekaj ur z dobrim inštruktorjem. Res stane, toda življenje je pa tudi nekaj vredno. Tvoje in ostalih, ki jih ogrožaš s tako vožnjo. Ali veš, kako morajo vozniki zavirati za tabo, na prehitevalni pas pa se ne morejo vedno varno umakniti, ko je gost promet. Imaš prav, da je med vozniki veliko preveč objestnosti in nestrpnosti. Se popolnoma strinjam. Toda tudi tvoje početje ogroža življenja! Naredi nekaj, čimprej. Pogum!

V Južni Ameriki predvidevam, v amazonskem pragozdu.

Preberte si na Policija.si……………….. vsak dan par 100 prometnih nesreč. Da je poškodovan samo pleh in mogoče en v avtu z zabuhlo šnoflo. Pride policija, ker je oviran promet!
Vsaj še toliko ni prijavljenih!

Zdaj pa jaz ne vem kdo je tu nor!! ? A vi ki norite, ali eni ki vozijo normalno ali tretji ki se ne znajdejo?? Smo pa vsi na cesti! Od lokalcev, ki zna v miže pridet domov, do pijanca ki se ustavi v grabnu, moje tete ki ima dioptrijo ‘podn od pirovske krugle’, do starega ata 83 let, mularije z BMW in ……mene. 🙂

A kar pizzdil bomo? Se ogrožal? Saj se peljem samo na morje! :-)))

V Južni Ameriki predvidevam, v amazonskem pragozdu.
[/quote]

Ja, kar precej sem se potepala svoje cajte, pa ti?

Poslušaj ti, mi pacienti s Primorske se moramo uvrstiti na AC, kjer se seveda vozi hitro in moramo zato tudi uleteti hitro. Če je eden vmes, ki želi ven na Vič, mora pač z enako hitrostjo na izvozni pas in šele potem zavirat.
[/quote]

tam imate pacienti tablo, da ste na NEPREDNOSTNI cesti, pa je ne vidite? ja, vključi se na AC, ampak pri tem daj prednost tistim, ki iz AC letijo dol na Vič. Al je tista tabla tam za okras? Ne pa da se zajebavate (pospeši, zavira, pospeši) in izsiljujete tiste, ki hočemo dol.

New Report

Close